• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Шевченка, вул.Незалежності, вул.Героїв Небесної Сотні, вул.Грушевського, пров.Базарний та площі Слави в смт.Пулини Житомирської області

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 11.06.2024 16:43 - 17.06.2024 00:00
Відповідь надана

Послуги Консультанта

Номер: c0ad6b9475be45809cc1c165a30ddca2
Дата опублікування: 16.06.2024 20:25
Опис: Шановний Замовнику! В п. 5.2.3 Тендерної документації зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Так як спілкування з Замовником здійснюється через Офіційний майданчик Prozorro, просимо завантажити на майданчик відповідний проект договору для ознайомлення.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що вказані послуги не мають жодного відношення до розгляду пропозицій Учасників, тому публікувати договір із консультантом немає потреби. При потребі на додаткову вимогу, у випадку перемоги вказаний договір із консультантом буде наданий для ознайомлення.
Дата відповіді: 17.06.2024 12:49
Відповідь надана

Проект договору

Номер: f7fef3ece8af4fab82c9f45543ad4f3d
Дата опублікування: 16.06.2024 20:21
Опис: Шановний Замовнику! В Додатку 3 до тендерної документації (Проект договору) зазначено строк дії договору до 31.12.2023 року. Прохання привести у відповідність тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Замовником допущено формальну помилку, яка жодним чином не впливає на умови закупівлі так як відповідно до умов поданого оголошення та самої закупівлі видно, що надання послуг буде надаватися в поточному 2024 році. Дякуємо
Дата відповіді: 17.06.2024 12:45
Відповідь надана

Незаконні вимоги

Номер: 66fcdfdc775446c1bb35881e958ae8cb
Дата опублікування: 13.06.2024 21:34
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику! В п. 5.2.3 Тенедерної документації зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до учасника. Учасники торгів не укладають на момент подачі тендерних пропозицій жодних тристоронніх договорів де учасник виступає платником. Крім того, незаконність вказаної вимоги неодноразово розглядалась постійнодіючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету. В ході розгляду скарг рішення про включення вимог про оплату учасниками послуг консультантів торгів визнавались незаконними. Дані позиції занначені в наступних рішеннях АМКУ: рішення № 1062-р/пк-пз від 31.01.2023 та рішення №7587-р/пк-пз від 27.10.2017. Таким чином просимо внести зміни до тендерної документації та видалити незаконну вимогу.
Відповідь: Пунктом 5.2.3. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.. Звертаємо увагу, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг консультанта. Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Крім того, оскільки вимога тендерної документації щодо включення вартості наданих послуг консультанта поширюється на всіх учасників торгів, вони не є дискримінаційним по відношенню до Вас. Подібний висновок викладений також у постанові Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018. Згідно з ч.4 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до вказаної норми забезпечується встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників. Більш того, правомірність зазначення витрат щодо консультантів підтвердила Державна аудиторська служба, так у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-04-11-003343-a аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), Замовником повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Дата відповіді: 14.06.2024 13:58