• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015-50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з перезарядки і поточного ремонту картриджів до офісної техніки, а також послуги з поточного ремонту офісної техніки)

Загальна кількість – 816 послуг; обсяг надання послуг – відповідно до Додатку №4 тендерної документації; місце надання послуг: м. Дніпро.

Торги не відбулися

197 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 989.50 UAH
Період уточнення: 20.06.2024 11:27 - 27.06.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога.

Номер: 0622909b30ca470c86f53f848f4641c2
Дата опублікування: 24.06.2024 13:32
Опис: Шановний Замовнику доводимо до Вашого відома, що вимога п. 1 Додатку 4 до Тендерної документації є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників та позбавляє добросовісної конкуренції. У вищевказаному пункті вимагається надати послуги: « у сервісному центрі Учасника у місті Дніпрі, на підтвердження чого необхідно надати довідку в довільній формі з зазначенням адреси місця надання послуг, а також копії документів щодо права володіння або користування нерухомим майном за даною адресою» На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, Вами було розпочато процедуру Відкритих торгів з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-20-003847-a). Тобто Ви, як Замовник, повинні дотримуватись норм та принципів проведення закупівлі, що передбачені вказаними вище нормативними актами, зокрема враховувати принципи перелічені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дотримання принципів закупівель забезпечується через вільний доступ необмеженого кола потенційних учасників взяти участь у закупівлі. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати сервісний центр у місті Дніпрі. Така вимога суттєво обмежує право на участь в процедурі закупівлі, а також ставить в нерівні умови одних потенційних учасників по відношенню до інших. Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників. Проте, Ваша вимога, що викладена у п. 1 є Додатку 4 до Тендерної документації є явною дискримінацією. Оскільки крім учасника, який має сервісний центр у місті Дніпрі, більше ніхто не зможе взяти участь у торгах. Виходячи з вищенаведеного, керуючись п.51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційної вимоги, що звужує коло потенційних учасників, а саме: «наявність сервісного центру Учасника у місті Дніпрі, на підтвердження чого необхідно надати довідку в довільній формі з зазначенням адреси місця надання послуг, а також копії документів щодо права володіння або користування нерухомим майном за даною адресою»
Відповідь: Шановний запитувачу, замовником торгів переглянуті технічні вимоги (Додаток 4 до тендерної документації) до предмету закупівлі послуг «ДК 021:2015-50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з перезарядки і поточного ремонту картриджів до офісної техніки, а також послуги з поточного ремонту офісної техніки)» та внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за вашу уважність та звернення.
Дата відповіді: 24.06.2024 16:52
Відповідь надана

Щодо дискримінаційної вимоги в тендерній документації

Номер: bbde1eac1b3b4c93a8ed71b36be6d354
Дата опублікування: 23.06.2024 11:43
Опис: Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 4 до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність" зазначено наступне: "• копії документів (сертифікати відповідності або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи), що підтверджують якість витратних матеріалів (тонеру), які буде використовувати Учасник під час надання послуг; ". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. І їх в країні аж один. Наразі наберає обертів практика оскарження в АМКу таких вимог Замовниками, пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги,
Відповідь: Шановний запитувачу, замовником торгів переглянуті технічні вимоги (Додаток 4 до тендерної документації) до предмету закупівлі послуг «ДК 021:2015-50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з перезарядки і поточного ремонту картриджів до офісної техніки, а також послуги з поточного ремонту офісної техніки)» та внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за вашу уважність та звернення.
Дата відповіді: 24.06.2024 16:52
Відповідь надана

Щодо дискримінаційної вимоги

Номер: 7abfeef422a24ac58365441b4352d740
Дата опублікування: 23.06.2024 11:38
Опис: Шановний Замовнику! У додатку 4 « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність» до тендерної документації зазначено, наступне "• у сервісному центрі Учасника у місті Дніпрі, на підтвердження чого необхідно надати довідку в довільній формі з зазначенням адреси місця надання послуг, а також копії документів щодо права володіння або користування нерухомим майном за даною адресою". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Дніпро, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Відповідь: Шановний запитувачу, замовником торгів переглянуті технічні вимоги (Додаток 4 до тендерної документації) до предмету закупівлі послуг «ДК 021:2015-50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з перезарядки і поточного ремонту картриджів до офісної техніки, а також послуги з поточного ремонту офісної техніки)» та внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за вашу уважність та звернення.
Дата відповіді: 24.06.2024 16:47