-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з просочування деревини (вогнегасна обробка дерев’яних конструкцій)
Завершена
878 162.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 781.62 UAH
мін. крок: 1% або 8 781.62 UAH
Період уточнення:
31.05.2024 14:07 - 23.06.2024 00:00
Відповідь надана
Вогнезахисна речовина (ПРОСОЧУВАЛЬНА вогнебіозахисна речовина DEFENS WD-1") не утворює ШАР ПОКРИТТЯ
Номер:
db0df33526cf4210892b772172d49a5b
Дата опублікування:
04.06.2024 13:30
Опис:
Згідно сертифікату відповідності UA.032.CC.0167-22 засіб DEFENS WD-1 з витратою 251,6 г/м2 називається "Вогнезахисна речовина (ПРОСОЧУВАЛЬНА вогнебіозахисна речовина DEFENS WD-1", яка наноситься методом ПОВЕРХНЕВОГО ПРОСОЧУВАННЯ згідно регламенту на засіб, затверджений виробником 01.09.2022р, рідкий засіб проникає ВСЕРЕДИНУ деревини, контроль якості виконується НЕ шляхом заміру товщини шару на поверхні деревини ТОВЩИНОМІРОМ, а шляхом зрізу стружки (проби) товщиною до 1 мм (що характерно для просоченої деревини, так званий експрес-метод) - а саме (далі цитата з Регламенту виробника):
5. Контроль якості виконання робіт з вогнезахисного обробляння дерев’яних елементів конструкцій
Якість виконання робіт з вогнезахисту визначається:
а) зовнішнім оглядом;
б) відповідністю фактичної витрати «Defens WD-1» розрахунковій;
в) експрес-методом.
Контроль якості виконаних робіт починають з візуального огляду обробленої поверхні дерев’яних конструкцій, коли вони досягли сухого стану (зберігання постійної маси в часі) оцінюючи при цьому рівномірність нанесення й інтенсивність її фарбування.
Оброблена деревина не повинна мати колір.
Контроль кількості витраченої вогнебіозахисної просочувальної речовини «Defens WD-1» проводиться шляхом перевірки відповідності фактичної витрати до розрахункової (проектної). Розбіжність не повинна перевищувати 10 %.
Оцінку якості вогнезахисного просочення обробленої деревини чи конструкції здійснюють за методом самозаймання згідно з ДСТУ-Н-П Б В.1.1-29.
Для цього зі зразків вогнезахищеної дерев’яної конструкції, яка висушена до повітряно-сухого стану, зрізують стружку (пробу) товщиною до 1 мм. Кількість зразків для випробувань повинна бути
не менше десяти. Проби повинні зрізатися, як правило, з різних місць поверхонь об'єкту вогнезахисту.
Кожну пробу розміщують в полум'я сірника і витримують протягом 15 секунд. Після цього сірник відсторонюють і визначають час самостійного горіння і тління. Поверхнева вогнезахисна обробка вважається якісною, якщо не менше 90% проб після видалення полум'я сірника не буде підтримувати самостійного горіння і тління.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за звернення, до тендерної документаціїбудутьвнесені відповідні правки.
Дата відповіді:
04.06.2024 15:37
Відповідь надана
Помилково складене технічне завдання (додаток 3) в частині застосування кошторисних норм, які не відповідають предмету закупівлі
Номер:
50223b2b89514107aa7607ec5c6042ae
Дата опублікування:
04.06.2024 12:51
Опис:
Додаток 3 тендерної документації містить помилково складене або складене зі свідомою корупційною складовою технічне завдання в частині застосування кошторисних норм, які не відповідають предмету закупівлі та виду ліцензійної діяльності учасників, а саме: таблиця "Обсяги робіт:" містить види робіт "Нанесення механізованим способом в один
шар вогнезахисного ПОКРИТТЯ з антипірену на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій" та "На кожний наступний шар нанесення вогнезахисного ПОКРИТТЯ з антипірену додавати до норми 13-71-1". Згідно сертифікату відповідності UA.032.CC.0167-22 засіб DEFENS WD-1 з витратою 251,6 г/м2 називається "Вогнезахисна речовина (ПРОСОЧУВАЛЬНА влгнебіозахисна речовина DEFENS WD-1", яка наноситься методом ПОВЕРХНЕВОГО ПРОСОЧУВАННЯ згідно регламенту на засіб, затверджений виробником 01.09.2022р та згідно виду діяльності "Вогнезахисне просочування (поверхневе)" згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". В той же час, вказана в технічному завдання замовника кошторисна норма 13-71-1 зі збірника кошторисних норм КБ для нового будівництва містить наступний склад робіт: "1.Розвантаження матеріалів з транспортних засобів і подача їх до робочого місця. 2.Приготування робочого складу. 3.Очищення поверхні, що обробляється. 4.Нанесення вогнезахисного ПОКРИТТЯ. " та містить механізми для нанесення складу С205-401 Комрпресори пересувні та С234-101 АГРЕГАТИ ФАРБУВАЛЬНІ для отримання ПОКРИТТЯ в результаті виконання робіт за розцінкою - як і вказано в технічному завдання замовника. Таке технічне завдання є помилковим, тому що засіб і вид діяльності відносяться до ПОВЕРХНЕВОГО ПРОСОЧУВАННЯ (тобто рідка суміш засобу проникає ВСЕРЕДИНУ у деревину на глибину 3-4мм, засіб DEFENS WD-1 покриття НЕ СТВОЮЄ, він ПРОСОЧУЄ!!!!!!!!), а кошторисна розцінка відноститься до нанесення ВОГНЕЗАХИСНОГО ПОКРИТТЯ (тобто формування на ПОВЕРХНІ деревини шару покриття), що відноситься до ліцензійного виду діяльності вогнезахисне обробляння (ФАРБУВАННЯ).
Таким чином, Додаток 3 тендерної документації містить помилково складене або складене зі свідомою корупційною складовою технічне завдання. Попереднє проходження експертизи помилково складеним проектом не має жодного значення, якщо проект і тендерне технічне завдання містять помилки. Для коректного складання кошторису з нанесення засобу DEFENS WD-1 або еквіваленту повинні бути застосовання кошторисні норми (розцінки) з поверхневого просочування деревини, що буде відповідати предмету закупівлі "Послуги з просочування деревини". Помилкове застосування кошторисної норми 13-71-1 призводить до штучного завищення витрат всіх ресурсів (витрат праці, машино-годин) і, відповідно, штучного завищення кошторисної ватрості та втрати державних коштів. Це є КОРУПЦІЙНОЮ СКЛАДОВОЮ! Спочатку буде АМКУ, а потім Держаудитслужба (бувше КРУ), ДБР, БЕБ, СБУ та прокуратура.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за звернення, до тендерної документації будуть внесені відповідні правки.
Дата відповіді:
04.06.2024 15:37
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ та корупційне залучення виробника вогнезахисної речовини
Номер:
ff28d9c945004332bd3c7cc1008152c9
Дата опублікування:
02.06.2024 15:28
Опис:
В Додатку 3 до ТД ви вимагаєте наступне: "Вогнебіозахисна просочувальна речовина «Defens WD-1» може бути нанесена на дерев’яні конструкції, які були раніш оброблені іншими вогнезахисними просочувальними речовинами та засобами. Перелік вогнезахисних матеріалів, на які може наноситись вогнебіозахисна просочувальна речовина «Defens WD-1» необхідно погодити з ТОВ «Капітель ЛКМ»"!!! Приберіть з тендерної документації усі дискримінаційні погодження з виробником або іншими зацікавленими особами, підпрємствами, організаціями, сторонама, тощо. Це є КОРУПЦІЙНОЮ СКЛАДОВОЮ! Спочатку буде АМКУ, а потім ДСР, БЕБ, СБУ та прокуратура.
Відповідь:
Доброго дня! Швновний учаснику, технічне завдання містить вичерпний список вимог та матеріалів. Дискримінація зазначена вимога не містить, дякую за запитання
Дата відповіді:
04.06.2024 10:59
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги щодо проекту проведення робіт
Номер:
a9ffd56c99794d5fa838f85a905744f1
Дата опублікування:
01.06.2024 17:03
Опис:
Додаток 3 Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, а саме:
"2. Замовник здійснює закупівлю даного виду послуг згідно з робочим проектом «Монтаж систем пожежної сигналізації та системи блискавкозахисту (від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів) в приміщеннях Державного професійно-технічного навчального закладу «Криворізький навчально-виробничий центр» за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Каштанова, буд. 35»"
"Замовник залишає за собою право на етапі кваліфікації на підставі порівняльної таблиці погодити застосування запропонованого учасником «еквівалента» (якщо такий еквівалент застосовується) з проєктувальником-розробником проекту або технічним наглядом щодо відповідності запропонованого «еквівалента» обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо тому, що затверджено проектною документацією.
У випадку, якщо на підставі поданої учасником порівняльної таблиці проектувальник або технічний нагляд не погоджує застосування еквівалента, така пропозиція учасника вважатиметься такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягатиме відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей."
Ці вимоги є повністю дискримінаційні, тому що робочий проект з Монтажу систем пожежної сигналізації та системи блискавкозахисту не може містити розділи щодо вогнезахисту конструкцій через те що в договорі Замовника №1П/24 від 17.04.2024р, договорі Замовника №2П/24 від 23.05.2024р. (які доступні в системі Прозорро) в ПРЕДМЕТІ ДОГОВОРУ відсутні будь-які згадування про обов'язки Виконавця щодо проектування вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій. Тому наявність таких розділів у робочих проектах є нікчемними згідно діючого законодавства. Розробка проектно-кошторисної документації за цими договорами здійснювалась лише за ПРЕДМЕТОМ ДОГОВОРУ для систем близкавкозахисту, пожежної сигналізації та оповіщення людей. Абсолютна невідповідність також прямо випливає з самої назви робочого проекту.
Крім того у замовника відсутні технічні можливості і законна підстава для технічного нагляду за виконанням робіт з вогнезахисту та затвердження будь-яких проектних рішень з вогнезахисту через відсутність в замовника ліцензії на проектування та договорів про здійснення технічного нагляду робіт/послуг з вогнезахисту.
Вимагаємо видалити незаконні дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідний проект був розроблений відповідно до діючого законодавства підтвердженням чого є сертифікат проектувальника та отримання позитивного висновку експертизи проекту. Замовник не вбачає дискримінації, та жодного доказу учасником приведено не було.
Дата відповіді:
04.06.2024 11:05
Відповідь надана
Дискримінаційні умови у Додатку 3 Технічне завдання
Номер:
fa4ae1bb77c3456c968c40155185a1b7
Дата опублікування:
01.06.2024 15:09
Опис:
Додаток 3 Технічне завдання Тендерної документації містить дискримінаційні умови, а саме:
у таблиці "Обсяги робіт" зазначена кількість вогнезахисної речовини та її марка.
Сама по собі вогнезахисна речовина не є РОБОТОЮ/ПОСЛУГОЮ та не може буди зазначена у таблиці "Обсяги робіт", оскількі вогнезахисний засіб, вказаний у конкретній кількості, стає предметом закупівлі. А тендерна закупівля направлена на закупівлю предмета закупівлі у вигляді робіт/послуг, а не вогнезахисного засобу у будь-якій кількості.
Якщо вогнезахисний засіб зазначено у будь-який кількості - то не можливо надати тендерну пропозицію з еквівалентним засобом, тому що не існує еківівалента кількості, як не може існувати еквівалента предмета закупівлі у кількісному вимірі. Предмет закупівлі не може бути змінено. Крім того, згідно сертифікату відповідності UA.032.CC.0167-22 витрата засобу DEFENS WD-1 становить 251,6 г/м2.
Зазначення кількості вогнезахисного засобу у таблиці "Обсяг робіт" є незаконною дискримінаційною вимогою, що штучно звужує коло учаників.
Вимагаємо вилучити ці дискримінаційні вимоги, щоб не затягувати тендерну закупівлю скаргами до АМКУ. В аналогічних випадках, коли учасник не може пропонувати наявну речовину та надавати відповідні документи, постійно діюча комісія АМКУ вже виносила рішення на користь учасника (рішення №5970-р/пк-пз від 03.04.2024р. та багато інших)
Відповідь:
Доброго дня! Замовник розробляє технічне завдання на підставі розробленого проекту. Замовник не вбачає доказів у вашій вимозі стосовно дискримінації. Засіб зазначений технічним завданням може купити кожен.
Дата відповіді:
04.06.2024 11:09
Відповідь надана
Чи є підставою для дискваліфікації учасника якщо керівника учасника внесено в реєстр корупционерів?
Номер:
5b47c74072314d7f942fca0a7f49cf31
Дата опублікування:
01.06.2024 14:43
Опис:
Керівник учасника має право належним чином уповноважити іншу посадову особу учасника на підписання документів пропозиції та договору. Уповноважена особа учасника декларує відсутність підстав для дискваліфікації учасника згідно пункту 47 Особливостей згідно постанови КМУ №1178.
Чи є підставою для дискваліфікації учасника якщо керівника учасника внесено в реєстр корупционерів,
а документи тендерної пропозиції підписує інша уповноважена особа учаника, як це відбулося згідно рішення комісії АМКУ у закупівлі UA-2024-04-10-006656-a "Вогнезахисне обробляння дерев’яних конструкцій", коли учасника ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" було дискваліфіковано? Керівника учасника Литвинюк Андрій Орестович, який є керівником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л", ПП «ЛИТВИНЮК», ПП «ПОЖСПЕЦТЕХ-ЗАХІД», ТЗОВ «ЗЕВС ЛМ», внесено до реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, але він не підписував документи пропозиції.
Чи є підставою для дискваліфікації учасника якщо керівника учасника внесено в реєстр корупционерів, а тендерну пропозицію підписала інша уповноважена особа?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику! На зазначене питання, вам відповість лише ЗУ "Про публічні закупівлі",якщо ви не впевнені, то можете скористатися безоплатною юридичною підтримкою для учасників від вашого майданчику. Конкретно у цій Закупівлі кожен конкретний випадок буде розглядатися окремо.
Дата відповіді:
03.06.2024 11:26