Безконтактні картки з чіпом та пластикові картки без чіпу
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни постачання товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків постачання визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю
Завершена
454 986.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 274.93 UAH
Період уточнення:14.06.2024 16:27 - 19.06.2024 00:00
Відповідь надана
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Номер:8c5d83ddf8e24f99a79dc317a54143ab
Пов'язаний елемент:Номенклатура Безконтактна смарт-картка з чіпом персоналізована
Дата опублікування:18.06.2024 23:46
Опис:В технічній докумнетації зазначено:
"При замовленні кожної партії Товару з внесенням персоналізованих даних Покупець передає Постачальнику наступну інформацію:
- цифровий номер, формат – 0000000;
- прізвище, ім’я, по-батькові кирилицею;
- посада;
- цифрова фотографія;
- QR code;
- дата видачі картки
"
Прохання уточнити в якому вигляді замовник передає "QR code"? в вигляді згенерованого графічного файла? в якому розширенні? В вигляді інформаційного файла для генерації?
Відповідь:Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Замовник буде передавати готовий згенерований «QR code» по кожному працівнику. Формат розширення буде узгоджено безпосередньо при замовленні. Бажаємо успіхів у закупівлі!
Дата відповіді:21.06.2024 12:49
Відповідь надана
ДК 021:2015-2
Номер:42a81b6b9f1749f6b6cdb1aa8f7c749f
Пов'язаний елемент:Номенклатура Пластикова картка без чіпу персоналізована
Дата опублікування:18.06.2024 23:40
Опис:Просимо уточнити, під предметом закупівлі у кількості 14 700шт "Пластикова картка без чіпу персоналізована" мається на увазі "Картка для друку " (код 30197645-9)? Бо це не є "смарт-картка" (код 30162000-2) також.
Відповідь:Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708.
Зазначений Вами код 30197645-9 є підкодом розділу 30197640-4 Самокопіювальний та інший копіювальний папір коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, що не відноситься до карток, які закуповуються згідно цієї закупівлі.
Картки, що є предметом закупівлі, є пластикові і закуповуються для організації пропускного режиму у відділеннях АТ «Укрпошта» . Вони будуть як з чіпами так і без. За їх допомогою буде здійснюватися ідентифікація особи. Ці всі властивості належать смарт-карткам. Тому враховуючи специфіку закупівлі, обрано найбільш відповідний код ДК для номенклатурних позицій, що підлягають закупівлі, а саме 30162000-2 — Смарт-картки розділу ДК 021:2015: 30160000-8: Магнітні картки. Загальні вимоги до предмета закупівлі визначені в розділі ІХ Тендерної документації. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді:20.06.2024 15:59
Відповідь надана
ДК 021:2015
Номер:fad8a302c2484689ad46c660af0c1109
Пов'язаний елемент:Номенклатура Пластикова картка без чіпу
Дата опублікування:18.06.2024 23:38
Опис:Просимо уточнити, під предметом закупівлі у кількості 6300шт "Пластикова картка без чіпу" мається на увазі "Картка для друку " (код 30197645-9)? Бо це не є "смарт-картка" (код 30162000-2).
Відповідь:Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708.
Зазначений Вами код 30197645-9 є підкодом розділу 30197640-4 Самокопіювальний та інший копіювальний папір коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, що не відноситься до карток, які закуповуються згідно цієї закупівлі.
Картки, що є предметом закупівлі, є пластикові і закуповуються для організації пропускного режиму у відділеннях АТ «Укрпошта» . Вони будуть як з чіпами так і без. За їх допомогою буде здійснюватися ідентифікація особи. Ці всі властивості належать смарт-карткам. Тому враховуючи специфіку закупівлі, обрано найбільш відповідний код ДК для номенклатурних позицій, що підлягають закупівлі, а саме 30162000-2 — Смарт-картки розділу ДК 021:2015: 30160000-8: Магнітні картки. Загальні вимоги до предмета закупівлі визначені в розділі ІХ Тендерної документації. Запрошуємо до участі в закупівлі!