-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Покос трави на території міста Павлограда
Завершена
1 720 047.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 200.47 UAH
мін. крок: 1% або 17 200.47 UAH
Період уточнення:
06.06.2024 13:39 - 11.06.2024 00:00
Відповідь надана
ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Номер:
6baa08cf555d451a9ef34c36efe963ed
Дата опублікування:
08.06.2024 09:05
Опис:
Додатком №2 до тендерної документації встановлена для учасників процедури закупівлі наступна вимога: «З метою своєчасного надання послуг необхідна наявність в Учасника власної, або орендованої бази, або складського приміщення, тощо в радіусі 30 км. від м. Павлоград. На підтвердження права власності або оренди приміщення/ бази тощо Учасник у пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та копію договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається, якщо право власності реєструвалося на підставі договору); або договір оренди/суборенди бази, або складського приміщення, тощо.»
Вважаємо та наполягаємо та тому, шо зазначена вище вимога тендерної документації на відповідає основним принципам проведення публічних закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі», яких Замовники процедури закупівлі повинні беззаперечно дотримуватися, а саме: принципам добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Даною вимогою суттєво обмежується коло учасників процедури закупівлі, що є не припустимим, не законним та грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, прийняти участь у закупівлі мають лише ті учасники, які мають власну або орендовану базу, або складське приміщення, тощо в радіусі 30 км. від м. Павлоград, а інші учасники, які мають можливість надати послуги за предметом закупівлі у відповідності до умов тендерної документації, але які відповідають зазначеному вище, взагалі позбавлені можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі, шо напряму та грубо порушує один з основні принципи проведення публічних закупівель.
Слід зазначити що відповідно до Закону приймати участь у процедурах закупівлі мають право усі учасники не залежно від їх місця розташування та базування матеріально-технічної бази на території України, й замовники не мають законного права в цій частині встановлювати будь-які обмеження для учасників процедури закупівлі, що неодноразово підтверджувалося АМКУ у своїх рішеннях.
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання положень Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів проведення публічних закупівель, які ним визначені, вимагаємо негайно внести зміни до тендерної документації шляхом виключення зазначеної вище вимоги із її положень.
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Замовником відповідно до вимог п.п. 1.2 Додатку № 2 Тендерної документації було установлено: «З метою своєчасного надання послуг необхідна наявність в Учасника власної, або орендованої бази, або складського приміщення, тощо в радіусі 30 км. від м. Павлоград. На підтвердження права власності або оренди приміщення/ бази тощо Учасник у пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та копію договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається, якщо право власності реєструвалося на підставі договору); або договір оренди/суборенди бази, або складського приміщення, тощо.».
Дана вимога Замовника була обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг з покосу трави на території м. Павлограда, оскільки, у зв’язку з воєнним станом в країні переміщення між населеними пунктами може бути ускладнено через встановленні контрольно-пропускні пункти, що, у свою чергу, може призвести до затримки у наданні послуги, що унеможливить своєчасне підтримання порядку, санітарного стану та естетичного вигляду парків міста.
Крім того, на виконання ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було встановлено варіанти документального підтвердження кваліфікаційних вимог, зокрема витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та копію договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається, якщо право власності реєструвалося на підставі договору); або договір оренди/суборенди бази, або складського приміщення, тощо.
Також на виконання чинного законодавства Замовником у п. 7 Розділу 3 Тендерної документації було передбачено право Учасника залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, учасник може підтвердити наявність МТБ не лише наявною в себе, а й наявною МТБ у субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до ч. 5 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог у п.п. 5.2. п. 5 Розділу 3 Тендерної документації у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Таким чином, якщо Учасник закупівлі є об’єднанням, то будуть враховуватись можливості всіх учасників такого об’єднання на підтвердження наявності МТБ.
Дата відповіді:
10.06.2024 10:01