-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів
Завершена
2 501 813.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період уточнення:
23.05.2018 18:04 - 17.06.2018 20:00
Відповідь надана
Уточнення технічних вимог
Номер:
9c52a84c165045d284c7daeb5b990064
Дата опублікування:
26.05.2018 13:55
Опис:
Просимо пояснити чому згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника " Замовником вимагається наявність у потенційного учасника не менше ніж 4 пости, обладнанні підіймачами вантажопідйомністю не менше 3,5 тн а згідно п.1.2. цього ж Додатку Замовник вимагає наявність лише 1 слюсаря з ремонту автомобілів ?
Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель. Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.». Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.». Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Дата відповіді:
30.05.2018 12:25
Відповідь надана
Зміни в технічних вимогах
Номер:
a8cce1e9bf774dc983e14b9647f5ee47
Дата опублікування:
26.05.2018 13:49
Опис:
Просимо надати пояснення чому з п.1.1. " наявність обладнання та матеріально- технічної бази" Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника " Замовником були видалено вимогу про наявність у потенційного учасника стенду контролю ходової частини автомобілю, яка була одною із ключових вимог попередньої тендерної документації Замовника при процедурі закупівлі , яка була оголошена ДП МТП Чорноморськ 05 березня 2018 року ( номер оголошення UA-2018--03-05-001909-c) ?
При цьому слід зазначити , що і перелік автотранспортних засобів Замовника, і тим більше перелік послуг з технічного обслуговування та ремонту , які наведені в Додатку 3 до тендерної документації в цій процедурі закупівлі повністі співпадають з переліком попередньої закупівлі від 05.03.2018 року та передбачають неодноразове надання послуги саме з діагностики ходової частини автомобіля ?
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь:
Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель. Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.». Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.». Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Дата відповіді:
30.05.2018 12:25
Відповідь надана
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Номер:
b78c995820aa4f5aa6890e1b41771842
Дата опублікування:
25.05.2018 13:36
Опис:
Згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника " , для подання заявки на участь у тендері Учасник повинен мати спеціально обладнану СТО, яка повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від Замовника ".
Звертаємо Вашу увагу на те, що даний пункт є необгрунтованим, дискримінаційним до потенційних учасників та таким, що порушує вимоги ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” та принципи здійснення закупівель передбачені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також порушують норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Крім того , в перший раз тендер з надання послуг на технічне обслуговування та ремонт був оголошений ДП МТП Чорноморськ 05 березня 2018 року ( номер оголошення UA-2018--03-05-001909-c) і Замовник вимагав розташування СТО
потенційного учасника на відстані , що не більше 25 км від Замовника.
Тоді результати закупівлі були скасовані Антимонопольним Комітетом саме з причини застосування дискримінаціного підходу до учасників.
Зменшуючи з незрозумілих причин відстань , на якій повинна бути розташована СТО потенційного учасника, Замовник знову застосовує дискримінаційний підхід та обмежує конкуренцію.
Згідно частини 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведене з метою усунення дискримінаційного підходу під час проведення процедури закупівлі вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу стосовно розташування станції технічного обслуговування на відстані не більше 20 км від Замовника
Відповідь:
Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель.
Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.».
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.».
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Окрім того, зазначаємо, що проектом договору, викладеним у тедерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування дорожньо-транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є не доцільним для Замовника та призведе до зайвих витрат пального.
Дата відповіді:
30.05.2018 12:25