• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом (Олійні та водні фарби)

Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; кошти власних надходжень (кошти від додаткової господарської діяльності) Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2024 рік. Місцезнаходження замовника – Україна, 68150, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Дивізія, вулиця Миру, 121; Категорія замовника – п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Уточнюючий код ДК 021:2015: 44812200-7 Олійні та водні фарби

Завершена

244 384.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 221.92 UAH
Період уточнення: 07.06.2024 14:25 - 13.06.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: dce6aa7468e242549aafd474c0a2435b
Дата опублікування: 12.06.2024 15:14
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України Пропонуємо додати нову правку: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням Особливостей. Згідно п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект договору розробляється замовником в залежності від специфіки предмету закупівлі відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та Особливостей, а також умов тендерної документації. Відповідно до п. 8.3 проекту договору доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України. Також, згідно п. 8.1 проекту договору сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Дані пункти проекту договору жодним чином не суперечать чинному законодавству так як документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України засвідчують обставини непереборної сили та строк їх дії при наданні учасником яких замовником приймається рішення про застосування чи не застосування санкцій передбачених розділом VII проекту договору. Враховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін відсутні.
Дата відповіді: 14.06.2024 10:35
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: f0862966d9e7432bb6fdae1549134d25
Дата опублікування: 12.06.2024 14:40
Опис: У п.8.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22) : «Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.3 проєкту договору: У п.8.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням Особливостей. Згідно п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект договору розробляється замовником в залежності від специфіки предмету закупівлі відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та Особливостей, а також умов тендерної документації. Відповідно до п. 8.3 проекту договору доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України. Даний пункт проекту договору жодним чином не суперечить чинному законодавству так як документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України засвідчують обставини непереборної сили та строк їх дії, а тому замовник вважає за необхідне дану норму вказати в . Враховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін відсутні.
Дата відповіді: 14.06.2024 10:35
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 011accb8103a4d42a41df3b175ab14b5
Дата опублікування: 12.06.2024 14:40
Опис: У п.7.2. зазначено, що У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого Товару за кожний день затримки. Сплата штрафних санкцій не звільняє Постачальника від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки. Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктах 7.2 є надмірно великою, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також Замовник не передбачає відповідальності для себе за прострочення оплати за поставлений товар. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що: - за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Просимо внести наступні зміни: 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Постачальник за вини сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням Особливостей. Згідно п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект договору розробляється замовником в залежності від специфіки предмету закупівлі відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та Особливостей, а також умов тендерної документації. Відповідно до п. 7.2 проекту договору у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого Товару за кожний день затримки. Сплата штрафних санкцій не звільняє Постачальника від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки.. Даний пункт проекту договору жодним чином не суперечить чинному законодавству так як передбачає штрафні санкції які замовник вважає за необхідне вказати з метою вчасного та належного виконання Учасником умов договору. Враховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін відсутні.
Дата відповіді: 14.06.2024 10:35
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: b1631264567441c9b91dfd2e9b6c80bd
Дата опублікування: 12.06.2024 14:39
Опис: У п.2.2. зазначено, що Замовник має право перевірити вагу та якість товару за кошти постачальника. Перевірка буде здійснюватись замовником вибірково в незалежній сертифікованій лабораторії, переважування на відповідній вазі, визначеній замовником. Претензії по якості приймаються учасником в письмовій формі на протязі десяти робочих днів після його поставки. Шановний Замовник, перевірка ваги та якості товару це ваше право, але, до прикладу, у разі, якщо Постачальник привезе продукції. Відповідної якості та ваги, що підтвердиться висновком незалежної експертизи, то чому постачальник має оплачувати таке дослідження. Просимо внести зміни до п.2.2: 2.2. Замовник має право за погодження із постачальником перевірити вагу та якість товару за кошти постачальника у разі, якщо висновок лабораторії підтвердить невідповідність продукції. Перевірка буде здійснюватись замовником вибірково в незалежній сертифікованій лабораторії, переважування на відповідній вазі, визначеній замовником. Претензії по якості приймаються учасником в письмовій формі на протязі десяти робочих днів після його поставки.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням Особливостей. Згідно п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект договору розробляється замовником в залежності від специфіки предмету закупівлі відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та Особливостей, а також умов тендерної документації. Відповідно до п. 2.2 проекту договору Замовник має право перевірити вагу та якість товару за кошти постачальника. Перевірка буде здійснюватись замовником вибірково в незалежній сертифікованій лабораторії, переважування на відповідній вазі, визначеній замовником. Претензії по якості приймаються учасником в письмовій формі на протязі десяти робочих днів після його поставки. Даний пункт проекту договору жодним чином не суперечить чинному законодавству так як передбачає можливу перевірку ваги та якості товару Замовником з метою поставки учасником належної якості та відповідної кількості товару. Враховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін відсутні.
Дата відповіді: 14.06.2024 10:34
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 432dd47f60024108a206074e96a32c5d
Дата опублікування: 12.06.2024 14:39
Опис: У п. 2.1. зазначено, що Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товар (товари), якість якого відповідає умовам встановленим у тендерній документації, також товар повинен відповідати умовам Специфікації та діючим стандартам. Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю саме ТУ заводу-виробника. Просимо внести наступні зміни: У п. 2.1. Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товар (товари), якість якого відповідає умовам встановленим у тендерній документації, також товар повинен відповідати умовам Специфікації та діючим стандартам (технічним умовам заводу виробника).
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням Особливостей. Згідно п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект договору розробляється замовником в залежності від специфіки предмету закупівлі відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та Особливостей, а також умов тендерної документації. Відповідно до п. 2.1 проекту договору учасник повинен передати (поставити) Замовнику товар (товари), якість якого відповідає умовам встановленим у тендерній документації, також товар повинен відповідати умовам Специфікації та діючим стандартам. У вказаному пункті проекту договору не зазначено конкретних діючих стандартів яким має відповідати товар, а тому відповідність товару технічним умовам заводу виробника повністю відповідатиме п. 2.1. проекту договору. Враховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін відсутні.
Дата відповіді: 14.06.2024 10:34