-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова паливні (деревина дров’яна непромислового використання, 1а група порід) за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7 – Деревина (ДК 021:2015-03413000-8 Паливна деревина)
Торги не відбулися
378 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 784.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 784.00 UAH
Період уточнення:
31.05.2024 15:13 - 08.06.2024 00:00
Відповідь надана
Просимо внести зміни
Номер:
89e1851b2dff47cba77077fe01853b25
Дата опублікування:
04.06.2024 11:38
Опис:
Шановний замовнику!
Звертаємося до вас з наступним. Пунктом 5 Додатку 4 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічна специфікація)» встановлено «На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо при виконанні умов Договору із постачання деревини Учасник гарантує застосовування заходів із захисту довкілля,що передбачені законодавством України, в т.ч. Законом України «Про охорону навколишнього середовища», іншими нормативно-правовими актами. З метою підтвердження захисту довкілля Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає відповідний сертифікат проходження систем екологічного менеджменту учасника закупівлі згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів та звіту результатів аудиту.» Так, дана вимога звужує коло учасників, в тому числі обмежує і нас, як потенційного учасника. Оскільки, відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.Повідомляємо, що у документі Національного стандарту України ДСТУ ISO 14001:2015«СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ» розділу 1 встановлено «Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості.» Пунктом А.4.2. додатка А встановлено, що «організація має намір отримати загальне (тобто узагальнене, а не докладне) розуміння потреб і очікувань, зазначених тими внутрішніми та зовнішніми зацікавленими сторонами, що їх визначила організація як доречні. Організація розглядає знання, отримані завдяки визначенню потреб і очікувань, яким вона повинна чи хоче відповідати, тобто свої обов’язкові для дотримання відповідності вимоги (див. 6.1.1). У разі, коли зацікавлена сторона вважає, що на неї вплинуть рішення чи діяльність організації, пов’язані з екологічною дієвістю, організація розглядає відповідні потреби й очікування, які їй були відомі чи які їй повідомила зацікавлена сторона. Вимоги зацікавлених сторін — не обов’язкові вимоги для організації. Деякі вимоги зацікавлених сторін відображають потреби та очікування, які є обов’язковими, оскільки їх уряд або навіть за рішенням суду внесено в закони, нормативні акти, дозволи та ліцензії. Організація може вирішити добровільно погодитись з іншими вимогами зацікавлених сторін або прийняти їх (наприклад, вступаючи в договірні відносини, приєднуючись до добровільних починань)». Отже, саме організація вирішує, чи є конкретна вимога відповідної зацікавленої сторони доречною для її системи управління якістю. Також,відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання сертифікату проходження систем екологічного менеджменту замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Цим самим порушується один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). В нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника сертифікату проходження систем екологічного менеджменту не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель. Крім того, повідомляємо, що проходження систем екологічного менеджменту згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів та отримання звіту результатів аудиту відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 8 днів з моменту оголошення закупівлі. У зв’язку з тим, що в Україні діє принцип добровільної сертифікації, тому ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар, який не підлягає обов’язковій сертифікації.
Тому, виходячи з вище викладеного та з метою максимальної економії бюджетних коштів, звертаємося до вас та просимо внести зміни в додаток 4 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічна специфікація)» та виключити пункт 5, а саме: «На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо при виконанні умов Договору із постачання деревини Учасник гарантує застосовування заходів із захисту довкілля,що передбачені законодавством України, в т.ч. Законом України «Про охорону навколишнього середовища», іншими нормативно-правовими актами. З метою підтвердження захисту довкілля Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає відповідний сертифікат проходження систем екологічного менеджменту учасника закупівлі згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів та звіту результатів аудиту.»
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та додатки до неї.
Дата відповіді:
06.06.2024 11:08
Відповідь надана
Не коректна інформація в дендерній документації
Номер:
9621ba8fefd5446db57d6233ba41318d
Дата опублікування:
03.06.2024 15:25
Опис:
Добрий день. Шановний Замовник, назва предмету закупівлі, що вказана в оголошенні, не співпадає з назвою предмету закупівлі, що вказана в Додатку №4 Інформація та документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічна специфікація). Внесіть зміни в тендерну документацію щодо коректного відображення інформації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та додатки до неї.
Дата відповіді:
06.06.2024 11:07
Відповідь надана
Не коректна інформація в тендерній документації
Номер:
029e7224b3c94d5ca3b62a131179a34f
Дата опублікування:
03.06.2024 15:17
Опис:
Добрий день. Шановний Замовник, назва предмету закупівлі, що вказана в оголошенні, не співпадає з назвою предмету закупівлі, що вказана в Додатку №1 форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ". Внесіть зміни в тендерну документацію щодо коректного відображення інформації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та додатки до неї.
Дата відповіді:
06.06.2024 11:07