• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Закупівля планшетів Apple

Завершена

2 173 392.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 866.96 UAH
Період уточнення: 14.06.2024 12:31 - 20.06.2024 00:00
Відповідь надана

Учасник закупівлі «Закупівля планшетів Apple» Номер закупівлі: UA-2024-06-14-005774-a звертається до Вас за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі

Номер: 04ce8b1fff294d59b73fed578313d96a
Дата опублікування: 19.06.2024 23:34
Опис: Учасник закупівлі «Закупівля планшетів Apple» Номер закупівлі: UA-2024-06-14-005774-a звертається до Вас за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі, а саме: Додаток 4 до документації: - Відповідно п. 1.2.3. п .1.2. Постачальник зобов’язаний надати документи, в тому числі і ліцензії. Зазначимо, на обладнання, яке є предметом закупівлі згідно Технічних вимог (Додаток 2 до документації), виробником попередньо встановлена ліцензійна операційна система OEM Apple iPadOS та додатки iPadOS, яка активується кінцевим користувачем. Разом з обладнанням виробник не надає жоних паперових документів ліцензії кінцевого користувача. Єдиний документ щодо ліцензії міститься в самому обладнанні і під час активації йде демонстрація його змісту і погодження кінцевим користувачем. Прохання викласти цей пункт так: «1.2.3. ліцензії кінцевого користувача в паперовому та або електронному вигляді, надані виробником Обладнання (за наявності), що підтверджують право Покупця на використання ПЗ встановленого на Обладнанні та містять інформацію про підтвердження легальності ПЗ.» - п. 2.5. містить неточності в формулюванні, пропонуємо його наступну редакцію: «2.5. Постачальник гарантує, що передбачені підпунктом 1.2.3. пункту 1.2 цього Договору ліцензії будуть відповідати наступним умовам: - строк дії – не менше 12 (дванадцять) календарних місяців з моменту підписання Акту прийому-передачі Обладнання за якістю та/або активації ПЗ чи Обладнання; - територія, на яку поширюється дія ліцензії Україна; - право використання ПЗ кінцевим користувачем визначене такими ліцензіями, - ліцензії не будуть передбачати обов’язок Покупця сплатити будь-якій третій особі грошові кошти за право використання ПЗ (окрім платного контенту від виробника Обладнання та/або ПЗ).» - п. 2.6. має посилання на п. 1.4, але розділ 1 договору містить останнім лише п 1.3. Прохання виправити наявну помилку, або прибрати посилання на не існуючий пункт. - Не зрозуміло про які сертифікати йде мова в п. 2.6 «сертифікат достовірності» і п 5.9 «сертифікат відповідності», адже всі документи отримані від виробника обладнання Учасник надає при передачі обладнання. Пропонуємо за словами про сертифікати додати «(за наявності)» або «(якщо вимагається за законодавством)». - Для виконання договору планується декілька поставок. Пропонуємо замість слова «одиниця» в п 1.2.4. та п.2.9 та інших замінити на слово «поставку». Кожна поставка має певну кількість одиниць обладнання. Отже для виокремлення різних поставок та гарантійного строку кожної ми пропонуємо таку редакцію. Тобто в гарантійних талонах наявна назва обладнання, кількість одиниць, перелік серійних номерів, але кожен гарантійний талон оформлюється на поставку, а не на кожну одиницю окремо. Отже перша поставка через, наприклад, 10 кал.днів. буде мати свій гарантійний талон, а поставка через, наприклад, 90 кал.днів - свій. - враховуючи відсутність обладнання на території України і строки його поставки, просимо в п 5.3, 5.5, 6.6 замінити «10 (десять) робочих днів» на «90 (дев’яносто) календарних днів». Інакше їх виконати неможливо через відсутність обладнання і строки його поставки. - Відповідно до умов договору на Постачальника лягає ризик випадкової втрати чи пошкодження Обладнання з моменту його передачі Покупцю за кількістю на підставі видаткової (транспортної) накладної до моменту підписання Акту прийому-передачі за якістю. Враховуючи що весь час, який пройде з момент отримання обладнання за видатковою, а потім час підписання Акту прийому-передачі за якістю, обладнання знаходиться поза контролю Постачальника, але відповідальність за нього несе Постачальника. Прохання розглянути можливість в п. 6.10. замінити «Акт прийому-передачі за якістю» на «видаткової (транспортної) накладної». - Враховуючи, що оплата за договором здійснюється протягом 10 р.д. з моменту підписання Акту прийому-передачі за якістю (п. 7.3.1.) плюс до цього строк підписання Акту прийому-передачі за якістю 10 р.д. Що загалом складає не менше 20 р.д, а саме 28 кал.д. Прохання в п 6.1 скоротити строк з «10 (десяти) р.д.» до «5 (п’яти) р.д.». - Звертаємо увагу що Гарантійні зобов’язання виробника обладнання виконує СЦ (адреса зазначена в договорі). Отже, всі процеси, які виникають під час Гарантійного строку регулюються між Покупцем та СЦ. А враховуючи, що строк ремонту та/або заміни регулюється регламентом виробника та політикою СЦ, просимо в п. 8.2. замінити строк «протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів» на «протягом розумного строку відповідно до політики та регламенту виробника обладнання та сервісного центру». - Звертаємо увагу що окрім обладнання «планшетів» надаються і «чохли», які не можуть прирівнюватись до обладнання та мати 12 (дванадцяти) календарних місяців. Окрім цього Додаток № 1 містить графу «Строк дії гарантії, міс.», прохання викласти 1 речення п. 8.2. в такій редакції «Гарантійний строк на Обладнання становить строк, зазначений в гарантійному талоні (та Додатку №1 цього Договору) і обчислюється з дати підписання Сторонами Акту прийому-передачі Обладнання за якістю;» - Прохання розглянути можливість в п. 9.8 відповідальність «100%» замінити на «0,01%», адже гарантійні зобов’язання бере на себе не Постачальник, а виробник обладнання через свої авторизовані СЦ, ми в свою чергу лише надаємо дійсні гарантійні талони та адресу СЦ. Контролю над роботою СЦ чи виробника обладнання ми не маємо. - Враховуючи реалії часу, а саме воєнний стан та блекаути, прохання п. 10.11 доповнити наступним текстом: «Крім випадків загострення військових або терористичних дій (в тому числі пошкодження об’єктів критичної інфраструктури, вимкнення електроенергії та інші обставини/події які можуть вплинути на виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань. Такі обставини/події можуть бути підтверджені документально окрім випадків коли така обставина/подія є загальновідомою та не потребує окремого підтвердження).»
Відповідь: Шановний постачальнику, на Ваше звернення повідомляємо. Пункти, які стосуються специфіки поставки Apple можуть бути враховані при оформленні договору з переможцем тендеру, інші пункти, по яким є зауваження, зміні не підлягають, вони є вимогою Банку.
Дата відповіді: 20.06.2024 17:49