-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з заправки, відновлення та ремонту катриджів
Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини, м. Хмельницький вул. Космічна 1/1 (ЄДРПОУ 00711646), деталізований код ДК 50323100-6 Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
Торги відмінено
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
05.06.2024 13:59 - 10.06.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо уточнення найменувань картриджів
Номер:
0b3bc3a55e594d849c6c58b0ce0b08da
Дата опублікування:
07.06.2024 17:46
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації зазначено перелік послуг:
- Заправка картриджа до лазерного принтера або багатофункційоного пристрою
- Відновлення картриджа до лазерного принтера або багатофункційоного пристрою
Сформулюйте чітко моделі картриджів, які потребують надання таких послуг. Учаснику не можливо сформувати ціну пропозиції через відсутнісь назв картриджів.
Будь ласка конкретизуйте.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Нами, як замовником було узагальнено види послуг, такі як заправка картриджів і відновлення картриджів, тому що у нас використовуються картриджі, які не мають особливих вимог до заправки ( таких як – кольорові лазерні картриджі, картриджі збільшеного об’эму, необхідна заміна чіпу, прошивка). Хочемо також повідомити що картриджі, які використовуються нами і яким необхідна заправка/відновлення це: Картридж CANON 6000/6020 (725), Картридж НР LJ 1010/ 1020/1018/1022 (12a), Картридж CANON MF 211/216 (737), Картридж НР М 404 (CF259), Картридж НР 1102 (285), Картридж SAMSUNG 3200/HP 106, Картридж Canon MF445 (057), Картридж CANON 3010/3020 (712 ), Картридж CANON 4400/4410/4450/4550/4580 (728), Картридж НР Р 1005/1006 (435) та їх аналоги.
Дата відповіді:
10.06.2024 16:52
Відповідь надана
Довкілля
Номер:
77fd5755ec484cbd94e6d67060303663
Дата опублікування:
06.06.2024 11:06
Опис:
Надайте будь-ласка роз’яснення, з якою метою Замовник в тендерній документації вимагає надати учасниками документи про застосування виробником (або імпортером) запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля, зокрема договір утилізації та акт утилізації протягом попереднього календарного року, щодо надання послуг збирання, зберігання відходів на утилізацію.
Так, закон вимагає щоб технічні, якісні характеристики ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ передбачали необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Але предмет закупівлі є послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки. Як цього стосується виробник чи імпортер запасних частин. Більше того, виробник чи імпортер запасних частин НЕ є учасником закупівлі, до нього не можуть встановлюватися такі вимоги.
Послуги надаватиме Учасник, застосовувати заходи із захисту довкілля має Учасник.
Також, питання, чому саме акт має бути за минулий календарний рік? Якщо наприклад ми утилізували відходи в поточному році? Чому це не буде підтведжувати таку вимогу?
Просимо Замовника привести у відповідність дану вимогу тендерної документації.
В гіршому випадку ми будемо звертатися до Антимонопольного комітету.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання та увагу до оголошеної закупівлі. Звертаємо увагу, що задля збереження та захисту довкілля та навколишнього середовища, виробник запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання повинен передавати на утилізацію відпрацьовані матеріали до організації, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, перевезення, утилізація тощо). Відповідно до законодавства, відходи збираються, перевозяться та оброблюються залежно від їх виду, складу і властивостей у спосіб, що відповідає встановленим стандартам або нормативам шкідливого впливу фізичних та біологічних факторів та найкращим доступним технологіям і методам управління. Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сфері вилучення з обігу неякісної та небезпечної продукції і подальшого поводження з нею відповідно до норм міжнародного права. Тому вважаємо, що вищевказана вимога Замовника в Тендерній документації є мотивуючою для Учасників – співпрацювати із виробниками (або бути виробником), котрі в своїй діяльності мають на меті збереження та очищення навколишнього середовища та залучають до праці акредитовані компанії.
Дата відповіді:
07.06.2024 21:03
Відповідь надана
Документи, що не визначені законодавством України
Номер:
b9cc7f6871904d00b333372f092901a2
Дата опублікування:
06.06.2024 11:04
Опис:
Пунктом 8 Додатку № 3 встановлено вимогу надати в складі пропозиції копію сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC.
Надайте будь-ласка розяснення, яким нормативно-правовим актом України визначено стандарти ASTM / STMC? Процедуру видачі такого сертифікату? Організації чи установи, які можу видавати такий сертифікат? Просимо надати саме посилання на законодавстсво (державний стандарт, технічний регламент тощо)
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі та за запитання. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги до учасників встановлюються замовником при проведенні відкритих торгів з особливостями враховуючи специфіку предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні закупівлі, залучення учасника, який спроможний належно, якісно та своєчасно виконати зобов‘язання за договором. Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.06.2024 21:03
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
d36cdce5b669490382a6e4371c92926f
Дата опублікування:
06.06.2024 11:03
Опис:
Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника (або імпортера) запропонованих витратних матеріалів (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів а також запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання) системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015, стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, дійсних на момент подання пропозицій. Надати копію атестату про акредитацію організації, яка сертифікувала наявність у учасника процедури закупівлі системи менеджменту, у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015).
Надайте будь ласка розяснення. Ви вимагаєте сертифікати копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у ВИРОБНИКА (або імпортера) запропонованих витратних матеріалів. Разом з тим копію атестату про акредитацію організації, яка сертифікувала наявність у УЧАСНИКА процедури закупівлі системи менеджменту, у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015). В одному реченні про виробника в іншому про учасника.
Також, вимагаєте щоб у постачальника був сертифікат стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання. Це дискримінаційна вимога. Просимо внести зміни.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Ваше запитання розглянуто та повідомляємо, що Замовником, у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» буде внесено зміни до тендерної документації. Окремо хочеться зазначити, що виробник (або імпортер) також може бути учасником.
Дата відповіді:
07.06.2024 21:02
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
a8f243a69dcd49249585f4be6b50b8d4
Дата опублікування:
06.06.2024 11:02
Опис:
В тендерній документації вимагається: "Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи для картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження"
Сертифікат про походження товару є обов’язковим у випадках, передбачених статтею 44 Митного кодексу України.
Тому просимо забрати цю вимогу
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що для надання послуг із заправки картриджів необхідними є витратні матеріали, серед яких тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів. З огляду на це Замовником, аби попередити використання товару, до якого застосовуються обтяження чи обмеження, передбачені чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» та тимчасово окупованих територій, виклав у п.п. 4.1. п.4 Додатку №4 до Тендерної документації встановлено вимогу надати Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи для картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження.
Тобто, доречним є надання у складі тендерних пропозицій сертифікатів походження, адже саме зазначений документ слугує достатнім підтвердженням походження товару, якості та безпечності наданих послуг та використання якісних витратних матеріалів, тонерів і комплектуючих. Необхідність у отриманні сертифікату походження, також обумовлена потребою в підтвердженні інформації про виробника та роки виготовлення товару, що дозволить попередити надмірне витрачання бюджетних коштів на ремонт техніки, причиною поломки якої може стати використання продукції з закінченим строком придатності, або витратних матеріалів, які тривалий час зберігалася на складах, чи використання виробів маловідомих/ненадійних суб’єктів господарювання.
Крім того, сертифікат походження дозволить пересвідчитися у сумлінності та законності дій контрагента при закупівлі товарів для надання послуг з відновлення, а саме з’ясувати чи сплачено відповідно до положень національного законодавства податки та збори під час ввезення витратних матеріалів, тонерів, комплектуючих на територію України.
Вимога п.п. 4.1. п.4 Додатку №4 до Тендерної документації встановлена з метою отримання якісних послуг при наданні яких будуть використані якісні матеріали, що підтверджено документально з урахуваннями чинного законодавства. Зазначена вимога Тендерної документації встановлена у відповідності до положень ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
07.06.2024 21:02
Відповідь надана
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
7d36713cf65541caa83487c00572ef03
Дата опублікування:
06.06.2024 11:01
Опис:
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Просимо змінити вимоги встановлені в тендерній документації, що стосуються вищезазначених документів.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Згідно з п.п. 2 п. 2 Розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Дата відповіді:
07.06.2024 21:02
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
1546299bbf06430597f8e49fddafdee2
Дата опублікування:
06.06.2024 11:00
Опис:
В пункті 6 додатку № 3 до ТД Замовник вимагає Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника (або імпортера) запропонованих витратних матеріалів (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів а також запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання) системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015, стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, дійсних на момент подання пропозицій.
Надайте роз’яснення, з якою метою виробник (або імпортера) запропонованих ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ має мати в наявності стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання? Якщо він здійснює поставку запчастин, а не надає послуги?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Ваше запитання розглянуто та повідомляємо, що Замовником, у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» буде внесено зміни до тендерної документації. Окремо хочеться зазначити, що виробник (або імпортер) також може бути учасником.
Дата відповіді:
07.06.2024 21:01