-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (тепломодернізація) будівлі Балівського ліцею Слобожанської селищної ради, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б
Завершена
21 096 555.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 106 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 106 000.00 UAH
Період уточнення:
10.06.2024 11:48 - 22.06.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо надання інфорфації стосовно календарного графіку виконання робіт
Номер:
2bffeb87a1d143eda116512ce98766e6
Дата опублікування:
20.06.2024 00:27
Опис:
Шановний Замовнику, чи потрібно на момент подачі своєї пропозиції надавати в складі пропозиції Календарний графік виконання робіт?
Відповідь:
Вимогами тендерної документації не передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт.
Дата відповіді:
21.06.2024 08:48
Відповідь надана
Надати роз'яснення щодо інформації зазначеної вимогами Тендерної документації
Номер:
24308d6c298a40cfaa8cfc418cf8e47c
Дата опублікування:
20.06.2024 00:00
Опис:
Шановний замовнику! В Тендерній документації в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: 1). Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми Постанови (врахуванням факту, що учасник ознайомлений з даними нормами і їх не порушує, вважається факт подання тендерної пропозиції), що:
- замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
- замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою.
- Будь ласка, поясніть чи потрібно стосовно вищезазначеної інформації надавати Учаснику в письмовому виді в складі своєї пропозиції довідку або лист щодо врахуванням факту, що учасник ознайомлений з даними нормами і їх не порушує? Розуміємо, що чітко не зазначено вимогами Тендерної документації, що Учасник повинен надати довідку або лист стосовно рахуванням факту, що учасник ознайомлений з даними нормами і їх не порушує, але все ж таки хотілось би уточнити. Дякуємо.
2). Також в Тендерній документації в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує (жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції), що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано.
- Будь ласка, поясніть чи потрібно стосовно вищезазначеної інформації надавати Учаснику в письмовому виді в складі своєї пропозиції довідку або лист що в попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано?
- Крім того, якщо раніше між Учасником та Замовником не було уклажено жодних договорів, щоб передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, можливо було застосовувати, чи потрібно в цьому випадку Учаснику надавали інформацію стосовно того, що між Учасником та Замовником раніше не було попередніх відносин? Дякуємо.
Відповідь:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми Постанови (врахуванням факту, що учасник ознайомлений з даними нормами і їх не порушує, вважається факт подання тендерної пропозиції), що:
- замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
- замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою.
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує (жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції), що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано.
При цьому, надання будь-яких документів на підтвердження вищезазначених умов тендерною документацією не передбачено.
Дата відповіді:
21.06.2024 08:47
Відповідь надана
Двері металопластикові
Номер:
a4d5a8542d1648fd834a49d887e52550
Дата опублікування:
18.06.2024 13:12
Опис:
Чи дозволяється запропонувати триплекс замість армованого скла в металопластикових дверях? Адже триплекс може значно знизити ймовірність поранень людей від осколків скла, тому що полімер, що знаходиться між шарами скла міцно втримує ці осколки,
забезпечує високу прозорість та покращує шумоізоляцію
Відповідь:
Абзацом третім пункту 5.1 Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
На виконання вищезазначеного, замовником у Додатку 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» були надані відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін, які є складовою робочого проекту «Капітальний ремонт (тепломодернізація) будівлі Балівського ліцею Слобожанської селищної ради, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б», розробленого сертифікованим інженером-проектувальником у відповідності до чинних будівельних норм і правил, що підтверджується позитивним експертним звітом.
Дата відповіді:
20.06.2024 14:47
Відповідь надана
Розміри або конфігурація вікон
Номер:
60a9d7cd77bd4bb2bd7235961bf23a00
Дата опублікування:
18.06.2024 12:24
Опис:
Шановний Замовнику, завантажте, будь ласка, креслення віконних блоків, або розпишіть розміри (так як в дверях металопластикових), якщо задовільнять ділення на власний розсуд учасника.
Відповідь:
Абзацом третім пункту 5.1 Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
На виконання вищезазначеного, замовником у Додатку 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» були надані відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін, які є складовою робочого проекту «Капітальний ремонт (тепломодернізація) будівлі Балівського ліцею Слобожанської селищної ради, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б», розробленого сертифікованим інженером-проектувальником у відповідності до чинних будівельних норм і правил, що підтверджується позитивним експертним звітом.
При цьому, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник має право відвідати об’єкт виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт.
Дата відповіді:
20.06.2024 14:46
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог працівників
Номер:
3e52ccb435ba4bc48cb9a3f80d6087b0
Дата опублікування:
17.06.2024 12:32
Опис:
Шановний замовник! Вимогами Додатку 2 до Тендерної документації п. 2 (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) підпунктом 2.3. вимагається: Обов’язкова наявність і учасника працівників, які пройшли навчання згідно наступних вимог:
- НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»;- НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»;
- НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».
На підтвердження проходження працівниками навчання та перевірки знань, відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, надається відповідний протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витяг (виписка) з протоколу) та посвідчення.
Поясніть будь ласка, яка саме необхідна кількіть працівників, які пройшли навчання та перевірку знань згідно вищевказаних вимог?
Відповідь:
Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» тендерної документації встановлена вимога про обов’язкову наявність і учасника працівників, які пройшли навчання згідно наступних вимог:
- НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»;
- НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»;
- НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».
На підтвердження проходження працівниками навчання та перевірки знань, відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, надається відповідний протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витяг (виписка) з протоколу) та посвідчення.
При цьому, вимогами тендерної документації не передбачена та не обмежена певна кількість таких працівників. Тому учасник самостійно визначає про яку кількість працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці, надавати інформацію.
Дата відповіді:
19.06.2024 10:54
Відповідь надана
Договір щодо поводження з відходами
Номер:
d80e2eccd6cb4f6b852f0931def0226b
Дата опублікування:
12.06.2024 15:10
Опис:
Доброго дня! Чи підійде Замовнику Договір учасника з організацією, яка право здійснювати діяльність щодо поводження із ТБВ (твердими побутовими відходами)?
Відповідь:
Беручи до уваги специфіку предмета закупівлі (роботи), в учасника повинен бути в наявності договір з організацією, яка має право здійснювати діяльність щодо поводження з відходами, зокрема, з будівельними відходами.
Для конкретизації зазначених вимог до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
14.06.2024 09:42
Відповідь надана
Вікна
Номер:
9f8b28827fe84de0bbc7de0dcfd92726
Дата опублікування:
11.06.2024 09:52
Опис:
Чи приймаються до розгляду аналоги вікон з кращими характеристиками чи лише WDS?
Відповідь:
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, у разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Отже, учасники мають право використовувати матеріальні ресурси будь-яких виробників, за умови забезпечення дотримання технології виконання робіт та показників кошторисних норм України
Дата відповіді:
13.06.2024 08:23