-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бандажі трамвайні, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху»
Завершена
19 634 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 172.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 98 172.00 UAH
Період уточнення:
11.06.2024 15:14 - 25.06.2024 00:00
Відповідь надана
Поставка товару та строк дії Договору
Номер:
3643f60c3e704998be8bf41cdeeb7d27
Дата опублікування:
15.06.2024 17:17
Опис:
Шановний Замовник, доводимо Вас до відома, що наше підприємство зацікавлене в участі у відкритих торгах на закупівлю Бандажі трамвайні, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» згідно оголошення №24322676, розміщеного на електронному майданчику https://smarttender (№ ЦБД: UA-2024-06-11-009636-a). Ми можемо запропонувати на постачання бандажі імпортного походження з механічною обробкою, які будуть відповідати всім технічним заявленим вимогам та дозволяє їх безпосереднє встановлення та експлуатацію.
З метою створення конкурентного середовища у сфері Державних закупівель, та враховуючи можливості виробництва заводу-виробника даної оригінальної продукції (Lucchini, Італія), переконливо просимо Вас внести зміни до Додатку №3 (проєкт Договору) до тендерної документації, а саме:
П.5. Поставка товару п.п. 5.5.: Починаючи з 01.11.2024 року, поставка партії Товару здійснюється не пізніше 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання Постачальником письмової заявки, або протягом строку визначеного в самій заявці. Порядок приймання-передачі Товару наведений у Додатку № 3, що є невід’ємною частиною Договору.
П.10. Строк дії договору п.п. 10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31.03.2025 року включно, але у будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору.
Відповідь:
Добрий день!
Відповідно до статті 627 Цивільного кодексу України Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що проект договору був розроблений та складений з урахуванням норм законодавства України. Проект договору відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», не містить порушень основних принципів закупівлі та дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо недоцільним внесення змін до проекту договору, викладеним у Додатку 3 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
17.06.2024 15:11
Відповідь надана
Обсяги товару п.1.2. до Додатку №3 (проєкт Договору)
Номер:
57daa4b9f7a0423dabb47a75d5df0bef
Дата опублікування:
15.06.2024 16:42
Опис:
З метою створення конкурентного середовища у сфері Державних закупівель, та враховуючи можливості виробництва заводу-виробника даної оригінальної продукції (Lucchini, Італія), переконливо просимо Вас внести зміни до Додатку №3 (проєкт Договору) до тендерної документації, а саме:
Вилучити п.1.2. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від наявності коштів або виробничих потреб Покупця та у випадках, передбачених законодавством України.
Обсяги товару повинні бути не змінними, так як це суттєво впливає на виробничі потужності Виробника, строки виготовлення та поставки, розміщення замовлення на постачання.
Відповідь:
Добрий день!
Відповідно до статті 627 Цивільного кодексу України Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що проект договору був розроблений та складений з урахуванням норм законодавства України. Проект договору відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», не містить порушень основних принципів закупівлі та дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо недоцільним внесення змін до проекту договору, викладеним у Додатку 3 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
17.06.2024 15:10
Відповідь надана
Ціна Договору (п. 3.1 та п. 3.2)
Номер:
98c621215ad54da3a3df1cc1bd274606
Дата опублікування:
15.06.2024 16:39
Опис:
З метою створення конкурентного середовища у сфері Державних закупівель, та враховуючи можливості виробництва заводу-виробника даної оригінальної продукції (Lucchini, Італія), переконливо просимо Вас внести зміни до Додатку №3 (проєкт Договору) до тендерної документації, а саме:
3.1. Сума цього Договору (ціна Договору) визначається згідно з Специфікацією (Додаток №1), що є невід’ємною частиною цього Договору і становить __________ грн. (_____________) без ПДВ еквівалентна _______ Євро/шт без ПДВ Бандаж трамвайний RS 11000001775 та _______ Євро/комплект Гумовий блок EPDM. TRM 71-414 (к-т з 27 шт) розрахована відповідно до курсу НБУ на дату оплати товару __.__.2024р. – _____,00 грн. за 100 Євро (978 EUR) (bank.gov.ua)., крім того ПДВ 20% – ___________ грн.(_________________), разом ціна Договору становить _________ грн. (_______________) з ПДВ.
У разі зміни зазначеного курсу у бік збільшення вартість товару більше ніж на 2% у гривневому еквіваленті підлягає перерахунку за курсом НБУ (bank.gov.ua) на дату оплати товару
3.2. Ціна на Товар встановлюється в національній валюті України - гривні з прив’язкою до євро (978 EUR)
Відповідь:
Добрий день!
Відповідно до статті 627 Цивільного кодексу України Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що проект договору був розроблений та складений з урахуванням норм законодавства України. Проект договору відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», не містить порушень основних принципів закупівлі та дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо недоцільним внесення змін до проекту договору, викладеним у Додатку 3 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
17.06.2024 15:08
Відповідь надана
Порядок здійснення оплати
Номер:
ae7e7b54e42a478db69dd21d8bfc0bd3
Дата опублікування:
15.06.2024 16:37
Опис:
Шановний Замовник, доводимо Вас до відома, що наше підприємство зацікавлене в участі у відкритих торгах на закупівлю Бандажі трамвайні, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» згідно оголошення №24322676, розміщеного на електронному майданчику https://smarttender (№ ЦБД: UA-2024-06-11-009636-a). Ми можемо запропонувати на постачання бандажі імпортного походження з механічною обробкою, які будуть відповідати всім технічним заявленим вимогам та дозволяє їх безпосереднє встановлення та експлуатацію.
З метою створення конкурентного середовища у сфері Державних закупівель, та враховуючи можливості виробництва заводу-виробника даної оригінальної продукції (Lucchini, Італія), переконливо просимо Вас внести зміни до Додатку №3 (проєкт Договору) до тендерної документації, а саме:
П. 4.1: Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (сьоми) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
Це пов’язано, насамперед, з валютними ризиками, так як товар імпортного походження та в Україні його не виробляють.
Відповідь:
Добрий день!
Відповідно до статті 627 Цивільного кодексу України Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що проект договору був розроблений та складений з урахуванням норм законодавства України. Проект договору відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», не містить порушень основних принципів закупівлі та дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо недоцільним внесення змін до проекту договору, викладеним у Додатку 3 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
17.06.2024 15:07
Відповідь надана
Додаток №5 п.9
Номер:
59d5700c91024871beb7c810d0406b67
Дата опублікування:
15.06.2024 16:35
Опис:
Шановний Замовник, доводимо Вас до відома, що наше підприємство зацікавлене в участі у відкритих торгах на закупівлю Бандажі трамвайні, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» згідно оголошення №24322676, розміщеного на електронному майданчику https://smarttender (№ ЦБД: UA-2024-06-11-009636-a).
Згідно Додатку №5 п. 9 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати у складі тендерної пропозиції експертний Висновок згідно специфікації, щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 60 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У зв’язку з тим, що відкриті торги № ЦБД: UA-2024-06-11-009636-a були оголошені 11.06.2024 року, надати такий Висновок у строки до 19.06.2023 року не є можливим, так як уповноважений державний орган з видачі такого експертного Висновка може розглядати заяву-звернення суб`єкта господарської діяльності від 7 робочих днів, а то і більше. І це тільки розглядати!, а зробити моніторинг цін по всім можливим підприємствам, які виробляють вказану продукцію та ще в період відключень електроенергії, згідно різних графіков, які застосовує ДТЕК в містах та областях України, може зайняти і місяць. Постає питання, учасник, який вийде на відкриті торги (№24322676, розміщеного на електронному майданчику https://smarttender), вже заздалегідь матиме такий експертний Висновок, ще до оголошення тендеру!!! Це суперечить пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг та може розглядатися як змова між потенційним учасником та Замовником.
Переконливо просимо Вас прибрати п.9 до Додатку №5 з документації конкурсних торгів.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за запитання.
Згідно ст.11 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» №671/97-ВР від 02.12.1997, експертні документи щодо підтвердження рівня цін, видані торгово-промисловими палатами в межах їх повноважень, є обов'язковими для застосування на всій території України. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівельна процедура здійснюється за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, вимога надати у складі тендерної пропозиції експертний Висновок згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 60 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, не є дискримінаційною.
Замовник не заперечує щодо подовження строку подання тендерних пропозицій.
Внесення інших змін до Технічних вимог тендерної документації вважаємо недоцільним.
Дата відповіді:
17.06.2024 15:04
Відповідь надана
Продовження строку прийому тендерних пропозицій
Номер:
71158546b1334f1a8a26816b7a421369
Дата опублікування:
14.06.2024 13:57
Опис:
Шановні партнери! Наше підприємство зацікавлене у участі в державній закупівлі "Бандажі трамвайні, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху»", номер у ProzorroUA-2024-06-11-009636-a.
У зв’язку з процедурою на підготовку експертного висновку згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України потрібно не менше 7 робочих днів. Просимо Вас продовжити строк прийому тендерних пропозицій до 24.06.2024 р.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за запитання.
Замовник не заперечує щодо подовження строку подання тендерних пропозицій. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
17.06.2024 15:03