-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження (технічного діагностування), позачергового технічного огляду котлів)
Завершена
331 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 310.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 310.00 UAH
Період уточнення:
05.06.2024 16:53 - 29.06.2024 00:00
Відповідь надана
Відповідь щодо 17025
Номер:
656a0d0a02284a718c1c2e0cbc723a12
Дата опублікування:
06.06.2024 12:46
Опис:
у відповідь на Ваше зауваження повідомляємо наступне. Відповідно до підпункту 2 пункту 9 «Вимог до суб’єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» затверджених наказом МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23 №17954 для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання. Згідно статті 11 закону України «Про стандартизацію» до повноважень Національного органу стандартизації прийняття, скасування та відновлення дії національних стандартів, кодексів усталеної практики та змін до них відповідно до цього Закону та розроблення за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації, національних стандартів та змін до них щодо Розпорядженням № 1163-р КМУ від 26.11.2014 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» визначено, що державне підприємство “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” виконує функції національного органу стандартизації (ДП «УкрНДНЦ»). Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 23.12.2019 № 483 «Про прийняття та скасування національних стандартів» було прийнято державний стандарт (ДСТУ) України EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT). Отже, на території України діє єдиний ДСТУ EN ISO/IEC 17025, який визначає вимоги до випробувальних лабораторій. Таким чином, вимога учасника, щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції атестату акредитації НААУ по стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025 є законною, і передбачає внесення змін до умов тендерної документації.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо наступне:
Замовник під час здійснення закупівель зобов’язаний, зокрема, керуватися принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності (п. 1, 2 ч. 1 ст. 5 Закону).
Також, Замовник самостійно установлює, зокрема, один або декілька з кваліфікаційних критеріїв та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (ч.1 та ч. 2 ст. 16 Закону). Відомості про установлені відповідно до статті 16 цього Закону, кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством зазначаються у тендерній документації (ч.2 ст. 22 Закону).
У тендерній документації до Закупівлі встановлені кваліфікаційні критерії до учасників Закупівлі (додаток 2 до Тендерної документації).
До того ж, технічною специфікацією (п.2 додатку 4 до Тендерної документації) установлено, що послуги повинні бути надані згідно з діючою нормативно-технічною документацією, зокрема згідно Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою КМУ від 26.05.2004 р. № 687
Відповідно до п.2 вищевказаного Порядку експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Таким чином, вважаємо, що встановлені Замовником у тендерній документації вимоги до учасника відповідають нормам законодавства про публічні закупівлі.
Дата відповіді:
07.06.2024 15:23
Відповідь надана
На звернення "17025"
Номер:
b2b9e380d37c4c0eaa49750c4e77a30b
Дата опублікування:
06.06.2024 09:36
Опис:
Добрий день! Читайте уважно наказ - "крім підпункту 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, який набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом", тобто, вимога набере чинності з 15.08.2024 р. Тому, наразі Замовнику немає необхідності вносити зміни до ТД.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що погоджуємося з Вашим зауваженням, що відповідно до п.4 наказу Мінекономіки від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом, тобто з 15.08.2024 року.
Дата відповіді:
07.06.2024 15:21
Відповідь надана
17025
Номер:
cf98b58d7dc44c53aba48f70822ca1cb
Дата опублікування:
06.06.2024 09:06
Опис:
Щодо необхідності приведення тендерної документації у відповідність до законодавства. 1. Згідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» опублікований в офіційному віснику України, 2024р., №14 цей наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, тобто 15.05.2024р. Згідно пукту 9. Суб'єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2-6 пункту 7 цих Вимог, повинні: 1) бути акредитованими національним органом України з акредитації як органи з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона; 2) для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання. Шановний замовнику, просимо прописати вимогу щодо "акредитованої національним органом України з акредитації випробувальної лабораторії" адже даний пункт вступив в дію. Перевірити інформацію щодо наявності випробувальної лабораторії можна на сайті НААУ https://www.naau.org.ua/ в реєстрі акредитованих ООВ, де чітко визначено, що випробувальні лабораторії мають мати ДСТУ EN ISO/IEC 17025. Доводимо до вашого відома, що ДСТУ EN ISO/IEC 17020 це орган з інспектування, а випробувальна лабораторія це ДСТУ EN ISO/IEC 17025. Дякую.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо наступне:
Замовник під час здійснення закупівель зобов’язаний, зокрема, керуватися принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності (п. 1, 2 ч. 1 ст. 5 Закону).
Також, Замовник самостійно установлює, зокрема, один або декілька з кваліфікаційних критеріїв та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (ч.1 та ч. 2 ст. 16 Закону). Відомості про установлені відповідно до статті 16 цього Закону, кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством зазначаються у тендерній документації (ч.2 ст. 22 Закону).
У тендерній документації до Закупівлі встановлені кваліфікаційні критерії до учасників Закупівлі (додаток 2 до Тендерної документації).
До того ж, технічною специфікацією (п.2 додатку 4 до Тендерної документації) установлено, що послуги повинні бути надані згідно з діючою нормативно-технічною документацією, зокрема згідно Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою КМУ від 26.05.2004 р. № 687
Відповідно до п.2 вищевказаного Порядку експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Таким чином, вважаємо, що встановлені Замовником у тендерній документації вимоги до учасника відповідають нормам законодавства про публічні закупівлі.
Дата відповіді:
07.06.2024 15:20