• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з нанесення горизонтальної розмітки та пішохідних переходів в м. Балаклія

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період уточнення: 12.06.2024 14:20 - 17.06.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: a63d539277474c2794e6f8d3a6410017
Дата опублікування: 14.06.2024 16:26
Опис: Замовник у тендерній документації встановив вимогу, за якою Учасники до кiнцевого строку надання пропозицiй повинні здiйснити огляд об'єкту, про що складається вiдповідний акт огляду (датований не ранiше дати оголошення про проведення процедури закупiвлi) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупiвлi, який присвоюється електронною системою закупiвель, пiдписаний учасником та представником замовника, та котрий подається серед документiв пропозицiї учасника. У разi вiдсутностi в складi пропозицiї учасникiв пiдписаного сторонами акту огляду, пропозицiя такого учасника вiдхиляється у зв'язку з її невiдповiднiстю умовам тендерної документацiї. Таким чином, усі потенційні учасники які мають бажаня взяти участь у закупівлі уже автоматично будуть дискваліфіковані через відсутність акт огляду, що має бути датований не ранiше дати оголошення про проведення процедури закупiвлi. Мало того, з незалежних від учасника підстав замовник може не підписати акт огляду об’єктів, що надалі може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати підписаний замовником акт огляду об’єктів, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника. Дії замовника в частині встановлення у документації вимог, що є предметом оскарження, порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону, що підтверджується Рішенням Комісії АМКУ від 16.10.2023 № 16458-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-09-30-000315-a. Вимагаємо прибрати дикримінаційні вимоги. В протилежному випадку ми будемо звертатись зі скаргою до Антимонопольного комітету
Відповідь: Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження інженерно-технічних об’єктів а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період подання пропозицій, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині
Дата відповіді: 17.06.2024 11:49