• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі та приспособи різні

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Меблі та приспособи різні (Код за ДК 021:2015 - 39150000-8 Меблі та приспособи різні) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, вул. Ушинського, 34а - Київська обл.,Фастівський р-н.,с. Віта Поштова,ННІ 1 - м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3; Кількість: 31 (найменування), у тому числі: № Характеристики Од.вим К-ть 1. Стіл для переговорів шт. 1 2. Гардеробна шафа шт. 60 3. Стіл з тумбою шт. 60 4. Стіл аудиторний шт. 20 5. Стіл для керівника шт. 5 6. Тумба (офісна) шт. 20 7. Вітрина для документів зі склом шт. 20 8. Вітрина для документів шт. 40 9. Конференц-стіл шт. 1 10. Кухня шт. 1 11. Стіл обідній шт. 2 12. М’яке аудиторне крісло шт. 10 13. Крісло шт. 80 14. Стілець шт. 450 15. Матрац 90х200 шт. 320 16. Ліжко для кімнати тип 1 шт. 132 17. Гардеробна шафа тип 1 шт. 132 18. Тумба індивідуальна тип 1 шт. 132 19. Стіл кімнатний тип 1 шт. 54 20. Прихожа тип 1 шт. 42 21. Ліжко для кімнати тип 2 шт. 188 22. Гардеробна шафа тип 2 шт. 188 23. Тумба індивідуальна тип 2 шт. 188 24. Стіл кімнатний тип 2 шт. 76 25. Прихожа тип 2 шт. 60 26. Стійка для сушки взуття шт. 4 27. Диван прямий тип 1 шт. 4 28. Диван прямий тип 2 шт. 11 29. Диван прямий тип 3 шт. 4 30. Диван кутовий шт. 2 31. Крісло шт. 1 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 7 967 292,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 4 календарних дня з моменту заключення (підписання) Договору. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 23.06.2024 року до 00:00год. 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.

Завершена

7 967 292.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 79 672.92 UAH
Період уточнення: 15.06.2024 15:13 - 20.06.2024 00:00
Відповідь надана

Дослідження

Номер: 19a358ff98564ed7a852e3b32416a23b
Дата опублікування: 17.06.2024 08:57
Опис: Шановний пане Доценко! В додатку 5 міститься вимога щодо вибіркового дослідження товару. Прошу надати пояснення, щодо кількох моментів. - «Замовник має право зробити вибіркове (часткове) експертне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону або укладання договору, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та\або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації.» - Якщо на Товар є Висновок ДСЕЕ чи є це для Вас свідченням, що товар відповідає санітарно-гігієнічним нормам? Якщо Ви додатково при наявності цього документу робите дослідження, прошу роз’яснити, чому Ви не довіряєте інституції, яка видає відповідні Висновки. - «Витрати Замовника на експертні дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник – переможець (якщо дослідження було зроблено після укладання договору), або учасник торгів, який буде надавати зразок на вимогу замовника (учасник чию пропозицію буде визнано найбільш економічно вигідною за результатами аукціону).» = Просимо роз’яснити механізм відшкодування. Яким чином буде оформлена передача зразків та право власності та на яких підставах без договірних відносин Учасник має сплатити послуги третіх осіб третім особам? Просимо детальніше розписати саму процедуру. - «або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону або укладання договору» - від чого залежить це або-або? На якій підставі та хто прийматиме рішення на якій стадії відносин з потенційним партнером вимагатимуть зразок та чи взагалі вимагатимуть? Просимо роз’яснити цю вимогу та вказати чіткі параметри. - якщо зразок та дослідження Ви можете вимагати після укладання договору, то чому в проєкті договору жодного пункту про це немає? Натомість достатнім є надання Висновку ДСЕЕ….. цитую «та документи, що засвідчують якість Товару (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи/ технічні умови на відповідний вид Товарів/ інструкції з експлуатації/ гігієнічний висновок/ сертифікат якості/ сертифікат відповідності/ гарантійний талон/ технічний паспорт тощо).» Наперед вдячні!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Висновок ДСЕЕ являється свідченням щодо безпечності товару, але ніяким чином не підтверджує якісні, технічні та інші характеристики товару визначені в тендерній документації. Щодо відшкодування – з учасником буде укладено трьохсторонній договір між незалежною експертною лабораторією відповідно до якого учасник буде повинен надати зразки та сплатити проведення експертизи. Данна процедура необхідна для засвідчення відповідності всім вимогам технічної специфікації товару, а саме тих на яких учасники в більшості випадках стараються «зекономити» (відповідність фактичної товщини металу та іншого). Проведення експертизи є обов’язковою, для учасника переможця. Вищезазначений трьохсторонній договір буде заключений паралельно з основним договором та буде вважатися невід’ємною частиною основного договору.
Дата відповіді: 17.06.2024 14:09