• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запірна арматура

Завершена

1 507 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 079.00 UAH
Період уточнення: 05.06.2024 13:48 - 16.06.2024 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: f501dcc8e1c4444982cd654fc3ef9637
Дата опублікування: 14.06.2024 14:12
Опис: Шановний Замовнику, згідно з Додатком 2 (нова редакція) до тендерної документації вказано конкретні технічні умови, згідно яких мають бути виготовлені засувки. Прописані технічні умови є ТУ конкретного одного виробника. Така вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, так як Замовником виключена можливість для учасників надати еквівалент товару (який за своїми характеристиками будуть не гірші). Зазначаємо, що в Україні засувки виготовляються в тому числі згідно ДСТУ ГОСТ 5762:2004 Арматура трубопровідна промислова. Засувки на номінальний тиск не більше PN 250. Загальні технічні умови (ГОСТ 5762-2002, IDT). Просимо внести зміни в тендерну документацію та додати можливість надання продукції, яка виготовлена згідно ДСТУ, діючих в Україні або виключити дану вимогу.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення. Звертаємо Вашу увагу, що для позицій № з/п 7-11 п.3 Додатку 2 вказані посилання «*». В додатку 2 до тендерної документації після п.10 зазначено: «* У разі наявності в технічних, якісних та кількісних характеристиках, у тому числі технічній специфікації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».» Таким чином, Замовник не виключає можливість для Учасників надати еквівалент товару, що відповідає вимогам та технічним характеристикам згідно додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.06.2024 15:10
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 1674531e88ee48298843b8059200480f
Дата опублікування: 11.06.2024 12:13
Опис: Шановний Замовнику! Сама по собі вимога щодо надання документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі не є дискримінаційною, але Замовник має дотримуватись норм законодавства при висуванні такої вимоги. В даному випадку, Замовником встановлена вимога, яка суперечить основному нормативному документу, який регламентує сертифікацію в сфері технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, а саме: Постанови №27 від 16 січня 2019 року Про затвердження Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском. А саме: згідно даної Постанови засувки відносяться до категорії обладнання ІІІ, для якої передбачені наступні процедури оцінки відповідності: модулі В (тип проекту) і D; модулі В (тип проекту) і F; модулі В (тип виробництва) і Е; модулі В (тип виробництва) і С2; модуль Н; Замовником же вимагається надання для засувок чавунних сертифікатів модуля Е1. Якщо ж враховувати твердження замовника щодо добровільної сертифікації, то хочемо зазначити, що модуль Е1 передбачений для обладнання з іншим робочим середовищем, тиском, температурою тощо і не може підтверджувати відповідність даного виду продукції вимогам технічного регламенту! Така сама ситуація і з позицією кран триходовий: Замовником на підтвердження відповідності крану триходового вимагаються сертифікати модулів, які передбачені ДЛЯ РІЗНИХ КАТЕГОРІЙ ОБЛАДНАННЯ, що суперечить ЗАКОНОДАВСТВУ! Зазначаємо, що сертифікати модулів модулі В (тип проекту) і D; модулі В (тип проекту) і F; модулі В (тип виробництва) і Е; модулі В (тип виробництва) і С2; модуль Н; ПОВНІСТЮ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТЕХНІЧНОМУ РЕГЛАМЕНТУ, на відміну від модуля Е1, який може відноситись лише до обладнання категорії ІІ, до якої не відносяться засувки! Вимагаємо привести вимоги тендерної документації у відповідність до законодавства, та передбачити надання сертифікатів експертизу типу тих модулів, ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ОБЛАДНАННЮ, яке закуповується, а не тих сертифікатів, які є у Учасника, інтереси якого лобіює Замовник. В протилежному випадку, ми будемо змушені звернутися до АМКУ з оскарженням дій Замовника, які призводять до порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення. Нами ретельно переглянуто вимоги Постанови №27 від 16 січня 2019 року Про затвердження Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском щодо процедури оцінки відповідності по категоріям обладнання. За результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації. Перелік змін та нова редакція тендерної документації буде опубліковано в електронній системі Закупівель у встановлені законодавством терміни.
Дата відповіді: 13.06.2024 14:23
Відповідь надана

Вимоги ТД

Номер: 3ea3fe7a7a884acaa355b472d721fd88
Дата опублікування: 08.06.2024 17:16
Опис: Шановний Замовнику! Згідно Постанови №27 від 16 січня 2019 року Про затвердження Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затверджені наступні процедури оцінки відповідності для різних категорій обладнання: 1) категорія I - модуль A; 2) категорія II: модуль A2; модуль D1; модуль E1; 3) категорія III: модулі В (тип проекту) і D; модулі В (тип проекту) і F; модулі В (тип виробництва) і Е; модулі В (тип виробництва) і С2; модуль Н; 4) категорія IV: модулі В (тип виробництва) і D; модулі В (тип виробництва) і F; модуль G; модуль H1. Ваша вимога, щодо надання сертифікатів відповідності тех.регламенту РІЗНИХ МОДУЛІВ для кожної позиції не має під собою ні законодавчого, ні логічного підгрунтя. і викликає велику кількість питань, щодо прозорості даної закупівлі. Так, деякі позиції, до яких замовником встановлено вимогу, щодо надання сертифікат модуля B,D або E1 взагалі не належать до категорій обладнання, для яких застосовується така процедура оцінки відповідності. Враховуючі основні принципи та засади здійснення публічних закупівель, задля запобігання створення дискримінаційних вимог та дотримання законодавства, просимо внести зміни в тендерну документацію та передбачити можливість надання учасниками на підтвердження відповідності технічному регламенту документів по ОДНІЙ З ПРОЦЕДУР ОЦІНКИ, передбачених законодавством.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Дата відповіді: 11.06.2024 08:43
Відповідь надана

ВЕНТИЛЬ шаровий фланцевий КЗШс41нж ДУ32 РУ16Мпа

Номер: 21b707282efc41d287b989b15ca97dcb
Дата опублікування: 07.06.2024 16:46
Опис: Шановний замовнику. Є питання по позиції 4 додатку 2 "ВЕНТИЛЬ шаровий фланцевий КЗШс41нж ДУ32 РУ16Мпа". Можливо Ви мали на увазі 1,6МПа? Тому що РУ16 це саме 1,6 МПа, що саме ц є 16 бар. А 16 МПа це буде РУ160. Просимо внести ясність.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення! До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.06.2024 08:45