• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Трансформатори

Закупівля проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471). Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону.

Завершена

35 582 788.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 177 913.94 UAH
Період уточнення: 14.06.2024 09:57 - 21.06.2024 00:00
Відповідь надана

Термін виготовлення

Номер: 20169159414647478a6dc222f88e317a
Дата опублікування: 20.06.2024 09:44
Опис: Прошу внести зміни у документацію та переглянути терміни виготовлення трансформаторів вказаних у технічній специфікації, так як реальний термін виготовлення таких трансформаторів з нестандартними напругами становить 90 календарних днів. Тим більше що трансформатор ТМ 6300/10 У1 10,5/3,15 Ун/Д-11 ЕКО 1 (6 штук) це складний та великий трансформатор для виготовлення.
Відповідь: Шановний Учаснику. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Закупівля за кодом ДК 021:2015: 31170000-8 «Трансформатори» (Трансформатори) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-06-14-001713-a) оголошена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471)(із змінами) (надалі по тексту – Особливості) та згідно з наявною потребою у закупівлі на 2024 рік. Відповідно до вимог Закону Замовником в тендерній документації до зазначеної закупівлі (надалі – Тендерна документація) було визначено Технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (Додаток 3 до Тендерної документації), які містять опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується (надалі – Товар), у тому числі технічні, функціональні та якісні характеристики, та встановлено інші вимоги до предмета закупівлі, в тому числі, строки поставки Товару, термін дії договору на поставку товару, умови оплати тощо. Зазначаємо, що відповідно до Проєкту договору на поставку товару (Додаток 5 до Тендерної документації) та умов оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, платником за Товар по цій закупівлі виступає Благодійна організація, яка встановила свої умови оплати, затверджені в межах плану фінансування 2024 року, тому згідно з вимогами п. 4.1. Проєкту договору на поставку товару оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Платника протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати підписання видаткової/их накладної/их на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника та передачі Платнику цих документів Покупцем. Зважаючи на це, Замовником було встановлено, що поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отриманого Замовлення на відповідну партію Товару. Також при визначені умов поставки Замовником, керуючись вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, було проаналізовано строки проведення зазначеної закупівлі з моменту її оголошення: оцінка та розгляд тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю, враховуючи встановлені терміни на його укладання відповідно до пункту 49 Особливостей, згідно яких при самому оптимістичному розрахунку договір про закупівлю може бути укладено не раніше середині липня 2024, а збільшення умов поставки до 90 робочих днів (поставка Товару у такому випадку відбудеться не раніше середини листопада 2024 року), беручи до уваги умови оплати, встановлені Благодійною організацією, не дозволить виконати умови договору на поставку товару до кінця 2024 року в частині здійснення розрахунків Платником за Товар. А у 2025 році оплату за Товар Благодійна організація здійснювати не буде. Одночасно з цим зазначаємо, що після укладання договору на поставку товару взаємовідносини Постачальника з Покупцем регулюються Замовленнями, які враховують виробничу потребу Покупця, розмір партії Товару відповідно до правил транспортних перевезень вантажів тощо, що дозволить врегулювати виробничі питання між сторонами в процесі взаємодії по укладеному договору на поставку товарів. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник не буде вносити зміни в Тендерну документацію в частині подовження строку поставки Товару згідно з вимогами звернення.
Дата відповіді: 21.06.2024 13:33