• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

1. Стіл приставний медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 2. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 3. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 4. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 5. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 6. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 7. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 8. Стіл для ваг (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 9. Стіл острівний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 10. Стіл інструментальний (Код НК 024:2023: 13959 Стіл для хірургічних інструментів) 11. Шафа медична для документів (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 12. Шафа медична для документів (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 13. Шафа навісна (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 14. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 15. Сушка (Код НК 024:2023: 35124 Стійка для медичної техніки) 16. Шафа медична для господарського інвентарю (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 17. Шафа медична для господарського інвентарю (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 18. Шафа медична (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 19. Шафа медична (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 20. Шафа медична для одягу (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 21. Шафа медична для одягу (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 22. Шафа медична для одягу (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 23. Шафа витяжна (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 24. Шафа медична для господарського інвентарю (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 25. Тумба медична стаціонарна (Код НК 024:2023: 15900 Меблі для палати пацієнтів) 26. Тумба медична стаціонарна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 27. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 28. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 29. Стелаж медичний (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 30. Стелаж медичний (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 31. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 32. Стіл робочий (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 33. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 34. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 35. Стіл медичний палатний (Код НК 024:2023: 15900 Меблі для палати пацієнтів 36. Стіл медичний палатний (Код НК 024:2023: 15900 Меблі для палати пацієнтів) 37. Шафа навісна (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 38. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 39. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 40. Східці медичні (Код НК 024:2023: 35058 Тренажер, що імітує підіймання сходами, без електроживлення) 41. Штатив медичний для вливань (Код НК 024:2023: 36069 - Стійка для внутрішньовенних вливань) (Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні )

Торги не відбулися

2 428 674.57 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 143.37 UAH
Період уточнення: 04.06.2024 15:09 - 09.06.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги щодо Гарантійного листа Виробника

Номер: 8ee612040d8e4ebd86e0d07f8882a1ac
Дата опублікування: 07.06.2024 15:29
Опис: Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-06-04-008671-a Комунальним некомерційним підприємством "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі – ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (1. Стіл приставний медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 2. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 3. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 4. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 5. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 6. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 7. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 8. Стіл для ваг (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 9. Стіл острівний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 10. Стіл інструментальний (Код НК 024:2023: 13959 Стіл для хірургічних інструментів) 11. Шафа медична для документів (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 12. Шафа медична для документів (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 13. Шафа навісна (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 14. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 15. Сушка (Код НК 024:2023: 35124 Стійка для медичної техніки) 16. Шафа медична для господарського інвентарю (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 17. Шафа медична для господарського інвентарю (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 18. Шафа медична (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 19. Шафа медична (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 20. Шафа медична для одягу (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 21. Шафа медична для одягу (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 22. Шафа медична для одягу (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 23. Шафа витяжна (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 24. Шафа медична для господарського інвентарю (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 25. Тумба медична стаціонарна (Код НК 024:2023: 15900 Меблі для палати пацієнтів) 26. Тумба медична стаціонарна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 27. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 28. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 29. Стелаж медичний (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 30. Стелаж медичний (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 31. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 32. Стіл робочий (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 33. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 34. Стіл медичний (Код НК 024:2023: 31219-Стіл робочий ергономічний механічний) 35. Стіл медичний палатний (Код НК 024:2023: 15900 Меблі для палати пацієнтів 36. Стіл медичний палатний (Код НК 024:2023: 15900 Меблі для палати пацієнтів) 37. Шафа навісна (Код НК 024:2023: 10535 Медична шафа) 38. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 39. Тумба медична мобільна (Код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) 40. Східці медичні (Код НК 024:2023: 35058 Тренажер, що імітує підіймання сходами, без електроживлення) 41. Штатив медичний для вливань (Код НК 024:2023: 36069 - Стійка для внутрішньовенних вливань) (Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ) (далі за текстом – Процедура закупівлі). Суб’єкт оскарження – як потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним: Згідно Додатку 2 до тендерної документації Інформація необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі, пункту 10 Загальних вимог: 10. Авторизаційний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Так, зокрема, але не виключно: По всім позиціям Додатку 2 до Тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до предмету закупівлі виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише одного виробника - ТОВ «Хімлаборреактив», Україна. Скаржник звернувся до виробника По всім позиціям Додатку 2 до Тендерної документації ТОВ «Хімлаборреактив», Україна з проханням надати гарантійного або авторизаційного листа на зазначену закупівлі, проте отримав відмову через те що на дані торги вже є авторизовані учасники. Тобто отримання відповідного підтвердження у потенційного учасника безпосередньо пов’язане з волею тільки одного виробника або представника тільки одного виробника товару, що зазначений Скаржником в цій скарзі. Отже, Замовником в Тендерній документації створене підґрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників тільки тими особами, які отримають відповідне підтвердження від одного виробника або представника такого виробника, тобто – виробник особисто або через своїх уповноважених представників отримає одноосібне право впливати на коло потенційних учасників зазначеної Процедури закупівлі. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретних виробників, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Скаржник звертає увагу, що наявність гарантійного листа жодним чином не гарантує належної поставки у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість товару, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Крім того, гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття. Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жодна особа, яка не буде уповноважена виробником та/або уповноваженим представником виробника зазначеного товару на участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, на думку Скаржника, можливе шляхом: - виключення з Тендерної документації Додатку 2 вимоги щодо надання гарантійних листів виробників    (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів). - Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах. Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - - Враховуючи вищевикладене, вимагаю: - Прийняти цю вимогу до розгляду - Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання гарантійних листів виробників    (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів). У разі якщо вимогу буде залишено без задоволення, а відверті дискримінаційні вимоги до предмету державної закупівлі будуть збережені, ми будемо оскаржувати дане рішення у АМКУ. Хочемо звернути увагу Замовника, що практика розгляду подібних скарг у АМКУ, по-перше, підтверджує позицію АМКУ, що такі вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними і свідчить про абсолютну юридичну перспективу скаржника у подібних справах, а також клопотати через громадську організацію перед відповідним територіальним органом Держаудитслужби про проведення моніторингу даної закупівлі на предмет порушень законодавства у сфері державних закупівель та звертатись з заявами до відповідних правоохоронних антикорупційних органів на предмет перевірки даної закупівлі на корупційну складову.
Відповідь: Шановний Учасник! Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, яким підтверджується можливість поставки Товару, що є предметом закупівлі, сформована виключно в рамках норм чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та зменшує ризики закупівлі контрафактної продукції, яка ввезена на територію України незаконним шляхом, запобігає постачанню неякісної та/або неоригінальної продукції, продукції, яка була у використанні або продукції на яку не розповсюджується гарантія виробника та підтверджує той факт, що Учасник дійсно матиме можливість поставити запропонований товар у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, для здійснення безперебійної роботи нашої лікарні, від якої залежить життя та здоров’я пацієнтів, які отримують лікування. Виробники, офіційні представництва, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них, і виконання вимоги щодо надання гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) виробів медичного призначення, є цілком реальною та виконуваною для потенційних учасників. Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Дата відповіді: 10.06.2024 11:52