-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія (електрична енергія та супутні послуги, корпуси університету) за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія
Вид закупівлі – процедура закупівлі (відкриті торги з особливостями, передбаченими постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178)
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Період уточнення:
18.06.2024 22:53 - 23.06.2024 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
8a1f142d9b3e44e9a4b5152bc19ee1a7
Дата опублікування:
19.06.2024 16:56
Опис:
Відповідно до Тендерної документації учасник повинен надати:
«Довідка про створення Постачальником на території м. Кривий Ріг Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/ скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.» Відповідно до п. 8.3.6. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312, Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до п. 8.3.17. зазначених Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тобто, Правилами роздрібного ринку електричної енергії чи будь-яким іншим нормативно-правовим актом не встановлено вимог щодо місця створення Центру обслуговування споживачів, зокрема і щодо їх створення за місцезнаходженням клієнтів електропостачальника.
Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник. Зауваження викладені в зверненні враховані в новій редакції Тендерної документації.
Дата відповіді:
20.06.2024 16:42