-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук, Робоча станція
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
20.06.2024 10:32 - 25.06.2024 00:00
Відповідь надана
«Інформаційні технології. Методи захисту».
Номер:
7398edd1ba354f32b48ddab0c27d517d
Дата опублікування:
22.06.2024 12:54
Опис:
Шановний замовнику. Ви оголосили вимогу 8.3.- Cертифікату на системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту». Доводимо до вашої уваги, що отримання такого сертифікату не є обов'язковою для всіх виробників. Отримання такого сертифікату є рішенням самого виробника. Просимо внести зміни в ТД.
Відповідь:
Шановний учасник! Вивчивши Ваше звернення повідомляємо наступне: Тендерна документація Замовника складена у чіткій відповідності до статей 22,23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, що визначені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ваші твердження щодо необов’язкового отримання сертифікату на системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001Ж 2013 «Інформаційні технології. Методи захисту» ґрунтуються на власних припущеннях та суб’єктивній думці, та не містять жодної доказової бази.
При цьому звертаємо вашу увагу, що численна практика АМКУ говорить про правомірність зазначення такої вимоги в складі тендерної документації. Наявність у учасника сертифікату ISO 27001:2013 є ознакою отримання ним необхідних знань та навичок у сфері інформаційної безпеки та захисту інформації, що особливо актуально в наш час. Вимога тендерної документації щодо даного сертифікату надає гарантії у підвищеній інформаційній захищеності даних, що будуть оброблятися на обладнанні, що є предметом закупівлі.
З огляду на вищенаведене, Ваша вимога щодо зміни тендерної документації не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
25.06.2024 11:22
Відповідь надана
щодо наявного власного сервісного центру або партнерського сервісного центру
Номер:
9d3bdb8452d0445a8727115facb665a9
Дата опублікування:
22.06.2024 12:05
Опис:
Шановний, замовнику. Ви висунули вимогу 10.2 У разі наявності в учасника партнерського сервісного центру, надати договір про співпрацю, який чинний на весь період гарантійного строку товару, що є предметом закупівлі. Доводимо до Вашого відома, що гарантійне обслуговування проводиться виключно у сервісних центрах, які авторизовані виробником, або офіційним дистриб'ютором. Учасник, згідно ваших вимог, повинен мати партнерські стосунки з офіційним виробником, або офіційним дистриб'ютором предмету закупівлі. Офіційний виробник, або офіційний дистриб'ютор гарантує ремонт, або заміну не якісного обладнання в період гарантійного строку. Учасник торгів є постачальником офіційної продукції замовнику. Учасник не забов'язаний мати партнерські стосунки з сервісними центрами офіційного виробника, або офіційного дистриб'ютора. За період гарантійного строку відповідає виробник, або офіційний дистриб'ютор. Внесіть будь ласка зміни в тендерну документацію. Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Шановний учасник! Вивчивши Ваше звернення повідомляємо наступне: вимога щодо пункту 10.2 Тендерної документації про наявність власного, або партнерського сервісного центру учасника який забезпечить безкоштовну гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну, жодним чином не обмежуєте коло потенційних учасників і є обґрунтованою. Наша мета отримати вчасне гарантійне обслуговування придбаного нами товару. Ми не вимагаємо виключно власного сервісного центру, але допускаємо, щоб потенційний постачальник міг обслуговувати техніку, що є предметом закупівлі у своїх партнерів. Будь-який учасник за бажанням та без обмежень, враховуючи значну конкуренцію та широкий вибір сервісних центрів на території України, може укласти договір на сервісне обслуговування та технічну підтримку даного предмету закупівлі з будь-яким з них.
Для того, щоб переконатися, що таке обслуговування буде відбуватися офіційно у сервісному центрі – ми й просимо надати копію договору з партнерським сервісним центром, що свідчитиме про Вашу з ним співпрацю.
Безперечно, що гарантійне обслуговування можуть проводити лише авторизовані сервісні центри. Таким чином ми вимагаємо від постачальника наявність власного або на договірних відносинах сервісного центру для здійснення взаємовідносин між офіційним сервісним центрам та замовником.
Вимоги, як саме буде відбуватись взаємодія власного сервісного центру Учасника, або партнерського сервісного центру з авторизованими сервісними центрами в пункті 10.2 тендерної документації не обумовлюється.
З огляду на вищенаведене, Ваша вимога щодо зміни тендерної документації не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
25.06.2024 11:22