-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги за кодом ДК 021:2015: 45230000-8-будівництво трубопроводів ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт: експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в смт. Козин, с. Підгірці, с. Романків, с. Кренечі, с. Малі Дмитровичі, с. Великі Дмитровичі, с. Тарасівка, с. Стара Безрадичі, с. Нові Безрадичі, с. Капустяна, с. Паращина Обухівського району Київської області) (за номенклатурою по коду ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг)
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період уточнення:
05.06.2024 16:40 - 07.07.2024 00:00
Відповідь надана
Невідповідність вимог ТД вимогам Законодавства
Номер:
98d96597d0e34a4db50278df0b6570dd
Дата опублікування:
05.07.2024 10:41
Опис:
Доброго дня. Додатком № 1 ТД встановлено що Учасник має надати 2. Завірена належним чином копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої у уповноваженому органі Держпраці, та/або Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі, виданого уповноваженим органом.
3. Завірена належним чином копія документу (дозвіл, декларація) на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданого (зареєстрованого) уповноваженим органом.
В той самий час у Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зазначається "декларацією підтверджую відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" Таким чином на вимогу п.2 та п.3 має надатись саме Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, це встановлено Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107
ПРосимо внести відповідні зміни оскільки фактично надання Завіреної належним чином копія документу (дозвіл, декларація) на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданого (зареєстрованого) уповноваженим органом Учасниками є невиконуваною вимогою
Відповідь:
Доброго дня. Замовник не розумію сенсу питання, а саме: чому Ви не можете завірити належним чином копію документу (дозвіл, деклаоація тощо)?
Крім того, абзацом десятим та одинадцятим частини 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення
Дата відповіді:
08.07.2024 09:14
Відповідь надана
невідповідність тех завдання вимогам ДСТУ ДБН
Номер:
29afd2b389cd4bff8611bc4854acc4bf
Дата опублікування:
07.06.2024 11:29
Опис:
Ви пишете "Зміст та форма Комерційної частини тендерної пропозиції (остаточної пропозиції), повинні відповідати вимогам Додатку 3 до ТД та подається по документам розрахунку ціни остаточної тендерної пропозиції з обґрунтуваннями згідно Настанови з визначення вартості будівництва" Сама Настанова пише що її дія поширюється на нове будівництво, реконструкцію і капітальний ремонт. Предметом закупівлі є поточний ремонт. Тому застосування Настанови з визначення вартості будівництва до цього виду закупівлі (послуг поточного ремонту) НЕ МАЄ ПР ПРАВА НА ЗАСТОСУВАННЯ. Кошториси на поточні ремонти будуються за такими нормативами: Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0753733-22#Text) Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02 травня 2022 року № 273 "Про затвердження Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 травня 2022 року за № 527/37863. Просимо внести зміни до документації - визнати роботи капітальним ремонтом або змінити нормативні документи для розрахунку кошторису
Відповідь:
Замовник в тендерній документації зазначає вимоги, які необхідні для отримання якісних послуг/робіт
Дата відповіді:
07.06.2024 11:35
Відповідь надана
аналогвінчий договір
Номер:
ade4920f023a4539acff6714dfb32e0b
Дата опублікування:
07.06.2024 11:27
Опис:
у у вас не коректно записано вимогу аналогічного договору. "Аналогічним договором вважається договір підряду". Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ст 837 ЦК України 1. За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу..
Тобто підрядом є роботи. А ви далі по тексту ТД пишете також про послуги. Просимо внести зміни і привести документацію у відповідність до чинного законодавства
Відповідь:
В тендерній документації вказані вимоги щодо кваліфікаційних критерів (стаття 16).
Дата відповіді:
07.06.2024 11:34
Відповідь надана
роботи підвищеної небезпеки
Номер:
7bb959226eac4f5881e048a221fb4218
Дата опублікування:
07.06.2024 11:24
Опис:
ТЗ не передбачає робіт підвищеної небезпеки, тому вимога надати декларація і дозвіл на виконання робіт підв. небезпеки є дискримінаційним, бе участь в закупівлі зможуть взяти лиш ті хто мають такі дозвіл і декларацію. Так от. стаття 23 Закону вказує що вимоги подібного роду мають бути обґрунтованими. Обґрунтованими - значить поясненими - чому вони поставлені. Наведіть пояснення в тендерній документації - для яких робіт вимагаються декларація відповідності МТБ та Дозвіл на роботи пів. небезпеки - З ПОСИЛАННЯМ на ЗАКОН І ПІДЗАКОННІ АКТИ І ПЕРЕЛІК РОБІТ ТЕХ ЗАВДАННЯ
Відповідь:
Замовник має право встановлювати вимоги для отримання в подальшому якісних послуг /робіт
Дата відповіді:
07.06.2024 11:32
Відповідь надана
небезпечні роботи
Номер:
a10c827ff62c461f9aeb4eacda176abb
Дата опублікування:
07.06.2024 11:21
Опис:
наведіть будь ласка перелік небезпечних робіт зі списку технічного завдання по закупівлі - з посиланням на нормативний документ який відносить дану роботу до небезпечної (підвищеної небезпеки)
Відповідь:
наводити перелік небезпечних робіт в тендерній документації непередбачено
Дата відповіді:
07.06.2024 11:31
Відповідь надана
лист відгук
Номер:
eac84f7d4184426cbea1c475437f2099
Дата опублікування:
07.06.2024 11:20
Опис:
у нас є лист відгук 20денної давнини. Замовник не друкарська машинка він не видає по бажанню листи. Строк листа відгука виданий не раніше дати оголошення - дискримінує нас. Крім того, у листі має бути зазначено про обсяг ремонту. Це обмеження. У нашому листі нема такої інформації. Але в ТД вимагається надати акти КБ-2 в яких відображено площу ремонту. Вимога дублювати цю інформацію в листі відгуку є дискримінаційною
Відповідь:
В контексті Закону "Про публічні закупівлі" Козинська селищна рада є Замовником (ми не є друкарською машинкою). Коли до нас звертається Учасник-переможець, з яким були укладені Договора по підсумках проведених закупівель, який виконав ВСІ зобов'язання, покладені умовами Договору, якісно і до даного Учасника не має зауважень, Козинська селищна рада залюбки , в любий час, надає відгук. Тому просити відгук не є дискрамінаційною умовою. Не є дискримінаційною умовою зазначити в листі про обсяги ремонту.
Дата відповіді:
07.06.2024 11:28
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
3e41acbd116f48908cdacc8ea24e1152
Дата опублікування:
07.06.2024 11:18
Опис:
Пропонуємо вам у добровільному порядку зняти конкурентні обмеження з тендерної документації, щоб не марнувати наш і ваш час. Ми не маємо договору площею ремонту 2000м 2. Але маємо інші догооври меншої площі. Стаття 16 Закону не передбачає обмежень по площі. Нас дискримінує ця вимога. Просимо її виключити
Відповідь:
Вимоги в тендерній документації прописані САМЕ для того, щоб уникнути таких учасників, які починають шантажувати і виконують свою роботу неякісно
Дата відповіді:
07.06.2024 11:29
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору!!!
Номер:
f58bb55201d54e5987a7d49b183d232e
Дата опублікування:
06.06.2024 09:01
Опис:
Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації: в одному договорі виконання робіт не менше 2000м2.
ВСЕ З ВАМИ ЯСНО!!!!
ЄВРОПА!!!
Відповідь:
Саме так, Ви маєте сумніви?
Дата відповіді:
06.06.2024 09:13
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору!!!
Номер:
b3082010b387474fb989832e2e758598
Дата опублікування:
06.06.2024 08:48
Опис:
Аналогічним договором вважається договір підряду, виконаний впродовж останніх 3-х років на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального або поточного ремонту доріг площею не менше 2000 м2.
ПОЯСНІТЬ БУДЬ ЛАСКА, чи можно надати декільна аналогічних договорів, в яких сумарний обсяг робіт будет складати 2000м2, чи потрібно надати лише 1 аналог. догівр, де обсяг робіт дорівнює 2000м2????
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації: в одному договорі виконання робіт не менше 2000м2.
Дата відповіді:
06.06.2024 08:58