-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект мультимедійного обладнання
Завершена
300 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 002.80 UAH
мін. крок: 1% або 3 002.80 UAH
Період уточнення:
03.06.2024 20:05 - 09.06.2024 00:00
Відповідь надана
Програмне забезпечення
Номер:
51a18788c92f4477ab8fb3f68adda780
Дата опублікування:
07.06.2024 16:42
Опис:
Закупляючи комплект мультимедійного обладнання (тип 3) за ДК 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Ви в технічних вимогах прописуєте безліч вимог не до самих панелей, а до програмного забезпечення!!!, яке мало би купуватись окремо, ще й за іншим кодом ДК. Зокрема серед таких вимог є вимоги до терміну дії ліцензій, функціоналу програмного забезпечення, посилання на сайт виробника ПЗ, скріншоти, посилання на бібліотеку і т.д. Вважаю, що такого роду укрупнена закупівля, обтяжена двома предметами, обмежує конкуренкцію, дискримінує учасників, завищує бюджет та заслуговує бути під контролем відповідних органів.
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. Характеристики програмного забезпечення встановлені для дотримання потреб навчального закладу та вимог навчальної програми та були сформовані відповідно до вимог наказу МОН 574 від 29.04.2020 року. Характеристики обладнання, програмного забезпечення, включаючи документи щодо підтвердження кількісних та якісних характеристик, встановлені для дотримання вимог навчальної програми та не передбачають конкретної моделі або конкретного виробника. Закурівля відбувається комплектом, і згідно Наказу №574, окремо програмне забезпечення не може бути закуплене, воно входить в комплект і є предінстальовано в обладнання.І код ДК відповідає саме обладнанню згідно якого проводиться закупівля. Тому ніяких порушень немає
Дата відповіді:
08.06.2024 18:33
Відповідь надана
Обмеження
Номер:
9d0fce6602b940debeaf56d203d2ca5f
Дата опублікування:
06.06.2024 10:41
Опис:
Для перевірки учасник повинен надати посилання на відповідний сайт з прикладом не менше 3х серійних номерів - тобто я маю купити обладнання чи мати його в наявності, щоб взяти участь в даній закупівлі? Чи яким чином в учасника мають взятись дані номери? Чому власне 3?
Відповідь:
: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі!
Ми детально ознайомились із Вашим зверненням і повідомляється Вам
наступне.
Згідно із законопроєктом №4185 "Про внесення змін до Закону України
“Про захист прав споживачів” щодо гарантійних зобов’язань в електронному
вигляді". Закон передбачає діджиталізацію бізнес-процесів та покращення
сервісу, що надається споживачу при гарантійному обслуговуванні
товарів. Для досягнення цієї мети актом пропонується встановити на
законодавчому рівні надання експлуатаційних документів в електронному
вигляді при гарантійному обслуговуванні товарів. Так, у ст. 7 Закону
“Про захист прав споживачів” уточнюється, що суб’єкт господарювання може
надавати споживачеві доступ до експлуатаційних документів на технічно
складні товари (паспорту або будь-якого іншого документу, що додається
до товару) в електронному вигляді. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зробивши аналіз ринку знайшли мінімум два постачальника які надають гарантію в електронному вигляді. Замовник у своїй діяльності дотримується
виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує
Учасників процедури закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення!
Дата відповіді:
07.06.2024 19:14
Відповідь надана
Відповідність стандарту енергоефективності EnergyStar
Номер:
00f0139d00d14b48a8ce84e69ffaf3c7
Дата опублікування:
06.06.2024 10:18
Опис:
Можна надавати еквівалентний документ щодо стандартів енергоефективності?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. В даному випадку Замовник переслідує законну мету придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні та енергоефективним, що є важливим параметром для подальшої експлуатації. Стандарту Energystar відповідають більшість відомих виробників, про що можна пересвідчитися на відповідному сайті: https://www.energystar.gov/productfinder/product/certified-displays/. Отже, жодної дискримінації Учасників у встановленні даного параметру, не має.
Дата відповіді:
07.06.2024 19:15
Відповідь надана
Два аналогічних договори
Номер:
e293194a8d8e4550a161ea71b3e41b2d
Дата опублікування:
06.06.2024 10:16
Опис:
Обгрунтуйте, будь ласка, необхідність надання 2 аналогічних договорів. У мене є один виконаний аналогічний і авторизаційний лист від виробників обладнання, проте згідно з вимогами ТД я не можу подати тендерну пропозицію, адже чомусь ви вказали власне 2 договори. Прошу змінити дану вимогу для можливості отримати конкурентне середовище і економію коштів.
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. На підтвердження надійності постачальника згідно Закону Про публічні закупівлі замовник може виставляти вимоги які він вважає оптимальними для оцінки учасника. Так як закупіля відбувається за державні кошти, учасник повинен мати досвід у виконанні такого роду закупівлі, щоб убезпечити замовника від ненадійного постачальника. Дані критерії не є дискримінаційними, так як необмежуть коло надійних учасників,а убезпечують замовника від невиконання майбутнього договору.
Дата відповіді:
07.06.2024 19:17
Відповідь надана
ТЗ
Номер:
1fb475dfb553414297c2f39fd25e681b
Дата опублікування:
05.06.2024 17:54
Опис:
Кількість одночасних дотиків: не більше 20, чому ви вимагаэте не більше, якщо це гірше?
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. Замовником вивчено наявні пропозиції та обрано оптимальні з точки зору використання обладнання. На ринку України присутня достатня кількість пропозицій інтерактивних панелей з кількістю дотиків 20, отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
07.06.2024 19:18
Відповідь надана
Авторизаційний лист
Номер:
4bc4046eb476482398411b20d1a82117
Дата опублікування:
05.06.2024 17:54
Опис:
Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на офіційний сайт виробника відповідного програмного забезпечення та надати авторизаційний лист від розробника або дистриб’ютора зазначеного програмного забезпечення - про яке ПЗ йде мова, про Windows 11 Professional?
Відповідь:
Шановний учаснику!Уважно читайте тендерну документацію. Там чітко вказано на яке саме ПЗ має бути авторизаційний лист. В даному випадку на ПЗ яке постачається з інтерактивним обладнанням навчального характеру.
Дата відповіді:
07.06.2024 19:21
Відповідь надана
Дискримінація та обмеження конкуренції
Номер:
eb00744fb675491987b13c8bc7f3f231
Дата опублікування:
05.06.2024 17:52
Опис:
Ви вимагаєте надати Авторизаційний лист від виробника або дистриб’ютора виробника інтерактивної панелі з вказанням назви замовника та номеру закупівлі, проте даний товар у мене вже в наявності, оскільки я його придбав попередньо собі на склад, що унеможливлює мою участь у даній закупівлі. Вимагаю прибрати дану вимогу з тендерної документації, оскільки вона не дозволяє брати участь у закупівлі всім бажаючим та порушує принципи здійснення публічних закупівель!
Відповідь:
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Щодо вимоги надання авторизаційних листів – дана вимога вважається загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/ програного забезпечення. Отже, вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення, яке є офіційним та має гарантійний ремонт / офіційну підтримку від виробника/представника виробника/дистриб’ютора.
Також повідомляємо наступне, що вимога щодо надання авторизаційного листа від розробника або дистриб’ютора зазначеного програмного забезпечення, забезпечить наступне:
По-перше, лист, наданий Учасником лист, убезпечить Замовника від закупівлі та подальшого використання у своїй діяльності нелегальної техніки та програмного забезпечення та попередить порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права», зокрема статті 50: « г) ввезення на митну територію України без дозволу осіб, які мають авторське право і (або) суміжні права, примірників творів (у тому числі комп’ютерних програм і баз даних), фонограм, відеограм, програм мовлення;», д) вчинення дій, що створюють загрозу порушення авторського права і (або) суміжних прав; е) будь-які дії для свідомого обходу технічних засобів захисту авторського права і (або) суміжних прав, зокрема виготовлення, розповсюдження, ввезення з метою розповсюдження і застосування засобів для такого обходу; є) підроблення, зміна чи вилучення інформації, зокрема в електронній формі, про управління правами без дозволу суб’єктів авторського права і (або) суміжних прав чи особи, яка здійснює таке управління; ж) розповсюдження, ввезення на митну територію України з метою розповсюдження, публічне сповіщення об’єктів авторського права і (або) суміжних прав, з яких без дозволу суб’єктів авторського права і (або) суміжних прав вилучена чи змінена інформація про управління правами, зокрема в електронній формі.».
Також законодавством України передбачена відповідальність, яку можуть понести як учасники-постачальники, так і замовники-користувачі поставленої нелегальної техніки та програмного забезпечення за «незаконне відтворення та розповсюдження об'єктів інтелектуального права», зокрема:
- Адміністративна відповідальність: Стаття 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення «Порушення прав на об’єкт права інтелектуальної власності», що тягне за собою накладення штрафу від десяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно виготовленої продукції та обладнання і матеріалів, які призначені для її виготовлення.
- Кримінальна відповідальність: Стаття 176 Кримінального кодексу України «Порушення авторського права і суміжних прав», що тягне за собою накладення штрафу від двохсот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк, та частина 2 передбачає штраф від тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років.
- Цивільна відповідальність: Статтею 52 Закону України «Про авторське право і суміжні права», окрім інших, передбачено право суб’єкта авторського права (зокрема виробника) звертатися до суду з позовом про відшкодування збитків (матеріальної шкоди), включаючи упущену вигоду, або стягнення доходу, отриманого порушником внаслідок порушення ним авторського права або виплату компенсацій.
По-друге, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від розробника, а й від дистриб’ютора розробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та розробником або офіційним дистриб’ютором, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Тобто, у потенційних учасників торгів є всі можливості отримати лист від розробника або дистриб’ютора програмного забезпеченння, або ж обґрунтовано довести протилежне – її неможливість. Адже потенційними учасниками торгів можуть бути не тільки розробники, а й інші суб'єкти (представники, дилери, дистриб'ютори, інші особи на договірних засадах тощо), що безпосередньо мають відносини із виробником або розробником, закуповуючи легально їхню продукцію для подальшої реалізації. Аналогічні позиції АМКУ також викладені у рішеннях №1279-р/пк від 16.03.2017 р, №10459-р/пк-пз від 10.10.2018 р., №10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р.
Отже, ні чинне законодавство, ні практика АМКУ, не визнає встановлену вимогу надання листа від розробника, або дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це розробником дискримінаційною вимогою, дана вимога переслідує законну мету придбання легального програмного забезпечення.
Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді:
07.06.2024 19:29
Відповідь надана
Декларації
Номер:
d9d5a97a85274703997a51afb700ab2f
Дата опублікування:
05.06.2024 17:50
Опис:
Декларації щодо відповідності технічному регламенту з електромагнітної сумісності та низьковольтного електричного обладнання - які саме мають бути регламенти?
Відповідь:
Шановний учаснику. Просимо уважно прочитати технічне завдання, де чітко вказано, яким саме регламентам має відповідати обладнання. Це Декларації щодо відповідності технічного регламенту з електромагнітної сумісності та низьковольтного електричного обладнання відповідно до законодавства України щодо технічних регламентів, яким має відповідати обладнання, що є предметом закупівлі
Дата відповіді:
07.06.2024 19:31
Відповідь надана
Невідповідність адреси постачання
Номер:
959a09f9ac7f48dc99eed036006aead7
Дата опублікування:
05.06.2024 17:49
Опис:
Уточність яка має бути адреса поставки? В договорі вказана одна, а в тендерній і в системі вже інша
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за зауваження, зміни буде внесено.
Дата відповіді:
07.06.2024 18:48
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог до ТД
Номер:
fdab63d0b67048339a29afaa83a3ab10
Дата опублікування:
03.06.2024 21:57
Опис:
Шановний Замовник! Зазначаємо, що вимога стосовно надання "Учасник повинен зазначити посилання на сайт виробника запропонованого Учасником програмного комплексу для перевірки вказаних характеристик вимогам Замовника та надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України із зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом або сертифікатом від виробника). є дискримінаційною з огляду на наступне. Товар, який Ви закуповуєте перебуває у вільному продажу і будь-хто може його придбати. При цьому, є безліч точок продажу відповідного товару, для придбання якого не потрібен жоден авторизаційний лист. Для прикладу, даний товар можна придбати за наступними посиланнями: 1. Посилання https://www.mozaweb.com/uk/mozaBook 2. Посилання https://dixi.education/shop/mozabook-classroom/ 3. Посилання https://elizlabs.com.ua/programna-produkciya-mozabook-classroom-6-400-grn-35351-prog Товар, який ви закуповуєте, вже наявний у нас на підставі видаткової накладної. В разі визначення нас переможцями та укладення відповідного договору ми передамо його вам без потреби у додатковому придбанні. Просимо внести зміни в тендерну документацію і зазначити потребу не тільки надавати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України із зазначенням ідентифікатора закупівлі та найменування Замовника (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом або сертифікатом від виробника). , а ще й можливість подати будь-який інший документ, який підтверджує наявність у учасника відповідного товару в разі, якщо він вже придбаний (виготовлений). Звертаємо увагу на наявне аналогічне рішення Комісії АМКУ № 4452-р/пк-пз від 05.05.2022.
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання якісного обладнання/ програного забезпечення. Отже вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання та програмного забезпечення яке є офіційним та має гарантійний ремонт / офіційну підтримку від виробника /дистриб’ютора.
Замовник вимагає лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України що дає учаснику альтернативу у наданні авторизаційного листа та можливість надавати його не лише від виробника.
Додатково повідомляємо, що тендерна документація не містить моделі або зазначення конкретного виробника програмного забезпечення.
Отже тендерна документація не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
05.06.2024 13:20