• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-24Т_0232_ВО) Пакети для постілі з логотипом УЗ

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-06-11-004875-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0232_ВО) ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (Пакети для постілі з логотипом УЗ) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 19520000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 402 121,60 грн без ПДВ ( п’ять мільйонів чотириста дві тисячі сто двадцять одна гривня 60 копійок) в т.ч.: Лот №1 –1 920 000,00 грн без ПДВ (один мільйон дев’ятсот двадцять тисяч гривень 00 копійок); Лот №2 – 1 920 000,00 грн без ПДВ (один мільйон дев’ятсот двадцять тисяч гривень 00 копійок); Лот №3 – 1 562 121,60 грн без ПДВ (один мільйон п’ятсот шістдесят дві тисячі сто двадцять одна гривня 60 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.06.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот №1 – 57 600,00 грн (п’ятдесят сім тисяч шістсот гривень 00 копійок); Лот №2 – 57 600,00 грн (п’ятдесят сім тисяч шістсот гривень 00 копійок); Лот №3 – 46 863,00 грн (сорок шість тисяч вісімсот шістдесят три гривень 00 копійок). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

5 402 121.60 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 15 621.22 UAH
Період уточнення: 11.06.2024 14:28 - 16.06.2024 00:00
Відповідь надана

Цінова пропозиція

Номер: d252b6c5f4854f1e89be9d46691cfe0b
Дата опублікування: 13.06.2024 15:17
Опис: Шановний Замовник ! Згідно приписки Додатку 5 "Цінова пропозиція": "Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті)." Зокрема, форма "Цінова пропозиція" містить колонки: 13 - "Ціна за одиницю, без ПДВ, грн.", 14 - "Ціна за одиницю, з ПДВ, грн", 15 - "Сума, без ПДВ, грн". Враховуючи встановлений Вам бюджет закупівлі за одиницю товару 0,64 грн. без ПДВ, ціна за одиницю з ПДВ буде дорівнювати 0,768 грн. з ПДВ, що вже не відповідає Вашим вимогам щодо вартості цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Тобто, платникам ПДВ у такому випадку потрібно знижуватися відразу до 0,60 грн. без ПДВ (що дорівнює 0,72 грн. з ПДВ) аби відповідати Вашим вимогам, що в суммі буде давати необхідність підприємствам робити шаг відступу від бюджету закупівлі щонайменш на 144 000,00 грн. з ПДВ (якщо брати наприклад кількість товару 1 лоту), а не платники ПДВ мають змогу знижувати ціну на 1 копійку за одиницю без ПДВ (наприклад, 0,63 грн. без ПДВ за одиницю товару, не зазначаючи при цьому ціну за одиницю з ПДВ та уникаючи вимоги щодо чіткого визначення цін до другого знаку після коми (соті). Вважаємо такі вимоги Замовника дискримінаційними по відношенню до платників ПДВ, а тому просимо внести відповідні зміни з метою дотримання принципів проведення публічних закупівель.
Відповідь: Шановний учаснику, замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 14.06.2024 14:07