-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
24П-152_90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з верифікації звіту оператора про викиди парникових газів)
Торги не відбулися
24 420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 244 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 244 200.00 UAH
Період уточнення:
14.06.2024 09:06 - 08.07.2024 00:00
Відповідь надана
внесення змін до проєкту договору
Номер:
4bcf262a0b1e49a8b601415a16a5bab5
Дата опублікування:
18.06.2024 20:34
Опис:
Шановний замовник тендеру UA-2024-06-14-000659-a, просимо внести зміни до проєкту договору:
1. В пункті 3.15 проєкту договору зазначено, що Виконавець, у випадку необхідності перегляду висновку з верифікації або повторної верифікації з вини Виконавця, усуває проблему, що стала причиною перегляду, або проводить повторну верифікацію в рамках цього Договору за власний рахунок у строки за погодженням із Замовником до отримання Замовником Рішення уповноваженого органу (Міндовкілля) про прийняття звіту оператора для 11 (одинадцяти) установок, що вказані в Технічному завдання (Додаток №1 до Договору).
Отримання Замовником Рішення уповноваженого органу (Міндовкілля) про прийняття звіту оператора ніяким чином не залежить від верифікатора і не входить в сферу його зобов’язань та суперечить статті 4 Закону про МЗВ щодо незалежності верифікації та ПКМУ №959 від 23 вересня 2020 р. «Порядок верифікації звіту оператора про викиди парникових газів».
Пропонуємо видалити формулювання «до отримання Замовником Рішення уповноваженого органу (Міндовкілля) про прийняття звіту оператора» з пункту 3.15 проєкту договору, так як воно суперечить законодавству України в області МЗВ.
2. В пункті 4.3.3 проєкту договору вказано, що Виконавець зобов’язується усунути недоліки згідно з наданими Замовником висновками (відмова, заперечення) із переліком недоліків (зауважень) у строк, визначений Замовником.
Просимо в явному вигляді прописати, що саме Замовник розуміє під «недоліки згідно з наданими Замовником висновками (відмова, заперечення) із переліком недоліків (зауважень)».
3. В проєкті договору в календарному плані в переліку (найменування) Послуг та змісту етапів у:
1) другому етапі як один із видів робіт прописано: «Перевірка та погодження дій оператора відповідно до наданих висновків (Усунення оператором виявлених викривлень та невідповідностей)», що суперечить п. 37 ПКМУ №959 щодо неупередженості верифікатора.
Пропонуємо виключити даний вид роботи з календарного плану.
2) третьому етапі пункт 5 некоректно прописані документи, які повинні міститися у внутрішній верифікаційній документації відповідно до п. 20 ПКМУ №959.
Пропонуємо привести перелік документів у відповідності до
п. 20 ПКМУ №959.
3) третьому етапі пункт 7 прописані роботи, які повинні бути виконані перед етапом незалежного рецензування, а саме
- Здійснення оцінки суттєвості впливу невиправлених викривлень та/або невідповідностей;
- Розробка проекту верифікаційного звіту, у т.ч. висновків.
Пропонуємо привести у відповідність черговість надання послуг.
Також в календарному плані прописано наступне: «отримання Замовником Рішення уповноваженого органу про прийняття звіту оператора», що ніяким чином не залежить від верифікатора і не входить в сферу його зобов’язань та суперечить статті 4 Закону про МЗВ щодо незалежності верифікації та ПКМУ №959 від 23 вересня 2020 р. «Порядок верифікації звіту оператора про викиди парникових газів».
Пропонуємо видалити даний вид роботи з календарного плану, так як він суперечить законодавству України в області МЗВ.
Відповідь:
Замовником буде розглянута можливість внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.06.2024 09:31
Відповідь надана
зауваження до тендерної документації стосовно нерівноправного підходу до вибору учасників закупівлі та виключення неправомірних ризиків накладення штрафів
Номер:
b6981606e4d64114bca03129f8a304f7
Дата опублікування:
18.06.2024 14:43
Опис:
Шановний Замовник, маємо зауваження до тендерної документації стосовно деяких питань:
1. Стосовно нерівноправного підходу до вибору учасників закупівлі:
Уважно вивчивши тендерну документацію, а саме додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)», вимога «Надається довідка у формі Таблиці № 1 про досвід виконання *аналогічного(-их) договору(-ів).
*Аналогічний договір – це договір, предметом якого є надання послуг з верифікації звіту оператора про викиди парникових газів для газовидобувної та/або нафтопереробної галузей»,
повідомляємо, що:
згідно відкритих джерел інформації https://eco.gov.ua/ustanovky-z-monitorynhu-vykydiv-parnykovykh-haziv лише 3 підприємства газовидобувної та/або нафтопереробної галузей внесено до Єдиного реєстру установок з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів:
1) Реєстраційний номер установки- 001.001-001.011 Оператор-АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
2) Реєстраційний номер установки- 052.001 Оператор-ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА НАФТОВА КОМПАНІЯ "УКРТАТНАФТА"
3) Реєстраційний номер установки- 127.001 ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИСИЧАНСЬКА НАФТОВА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ"
При цьому, оператор ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИСИЧАНСЬКА НАФТОВА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ", зареєстрований у грудні 2021, у зв’язку з повномасштабною агресією рф та окупацією, не мав можливості вести господарську діяльність, в тому числі проводити верифікацію звіту оператора про викиди парникових газів, а оператор ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА НАФТОВА КОМПАНІЯ "УКРТАТНАФТА" не має затвердженого Плану моніторингу https://mepr.gov.ua/nakaz-mindovkillya-622-vid-06-06-2024/ , та не проводив закупівлю послуг з верифікації звіту оператора про викиди парникових газів (інформація щодо всіх закупівель ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА НАФТОВА КОМПАНІЯ "УКРТАТНАФТА", одним з акціонерів якого є Держава Україна, знаходиться у відкритому доступі системи «ПРОЗОРРО»).
Таким чином, на дату публікації тендерної закупівлі UA-2024-06-14-000659-a, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" є єдиним підприємством газовидобувної та/або нафтопереробної галузей, яке отримало послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів, а ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР «КТФ є єдиним надавачем послуг з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів для підприємств газовидобувної та/або нафтопереробної галузей (інформація отримана з відкритих джерел - закупівля UA-2023-10-23-005635-a).
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) у вигляді договору (договорів), предметом якого (яких) є надання послуг з верифікації звіту оператора про викиди парникових газів для газовидобувної та/або нафтопереробної галузей призводить до нерівноправного підходу до вибору учасників закупівлі, а саме до можливості перемоги в тендерній закупівлі лише одного учасника.
2. Стосовно виключення неправомірних ризиків накладення штрафів на Виконавця у зв’язку з невиконанням строків надання Послуг з незалежних від Виконавця причин.
Уважно вивчивши тендерну документацію, а саме Додаток № 2 до Договору про надання послуг «Календарний план на надання Послуг з верифікації звіту оператора про викиди парникових газів__________ (Звітні роки – 2022, 2023)» повідомляємо, що:
Виконавець надає Замовнику послуги з верифікації звіту оператора про викиди парникових газів на підставі вчасно отриманих від Замовника документів/матеріалів, тощо. В свою чергу, порушення Замовником вчасної передачі документації може призвести до порушення Виконавцем строків виконання етапів договору та накладення на Виконавця штрафних санкцій з боку Замовника. Тому не є справедливим визначати термін виконання етапів договору як 30 та/або 70 календарних днів з дати укладення Договору. До того ж, а ні Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» від 23.09.2020 № 959; а ні Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17 травня 2001 року № 2407-III не містять вимогу щодо оцінювання роботи Верифікатора (виконавця договору) в залежності від строків отримання Замовником Рішення Уповноваженого органу про прийняття звіту оператора. Таким чином, вважаємо, що строки, вказані в «Календарному плані на надання Послуг з верифікації звіту оператора про викиди парникових газів_____ (Звітні роки – 2022, 2023)» не є коректними та справедливими.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо необхідним в Додатку № 2 до Договору про надання послуг «Календарний план на надання Послуг з верифікації звіту оператора про викиди парникових газів________ (Звітні роки – 2022, 2023)» викласти вимоги, зазначені у стовбці "Строки надання Послуг, документи*" в наступній редакції:
Етап 1: Звіт за результатами першого етапу, підписаний Сторонами та скріплений печатками (за наявності), Акт приймання-передачі наданих Послуг по етапу. Строк - 30 календарних днів з дати надання Замовником систематизованої та згрупованої інформації та документів згідно п.6 ПКМУ №959.
Етап 2: Звіт за результатами другого етапу, підписаний Сторонами Акт приймання-передачі наданих Послуг по етапу. Строк - 60 календарних днів* з дати підписання Актів приймання-передачі по 1 етапу надання послуг та надання Замовником систематизованої та згрупованої інформації та документів в повному обсязі, достатньому для досягнення рівня обґрунтованої впевненості при формуванні верифікаційного висновку та для забезпечення простежуваності даних до першоджерела і за умови усунення Замовником виявлених викривлень та невідповідностей в термін 5 робочих днів з моменту отримання повідомлення від Виконавця.
Етап 3: Остаточний верифікаційний звіт із висновками верифікації (з урахуванням результатів процесу незалежної оцінки); підписаний Сторонами Акт приймання-передачі наданих Послуг по етапу. Строк до «__».___.202__ р.* за умови надання Замовником інформації по кожному етапу надання послуг згідно запитів Виконавця в термін 5 робочих днів.
* у випадку виникнення необхідності оновлення та перезатвердження Плану моніторингу в результаті виявлених невідповідностей строк надання послуг за конкретним етапом подовжується на термін, пропорційний терміну отримання оновленого та перезатвердженого Уповноваженим органом Плану моніторингу.
Шановний Замовник!
У випадку ігнорування нашого звернення та невнесення належних змін, наша організація направить відповідну скаргу до АМКУ та залишає за собою право запросити проведення моніторингу ДАСУ стосовно даної закупівлі, оскільки ми розцінюємо таку поведінку Замовника, як зловживання повноваженнями Уповноваженої особи, що тягне за собою притягнення уповноваженої особи до адміністративної відповідальності та відслідковується факт порушення ст. 367 Кримінального кодексу України.
Відповідь:
Шановний учаснику! У відповідь на звернення повідомляємо наступне:
1. П. 28 Особливостей встановлює, що у тендерній документації Замовником зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому, ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», окрім інших, встановлює право Замовника зазначити наступний кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, Замовником не порушено жодних норм чинного законодавства при оголошенні умов даної закупівлі.
Також інформуємо, що в Єдиному Державному реєстрі юридичних та фізичних осіб – підприємців для АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» вказані такі види діяльності: 06.20 Добування природного газу, 19.20 Виробництво продуктів нафтоперероблення. Враховуючи зазначене, логічним є те, що *Аналогічний договір – це договір, предметом якого є надання послуг з верифікації звіту оператора про викиди парникових газів для газовидобувної та/або нафтопереробної галузей.
2. Замовником буде розглянута можливість внесення відповідних змін до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що оскарження умов закупівлі в АМКУ є правом учасника, яким він може скористатись на свій розсуд у відповідності до вимог чинних Особливостей. Щодо запрошення проведення моніторингу ДАСУ – повідомляємо про те, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Підстави прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі встановлено ч.2 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
20.06.2024 09:31