-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
1. Стіл приставний медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 2. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 3. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 4. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 5. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 6. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 7. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 8. Стіл для ваг (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 9. Стіл острівний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 10. Стіл інструментальний (Код НК 024:2023: 13959 Стіл для хірургічних інструментів) 11. Шафа медична для документів (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 12. Шафа медична для документів (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 13. Шафа навісна (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 14. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 15. Сушка (Код НК 024:2023: 35124 Стійка для медичної техніки) 16. Шафа медична для господарського інвентарю (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 17. Шафа медична для господарського інвентарю (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 18. Шафа медична (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 19. Шафа медична (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 20. Шафа медична для одягу (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 21. Шафа медична для одягу (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 22. Шафа медична для одягу (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 23. Шафа витяжна (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 24. Шафа медична для господарського інвентарю (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 25. Тумба медична стаціонарна (Код НК 024:2023: 15900 Меблі для палати пацієнтів) 26. Тумба медична стаціонарна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 27. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 28. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 29. Стелаж медичний (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 30. Стелаж медичний (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 31. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 32. Стіл робочий (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 33. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 34. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 35. Стіл медичний палатний (Код НК 024:2023: 15900 Меблі для палати пацієнтів 36. Стіл медичний палатний (Код НК 024:2023: 15900 Меблі для палати пацієнтів) 37. Шафа навісна (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 38. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 39. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 40. Східці медичні (Код НК 024:2023: 35058 Тренажер, що імітує підіймання сходами, без електроживлення) 41. Штатив медичний для вливань (Код НК 024:2023: 36069 - Стійка для внутрішньовенних вливань) (Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні )
Завершена
2 428 674.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 143.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 143.37 UAH
Період уточнення:
20.06.2024 09:54 - 25.06.2024 00:00
Відповідь надана
Сертифікатів відповідності ДСТУ
Номер:
6f3a58ac953a47998f0d0940c95b5b70
Дата опублікування:
24.06.2024 16:18
Опис:
Шановний Замовнику,
Згідно з Додатком 2 тендерної документації, серед вимог до учасників зазначено надання копії сертифікатів відповідності ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 на всю продукцію, що пропонується до закупівлі.
Ми вважаємо, що дана вимога може бути дискримінаційною та обмежувати участь інших потенційних учасників, які можуть мати інші сертифікати чи відповідати іншим стандартам якості, але не мають саме цих сертифікатів. Це суперечить принципам відкритості, прозорості та недискримінації учасників, передбаченим частиною 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Крім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити об’єктивні та чіткі вимоги, що не обмежують конкуренцію та не дискримінують учасників. Включення вимоги про надання зазначених сертифікатів може призвести до необґрунтованого обмеження кола потенційних учасників.
На підставі вищезазначеного, просимо роз’яснити причину включення цієї вимоги до тендерної документації та пояснити, як дана вимога узгоджується з принципами недискримінації та забезпечення рівних умов для всіх учасників, визначеними Законом України "Про публічні закупівлі".
Також просимо розглянути можливість перегляду цієї вимоги та внесення змін до тендерної документації з метою забезпечення недискримінаційних умов для всіх потенційних учасників.
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня!
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації.
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікати відповідності ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Виходячи з вищезазначеного, Ваше твердження про дискримінаційну вимогу є безпідставним, оскільки Вами не доведено, що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) не можуть надати Вам копії сертифікатів відповідності ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 на всю продукцію, що пропонується до закупівлі, як особі, яка бажає реалізовувати їх продукцію. Таким чином, у Вашому зверненні не доведено необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
25.06.2024 11:10
Відповідь надана
Дискримінаційні рішення дод 2
Номер:
e0ff8257a0ef47228e3f9677878b924f
Дата опублікування:
24.06.2024 16:13
Опис:
Шановний Замовнику,
Згідно з Додатком 2 тендерної документації, серед вимог до учасників зазначено надання авторизаційного листа від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Авторизаційний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
На наш погляд, дана вимога є дискримінаційною та обмежує участь інших потенційних учасників, які можуть мати інші підтвердження своєї здатності постачати товар у необхідних обсягах та якості, але не мають можливості отримати авторизаційний лист від виробника. Це суперечить принципам відкритості, прозорості та недискримінації учасників, передбаченим частиною 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Крім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити об’єктивні та чіткі вимоги, що не обмежують конкуренцію та не дискримінують учасників. Включення вимоги про надання авторизаційного листа може призвести до необґрунтованого обмеження кола потенційних учасників.
На підставі вищезазначеного, просимо роз’яснити причину включення цієї вимоги до тендерної документації та пояснити, як дана вимога узгоджується з принципами недискримінації та забезпечення рівних умов для всіх учасників, визначеними Законом України "Про публічні закупівлі".
Також просимо розглянути можливість перегляду цієї вимоги та внесення змін до тендерної документації з метою забезпечення недискримінаційних умов для всіх потенційних учасників.
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня!
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі встановлено у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація згідно предмету закупівлі (Код згідно ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) – встановлена у Додатку 2 до тендерної документації, де визначено предмет закупівлі, медико – технічні вимоги та характеристики.
Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статей 22-23 Закону України «Про публічні закупівлі» і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі, вказані Замовником у Тендерній документації, ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури закупівлі. Тобто, всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, з метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції, Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного (авторизаційного) листа від виробника товару, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування Замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Згідно статті 22 вище зазначеного Закону, тендерна документація повинна містити крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), кваліфікаційних критеріїв, проекту договору іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана нами вимога в оголошенні про проведення даної закупівлі не є дискримінаційною, оскільки дана вимога передусім зумовлена уникненням ситуації пов’язаної із закупівлею фальсифікатів та неякісних товарів, а також забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідного товару Учасником закупівлі.
Твердження про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки Вами не доведено, що виробники не можуть надати Вам гарантійних листів як особі, яка бажає реалізовувати їх продукцію. Таким чином, у Вашому зверненні не доведено необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам статті ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
25.06.2024 11:08
Відповідь надана
Запитання щодо тендерної документації (Додаток 2)
Номер:
19a9f556bdc4402a93b3bbbddd1ce1b6
Дата опублікування:
24.06.2024 16:07
Опис:
Шановний Замовнику,
Згідно з Додатком 2 тендерної документації, серед вимог до учасників вказано обов'язкове надання копії сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 13485:2018, міжнародного зразка), що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для медичних установ.
Однак, дана вимога, на наш погляд, є дискримінаційною, оскільки значно обмежує участь інших потенційних учасників, які можуть не мати сертифікату саме міжнародного зразка, але при цьому здатні забезпечити високу якість продукції та послуг, що підтверджено іншими сертифікатами чи відповідними стандартами якості.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник зобов’язаний забезпечити рівні умови для всіх учасників та недискримінацію учасників, а також дотримання принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
На підставі вищезазначеного, просимо роз’яснити причину включення цієї вимоги до тендерної документації та пояснити, як дане обмеження узгоджується з принципами недискримінації та забезпечення рівних умов для всіх учасників, визначеними Законом України "Про публічні закупівлі".
Також просимо розглянути можливість перегляду даної вимоги та внесення змін до тендерної документації з метою забезпечення недискримінаційних умов для всіх потенційних учасників.
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня!
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації.
Як відомо, ISO – це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Виходячи з вищезазначеного, Ваше твердження про дискримінаційну вимогу є безпідставним, оскільки Вами не доведено, що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) не можуть надати Вам сертифікат ISO 13485:2018, міжнародного зразка, як особі, яка бажає реалізовувати їх продукцію. Таким чином, у Вашому зверненні не доведено необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
25.06.2024 11:07
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
f5be30ffb1ca4429b75be3efd9754cee
Дата опублікування:
21.06.2024 10:41
Опис:
Вітаю. Дод 2 тендерної документації Загальні вимоги є вимога
11. Копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління на розробку, виробництво, продаж і сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для медичних установ. Надати документ. Даний сертифікат значно звужує коло учасників.
Згідно якого чиного Законодавства України, ви вимагаете надати цей документ?
Відповідь:
Доброго дня!
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації.
Як відомо, ISO – це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Виходячи з вищезазначеного, Ваше твердження про дискримінаційну вимогу є безпідставним, оскільки Вами не доведено, що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) не можуть надати Вам сертифікат ISO 14001:2015, міжнародного зразка, як особі, яка бажає реалізовувати їх продукцію. Таким чином, у Вашому зверненні не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
24.06.2024 09:02