• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (2 лоти)

Завершена

334 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 570.00 UAH
Період уточнення: 30.05.2024 15:28 - 04.06.2024 00:00
Відповідь надана

так звані листи

Номер: a495ee8ca6054c45af44ee56e06c796f
Дата опублікування: 31.05.2024 15:04
Опис: Доброго дня! До вас звертається ТОВ «2629», ми вже оскаржили безліч закупівлі в АМКУ та довели, що так звані листи – це про змову, дискримінацію та «схеми», як би замовники не розповідали та не допомагали їм вже обрані переможці писати відповіді про надійного постачальника АМКУ ламає їх задуми провести тендер з одним учасником! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a UA-2024-04-11-012180-a UA-2024-04-11-012448-a UA-2024-04-29-006618-a UA-2024-05-06-004366-a UA-2024-05-16-011391-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: відповідно до п.13 Додатку 4 тендерної документації З метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність Учасника поставити запропонований Товар у строки встановлені тендерною документацією, Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника обладнання на території України, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, гарантійного терміну, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. Учасники мають пропонувати товар під будь-якою назвою за умови, що показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Також наголошуємо, що на даний момент учасники не мають жодних перешкод щодо отримання відповідних листів, Замовник не може контролювати договірні відносини між виробниками, постачальниками та учасниками. Необхідно звернути увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо того, чи було передано учаснику певну кількість товару, даний лист повинен гарантувати, що виробником/постачальником буде здійснено постачання товару учаснику у кількості необхідній Замовнику. Відповідну вимогу тендерну документації встановлено з метою отримання підтвердження фізичної доступності та гарантії постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, а саме що виробником було поставлено необхідний товар учаснику процедури закупівлі. Гарантійний лист виробника/дистриб’ютора підтверджує законність отримання постачальником товару, виключає можливість нелегального ввезення товару на територію країни, гарантує наявність гарантійних строків виробника, а також відповідність поставленого товару характеристикам, що представлені виробником, що в свою чергу захищає права та інтереси Замовника. Вами не доведено та документально не підтверджено наявність перешкод щодо отримання гарантійного листа виробника/дистриб’ютора про передачу товару учаснику у кількості, строки та якості передбаченими умовами тендерної документації. Щодо вказаних рішень АМКУ, умови вказаних закупівель не є ідентичними, окрім того у законодавстві про публічні закупівлі відсутні норми, що стосувалися б прецедентів та їх застосування.
Дата відповіді: 03.06.2024 10:56
Відповідь надана

Яким чином ви будете перевіряти оригінальність ліцензії Windows? Зверніть увагу, даний лист не дискримінація, так як його може отримати БУДЬ ЯКА компанія, яка буде пропонувати лицензоване ПЗ, а не сірі дешеві підробки

Номер: d94ca45c6a2f4bf5859df791148c0fed
Дата опублікування: 30.05.2024 16:47
Опис: З метою запобігання порушення авторського права (Статтею 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення “Порушення прав на об’єкт права інтелектуальної власності”, Частиною 1 статті 176 Кримінального кодексу України ) та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як БУДЬ-ЯКИЙ постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Також звертаємо Вашу увагу, що так звані підробні сертифікати справжності (COA) або з наклейкою GML знаходяться у вільно доступі до покупки в мережі інтернет. Тому не маючи відповідного досвіду розпізнавання міток, водяних знаків, зображення Moire, типу паперу та його багатошаровості не можливо достовірно впевнитись в справжності цих сертифікатів та наліпок. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: відповідно до Додатку 4 тендерної документації для позиції Системний блок передбачено вимогу програмне забезпечення: передвстановлена ліцензійна операційна система – Microsoft Windows версія не нижче за 10х64. Замовником навмисно не встановлено вимог щодо авторизації оскільки у зв’язку з воєнним станом в учасників можуть виникнути перешкоди (у тому числі затримка в часі) при отриманні відповідного документу, що потягне за собою порушення принципу недискримінації учасників. Відмічаємо, що приведені Вами рішення органу оскарження не можна вважати підставою для обов’язково внесення змін до умов тендерної документації, окрім того такі вимоги Замовник має право включати або не включати до тендерної документації на власний розсуд. Зокрема вищезгадані рішення, були прийняті майже чотири роки тому, тобто до початку дії Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. та до початку повномасштабної війни на території України, отже рішення не враховують наявні наразі перешкоди щодо отримання відповідних документів. Замовник не вбачає необхідності внесення вказаних Вами змін до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 31.05.2024 09:38