• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою – розробка та погодження схем організації дорожнього руху за ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), Правил благоустрію населених пунктів Чернівецької міської територіальної громади, затверджених рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 29.06.2023 №1282 (зі змінами), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 14.12.2023 року №1558 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами).

Завершена

376 673.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 883.37 UAH
Період уточнення: 03.06.2024 09:46 - 08.06.2024 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: d69f8712a6884295b15e5d52e20aabcf
Дата опублікування: 07.06.2024 15:07
Опис: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на те, що технічне завдання не містить конкретики, а саме: не визначено перелік вулиць та перехресть, що не дає змогу визначити їх протяжність, відповідно не можна прорахувати цінову пропозицію. Просимо внести зміни до технічного завдання.
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерною документацією Замовника вимагається щоб потенційні Учасники ознайомилися з рішеннями постійно діючої комісії з питань організації та безпеки дорожнього руху (далі – Комісія) з виїздом на потенційні ділянки доріг, що плануються для розробки та погодження схеми організації дорожнього руху. Рішенням виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 26.09.2023 року №645/22 «Про затвердження нової редакції Положення про постійно діючу комісію з питань організації та безпеки дорожнього руху, затвердження її складу та визначення таким, що втратили чинність, окремих пунктів рішень виконавчого комітету міської ради з цих питань» визначено, що департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради є замовником схем організації дорожнього руху, які приймаються на засіданнях Комісії. Комісія створена з метою забезпечення дотримання та території Чернівецької міської територіальної громади вимог Закону України «Про дорожній рух», підвищення стану безпеки руху на вулицях громади, запобігання скоєнню та попередження дорожньо-транспортних пригод, створення налагодженої взаємодії у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, контролю за утриманням вулично-дорожньої мережі у безпечному для учасників дорожнього руху стані, обладнання вулиць громади технічними засобами регулювання. Засідання Комісії проводяться, як правило, у першій половині кожного місяця та працює на протязі поточного року, тому внести зміни до технічного завдання неможливо.
Дата відповіді: 10.06.2024 10:05
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 2b5ec34dd8e64004ab73bc554f2b5499
Дата опублікування: 05.06.2024 16:11
Опис: За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, встановлено, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси Учасників. Згідно вимог встановлених у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник повинен до кінцевого строку подання пропозицій оглянути об’єкт Замовника де буде надаватись Послуга та ознайомитися з технічною частиною документації та рішеннями постійно діючої комісії з питань організації та безпеки дорожнього руху. За результатами огляду оформляється Акт обстеження місця надання Послуг, необхідний для подальшої об’єктивної оцінки ситуації та можливостей Учасника. Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати підписаний Замовником та Учасником Акт обстеження місця надання Послуг, який повинен бути датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі та підписаний у період звернення за роз’ясненнями. Відсутність Акту обстеження місця надання Послуг, підписаного Замовником та учасником буде вважатись невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.» У підпункті 5 пунку 4 Додатку 1 до тендерної документації та у пункті 10 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «надання Учасником Акту обстеження місця надання Послуг. Учасник повинен до кінцевого строку подання пропозицій оглянути об’єкт Замовника де буде надаватись Послуга та ознайомитися з технічною частиною документації та рішеннями постійно діючої комісії з питань організації та безпеки дорожнього руху. За результатами огляду оформляється Акт обстеження місця надання Послуг, необхідний для подальшої об’єктивної оцінки ситуації та можливостей Учасника. Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати підписаний Замовником та Учасником Акт обстеження місця надання Послуг, який повинен бути датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі та підписаний у період звернення за роз’ясненнями. Відсутність Акту обстеження місця надання Послуг, підписаного Замовником та учасником буде вважатись невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.» Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження місця надання Послуг підписану представником Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про відвідування та огляд об’єкта завірену представником Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу про надання Акту обстеження місця надання Послуг.
Відповідь: Шановний Учасник! Дана вимога встановлена Замовником не задля дискримінації. Виїзд та огляд місця надання Послуг надає Учаснику можливість усвідомити обсяг надання послуг та максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, даний підхід, забезпечує максимальну ефективність і економію, бо усуває можливість для недоречних затрат Учасника на переробку підготовлених документів для розгляду. Водночас, цей підхід відповідає принципам прозорості та відкритості в публічних закупівлях, оскільки, крім названого вище, також дозволяє уникнути корупційних проявів. Потенційні Учасники, без ознайомлення з особливостями проведення Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху та без ознайомлення з технічною частиною документації та рішень постійно діючої комісії з питань організації та безпеки дорожнього руху, виїзду на потенційні ділянки доріг, що плануються для розробки та погодження схеми організації дорожнього руху, не зможуть визначити кількісні, якісні, технічні та інші характеристики зазначені в Технічному завданні. Також, умовами тендерної документації передбачено, що Схеми організації дорожнього руху погоджуються з уповноваженим підрозділом Національної поліції України та Учасник має брати участь в постійно діючих/виїзних комісіях з питань організації та безпеки дорожнього руху, що потребуватиме частої необхідності Учасника перебувати на території Чернівецької міської територіальної громади для участі у даних комісіях, тож врахуйте дану вимогу з точки зору Вашої навіть неможливістю ознайомитися з організацією дорожнього руху на місці надання Послуг. Вимога про огляд/ознайомлення місця надання Послуг, не може бути дискримінаційною, що обмежує Учасників, оскільки будь-який суб’єкт підприємницької діяльності має право ознайомитись на загальних/рівноправних підставах з об’єктом тендерної процедури до складання цінової пропозиції та документації. Запрошуємо Вас ознайомитись з об’єктом процедури закупівлі і після чого, у разі задоволення оглянутих обставин і особливостей, взяти участь у процедурі відкритих торгів з особливостями. Отже, вважаємо, що вимога Замовника, про виїзд фахівця для огляду об’єкту тендерної процедури, є обґрунтованою та відповідає законодавству України щодо публічних закупівель.
Дата відповіді: 06.06.2024 09:28