• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі (Літера А’-2) ЧЗ АРЗ СП ГУ ДСНС України у Черкаській області по вул. прикордонника Лазаренка 1, м. Черкаси код ДК 021:2015 45260000-7 - "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи".

Завершена

3 845 539.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 227.70 UAH
Період уточнення: 04.06.2024 17:34 - 16.06.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінація учасників та порушення законних прав на вільну конкуренцію

Номер: ca0ffc3a357440fc95c4348ac0403abf
Дата опублікування: 12.06.2024 13:46
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що рішення АМКУ на користь скаржника в закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-12-011097-a., ніяким чином не стосується теперішньої закупівлі і розгляд скарки не яаляється аналогічним вимогам прибрати сертифікат про українську мову. В закупівлі "Капітальний ремонт покрівлі будівлі (Літера А’-2) ЧЗ АРЗ СП ГУ ДСНС України у Черкаській області по вул. прикордонника Лазаренка 1, м. Черкаси код ДК 021:2015 45260000-7 - "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи". Ви навмисно не етапі уточнення приздите до дискримінації учасників сертифікатом про мову, ще раз наголошуємо, що по данній закупівлі UA-2024-06-04-011580-a, проходить етап уточнення, При підготовці технічного завдання Замовник повинен керувався принципами здійснення публічних закупівель, які зазначені у ст.5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII (Чинний ), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ще раз Вам ноголошуємо якщо в минулій закупівлі учасники на етапі уточнення не наголосили на дискримінаційних умовах (тобто неуважно прочитали ТД) і незвернули увагу на порушення заканодавства (дискримінацію) то цього разу ПРОСИМО НЕ ПОРУШУВАТИ права учасників закупівлі та вільну конкуренцію.
Відповідь: Шановний Учаснику будь ласка дочитуйте усі пункти тендерної закупівлі до кінця. Замовник ніяким чином не дискримінує права учасників, а хоче бути певним, що кожен з учасників володіє державною мовою України.
Дата відповіді: 13.06.2024 08:17
Відповідь надана

Наявні признаки дискримінації та корупції в даній закупівлі

Номер: 10298c6d2517414ba754b94d10dafc59
Дата опублікування: 12.06.2024 09:40
Опис: Шановний замовник, проросимо внести зміни в вимоги стосовно мови, адже відповідно відповідно до глобальної шкали Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти встановлено такі рівні володіння державною мовою: початковий рівень першого ступеня (A1); початковий рівень другого ступеня (A2); середній рівень першого ступеня (B1); середній рівень другого ступеня (B2); рівень вільного володіння першого ступеня (C1); рівень вільного володіння другого ступеня (C2)., з данною інформацією можливо ознайомитись на офіційному сайті "Національної комісії з знання мови" за посиланням https://mova.gov.ua/news/rivni-volodinnya-derzhavnoyu-movoyu, відповідно замовник вимагає саме конкретний рівень знання мови чим порушує законні інтереси учасників закупівлі. Звертаємось з клопотанням привести у відповідність тендерну документації та прибрати який саме рівень знання української мови вимагається для участі закупівлі, тобто зважаючи на вищевикладену інформацію дочечніше зазначити в тендерній документації "сертифікат про знання української мови". враховуючи вищевикладену інформацію замовник своїми діями (вимогами в тендерній документації) порушує ч. 4 ст.5, ч.1 ст.6, ч. 3 ст. 6 Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII
Відповідь: Шановний Учаснику хочемо ще раз наголосити, що у Замовника вже була подібна закупівля з подібними вимогами по якій була скарга до АМКУ. Висновок щодо цієї скарги ви можете переглянути за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-12-011097-a.
Дата відповіді: 12.06.2024 10:39
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога!

Номер: c6bd335542594258a8061b8dc97e864e
Дата опублікування: 07.06.2024 13:17
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації, а саме у Додатку 2 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" вказана вимога : "Замовник наголошує на обов’язковому огляді об’єкту безпосередньо перед подачею Учасниками власних тендерних пропозицій до участі у тендері. Учасники у складі пропозиції повинні надати акт обстеження (огляду) об'єкту за наданою формою" ! Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є декілька рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Наполягаємо прибрати вимогу із тендерної документації даних Відкритих торгів з особливостями, щодо надання у складі тендерної пропозиції Акта обстеження об'єкту за даною закупівлею. Якщо замовник залише дану вимогу, то для захисту своїх прав та інтересів ми будемо змушені звернутися до суду.
Відповідь: Шановний Учаснику розглянувши ваше звернення Замовник прийняв рішення, щодо внесення змін до договору.
Дата відповіді: 12.06.2024 10:46
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: b42d26d545044d5cb962aac16c4fa66d
Дата опублікування: 07.06.2024 12:26
Опис: Шановний Замовнику ! Вивчаючи тендерну документацію по закупівлі "Капітальний ремонт покрівлі будівлі (Літера А’-2) ЧЗ АРЗ СП ГУ ДСНС України у Черкаській області по вул. прикордонника Лазаренка 1, м. Черкаси код ДК 021:2015 45260000-7 - "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи", в розділі 1 Загальні положення п.7. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції виявили вимогу, щодо обов'язкового надання у складі тендерної пропозиції "державного сертифікату про рівень володіння державною мовою на рівні не нижче вільного володіння першого ступеня виданий на ім’я директора, засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника Національною комісією зі стандартів державної мови." Звертаємо вашу увагу, що згідно статті 9 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» зазначено, що у переліку осіб які обов’язково мають мати даний сертифікат вказаний конкретний список осіб корті обов'язково мають отримати даний сертифікат ! В даному списку відсутні керівники ТОВ,ФОП чи ПП ! Просимо вас пояснити якими саме нормативно-правовими актами регламентується вимога для учасника закупівлі отримання та надання даного сертифікату щодо рівня володіння державнорю мовою, якщо документація учасника надається виключно українською мовою ! Яким саме правовим документом регламентується витребування даного сертифікату ! Заздалеггідь дякуємо за відповідь !
Відповідь: Шановний Учаснику у Замовника вже була подібна закупівля з подібними вимогами по якій була скарга до АМКУ. Висновок щодо цієї скарги ви можете переглянути за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-12-011097-a.
Дата відповіді: 10.06.2024 09:51