• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Нафта і дистиляти

Завершена

5 680 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 400.00 UAH
Період уточнення: 19.06.2024 11:12 - 14.07.2024 00:00
Відповідь надана

щодо дискримінаційної вимоги у Додатку № 2 до ТД

Номер: aea9e670e9f14f308ac41c17a300fd81
Дата опублікування: 13.07.2024 19:44
Опис: В додатку № 2 до ТД Замовником встановлена дискримінаційна вимога щодо наявності договору відповідального збереження пального, укладеного між Учасником та власником АЗС, що є обмежуючою та дискримінаційною вимогою за практикою рішень АМКУ, зокрема: «В разі відсутності в Учасника ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним в м.Покровськ, надати кольорову копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та кольорову копію договору відповідального збереження пального, укладеного між Учасником та власником АЗС з вказанням марки палива, його кількості та адреси зберігання пального, а також ліцензії виданої на ім’я власника АЗС на право зберігання пального.» Відповідна вимога тендерної документації має дискримінаційні факти, оскільки Замовник передбачає наявність у учасника АЗС на підставі договору зберігання палива на АЗС, чим обмежує Скаржника в праві взяти участь у закупівлі, оскільки останній має партнерські договори з емітентами талонів. Варто звернути увагу на той факт, що Замовник не надає учасникам, які мають укладені договори партнерства з емітентами талонів, взяти участь у відповідній процедурі закупівлі, оскільки передбачає надання у складі закупівлі для підтвердження можливості здійснення учасником відпуску палива ВИКЛЮЧНИЙ перелік документів: 1) Партнерський з власниками АЗС; 2) договору відповідального збереження пального, укладеного між Учасником та власником АЗС. Варто зазначити, згідно пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Потенційний учасник не має партнерських відносин з власниками АЗС в адміністративних межах міста Покровського району не далі 2500 метрів від місцезнаходження Замовника (Донецька область, м. Покровськ, вул. А.Заславської (Лізи Чайкіної), 1. При цьому учасник має партнерські договори з емітентами талонів, на постачання палива в межах Покровського району не далі 2500 метрів від місцезнаходження Замовника (Донецька область, м. Покровськ, вул. А.Заславської (Лізи Чайкіної), 1. Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування або на підставі договору ВИКЛЮЧНО на праві зберігання пального, укладеного між учасником та власником АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів емітентів талонів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС ВИКЛЮЧНО на підставі договору відповідального збереження пального, укладеного між учасником та власником АЗС - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Звертаємось до Замовника виключити вимогу в частині наявності ВИКЛЮЧНО «договору відповідального збереження пального, укладеного між Учасником та власником АЗС», оскільки така умова суперечить п. 29 Особливостей, в частині встановлення кваліфікаційного критерію наявності матеріально-технічної бази у учасників та обмежує для участі у закупівлі виключно учасників які мають партнерські відносини з конкретною АЗС у Покровському районі Донецької області.
Відповідь: Відпуск пального на АЗС замовнику відбувається на підставі паливного талону (далі-талон). З погляду законодавства та практичного використання талон є однією з форм підтвердження права Замовника на відпуск пального, а не самим товаром. Оплачуючи отриманий від постачальника талон – оплачується фізичний носій, який надає замовнику право отримання пального, однак фізичний перехід права власності на пальне як товар та безпосереднє володіння та користування ним відбувається після відпуску пального на АЗС. До моменту відпуску пального на АЗС слід вважати, що пальне знаходиться на відповідальному зберіганні у постачальника, а вартість відповідального зберігання протягом строку дії талонів включено до ціни пального і ризики випадкового знищення або випадкового псування пального переходять до замовника з моменту одержання пального по талонах на АЗС. Згідно листа ІПК ДПСУ від 08.12.2022 р. № 2171/ІПК/99-00-09-04-02-06 Статтею 1 Закону № 481 встановлено: • оптова торгівля пальним — діяльність із придбання та наступної реалізації пального зі зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам; • роздрібна торгівля пальним — діяльність із придбання або отримання та наступного продажу чи відпуску пального зі зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Відповідно до ст. 1 Закону № 481 термін “пальне” вживається в значенні, наведеному в Кодексі. Згідно з пп. 14.1.1411 ПКУ пальне — нафто¬продукти, скраплений газ, паливо моторне альтернативне, паливо моторне сумішеве, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, інші товари, зазначені в пп. 215.3.4 ПКУ. Статтею 15 Закону № 481 передбачено ліцензії: • на право оптової торгівлі пальним за наявності місць оптової торгівлі пальним; • на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним; • на право зберігання пального; • на право роздрібної торгівлі пальним. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, від¬пуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Мінпаливенерго України, Мінекономіки України, Мінтрансу України, Держкомспоживполітики України від 20.05.08 р. № 281/171/578/155, талон — це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на авто¬заправній станції фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування й марки, які позначені на ньому. Отже, діяльність із продажу талонів на пальне не підлягає ліцензуванню, а продаж пального та його зберігання здійснюється суб’єктами госпо¬дарювання всіх форм власності за наявності в них ліцензії (ст. 15 Закону № 481). Враховуючи викладене вище, здійснення суб'єктами господарювання діяльності з порушенням наведених вище вимог Закону № 481 вважається діяльністю без наявності відповідної ліцензії, що тягне за собою відповідальність, передбачену статтею 17 Закону № 481. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власних розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних вимог є створення передумов для належного укладання договору та подальшого його виконання. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що учасник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідності кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Враховуючи вищенаведене, уповноваженою особою прийняте рішення щодо відмови у задоволеня вимоги учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Дата відповіді: 15.07.2024 14:43
Відповідь надана

щодо дискримінаційної вимоги у Додатку № 2 до ТД

Номер: 148e194abe094641b18f4a35b025b871
Дата опублікування: 13.07.2024 19:30
Опис: В додатку № 2 до ТД Замовником встановлена вимога що є обмежуючою та дискримінаційною вимогою за практикою рішень АМКУ, зокрема, в частині наявності у учасника наступних видів ліцензії: - ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним в м. Покровськ, виданої на ім’я Учасника та/або - ліцензія на партнерських АЗС учасника, закріплену печаткою власника АЗС (тобто партнером учасника може бути виключно власник/орендар АЗС, чим встановлено дискримінаційну вимогу в частині участі у процедурі закупівлі учасників, які мають партнерські договори з емітентами талонів) - ліцензії виданої на ім’я власника АЗС на право зберігання пального. Всі вищезазначені умови дозволять взяти участь ВИКЛЮЧНО учасників, які мають партнерські угоди з власниками АЗС, при цьому не дозволяють брати участь учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерства з емітентами талонів. В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального на АЗС - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, що передбачена законодавством для власників/орендарів АЗС, оскільки видається на кожне місце роздрібної торгівлі згідно ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального». Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального. Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник. У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта. Тобто, учасник на умовах партнерства з емітентами талонів, не маючи права на використання об’єктів АЗС, не має права на отримання ліцензії на АЗС у праві власності інших юридичних осіб/суб’єктів господарювання. Відповідно до ст.15 Закону № 418 - суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва. Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Зазначена умова тендерної документації носить обмежувальний характер, в тому числі, враховуючи у ІНДИВІДУАЛЬНУ ПОДАТКОВУ КОНСУЛЬТАЦІЮ від 24.07.2019 № 3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК – в якій податковий орган підтвердив, що діяльність з продажу талонів на пальне не потребує отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. У разі, якщо суб’єкт господарювання здійснює операції лише з талонами та/або смарт-картками на пальне, без реалізації пального в розумінні п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, при цьому договором передбачено постачання талонів (карток), як торгівельної послуги на отримання палива, то за такими операціями суб’єкту господарювання не потрібно реєструватись платником акцизного податку з реалізації пального, об’єкт оподаткування акцизним податком при цьому не виникатиме. (https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/491049.html). Продаж талонів (скретч-карток), відповідно до процитованих вище норм законодавства, не передбачає отримання ліцензій на АЗС, оскільки Замовником оголошено закупівлю на придбання палива: «назва предмета закупівлі Дизельне паливо – 73 000,00 (сімдесят три тисячі) літрів в талонах, Бензин А95 – 20 000,00 (двадцять тисяч) літрів в талонах, Газ скраплений – 4 000,00 (чотири тисячі) літрів в ТАЛОНАХ». Продаж палива у талонів, емітованих партнером учасника, не передбачає наявності ліцензій у учасника або його партнера на ліцензії на право роздрібної торгівлі та ліцензії виданої на ім’я власника АЗС на право зберігання пального. Звертаємо увагу, що учасник має ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, яка передбачена згідно нормативно-правових актів на здійснення постачання за талонами Замовникам. Звертаємось до Замовника виключити вимогу в частині наявності у учасника партнерських договорів на користування АЗС, оскільки така умова суперечить п. 29 Особливостей, в частині встановлення кваліфікаційного критерію наявності матеріально-технічної бази у учасників, а саме надання на АЗС - ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним в м. Покровськ, виданої на ім’я Учасника та/або - ліцензія на партнерських АЗС учасника, закріплену печаткою власника АЗС (тобто партнером учасника може бути виключно власник/орендар АЗС, чим встановлено дискримінаційну вимогу в частині участі у процедурі закупівлі учасників, які мають партнерські договори з емітентами талонів) та - ліцензії виданої на ім’я власника АЗС на право зберігання пального.
Відповідь: Закупівля здійснюється згідно коду ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта та нафтопродукти, а саме дизельне паливо, бензин та газ скраплений. Згідно пп.4.2.4.3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і в організаціях України відпуск нафтопродуктів і заправка транспортних засобів, машин і механізмів у споживачів відбувається у баки транспортних засобів, машин, механізмів, бочки і дрібну тару нафтопродукти відпускаються через паливо –чи мастильнороздавальні агрегати. Відповідно до ст.1 розділу I Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів являється роздрібною торгівлею пальним. У відповідності до п.3 Постанови КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20 грудня 1997 р. N 1442 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. N 1159 ( 1159-2019-п ), роздрібна торгівля нафтопродуктами здійснюється за наявності у суб’єкта господарювання відповідних документів дозвільного характеру та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Торгівля нафтопродуктами, призначеними для відпуску споживачам, здійснюється через мережу автозаправних станцій, автогазозаправних станцій та автогазозаправних пунктів. Забороняється торгівля нафтопродуктами на автозаправних станціях, автогазозаправних станціях, в автогазозаправних пунктах безпосередньо з автоцистерн. Торгівля нафтопродуктами (крім бензину, дизельного палива, скрапленого вуглеводневого газу) у дрібній розфасовці може здійснюватися через об’єкти роздрібної торгівлі (далі - пункти продажу нафтопродуктів).
Дата відповіді: 15.07.2024 14:42
Відповідь надана

щодо дискримінаційної вимоги у Додатку № 2 до ТД

Номер: 61dd43ea46bd43419c33c11136a92fca
Дата опублікування: 13.07.2024 19:11
Опис: В Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників талонів зразка учасника, що є обмежуючою та дискримінаційною вимогою за практикою рішень АМКУ, зокрема: Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції. В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Вимагаючи від учасників наявність талонів зразка Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником. Емітентом талонів мережі АЗС є партнер потенційного учасника. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому такий учасник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору. Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі. Звертаємось до Замовника виключити вимогу в частині наявності талонів зразка учасника, оскільки така умова суперечить п. 29 Особливостей, в частині встановлення кваліфікаційного критерію наявності матеріально-технічної бази у учасників.
Відповідь: Згідно частини 3 ст.22 ЗУ "Про закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, в якій зазначається інформація стосовно того, чи є учасник емітентом талонів або скретч-карток на паливо чи ні (з відображенням назви емітента талонів та коду ЄДРПОУ) та повинна містити зразки талонів або скретч-карток на підставі яких буде здійснюватись відпуск всіх видів палива, зазначених в тендерній документації для заправлення автотранспорту замовника. Ця вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 15.07.2024 07:38
Відповідь надана

щодо дискримінаційної вимоги у Додатку № 2 до ТД

Номер: 6d9d15ff67764d2595331dc96339eefc
Дата опублікування: 13.07.2024 19:06
Опис: В Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників партнерських договорів ВИКЛЮЧНО на право користування АЗС, що є обмежуючою та дискримінаційною вимогою за практикою рішень АМКУ, зокрема: В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві власності/користуванні/оренди. В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів. Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Звертаємось до Замовника виключити вимогу в частині наявності у учасника партнерських договорів на користування АЗС, оскільки така умова суперечить п. 29 Особливостей, в частині встановлення кваліфікаційного критерію наявності матеріально-технічної бази у учасників.
Відповідь: Учасник в цій вимозі невірно трактував вимогу тендерної документації, а саме учасник повинен надати копію партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, яка повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власних розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних вимог є створення передумов для належного укладання договору та подальшого його виконання. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що учасник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідності кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Враховуючи вищенаведене, уповноваженою особою прийняте рішення щодо відмови у задоволеня вимоги учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Дата відповіді: 15.07.2024 14:41
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: b7c57b4fdc944d1e9854493566de1458
Дата опублікування: 20.06.2024 13:59
Опис: Вимога радіусу 2000м це дискримінація , для можливості участі тільки одного постачальника . Прохання це змінити , бо ви цим порушуєте Закон о публічних закупівлях
Відповідь: Вітаю! Вимога наявністі АЗС в радіусі 2000м обумовлена суттєвою економією палива під час холостого руху на заправку і назад
Дата відповіді: 20.06.2024 14:05
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 3f2a54e53a0548f3865bf4cb478479d5
Дата опублікування: 20.06.2024 11:26
Опис: Прохання виключити з документації наявність АЗС до 2000м, або збільшити радіус по 5 км. Так як данна умова є дискримінаційною і суттєво звужує коло Постачальників
Відповідь: Вітаю! Вимога наявністі АЗС в радіусі 2000м обумовлена суттєвою економією палива під час холостого руху на заправку і назад
Дата відповіді: 20.06.2024 13:45