• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Куртки різні

Завершена

187 056.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 870.56 UAH
Період уточнення: 30.05.2024 13:31 - 07.06.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо роз'яснень

Номер: bb46f4720d174cd68adae8c029a1e839
Дата опублікування: 30.05.2024 18:38
Опис: Просимо надати роз'яснення та внести зміни до ТД по наступним пунктам: - в п.7 дод.2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказана вимога надати довідку, видану в поточному році компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках). Подібні довідки надаються саме банківськими установами, яки не завжди є державними органами. Жоден державний орган не надає довідки про відкрити рахунки в будь-яких банках. Тому просимо прибрати цю вимогу з ТД. - в п.12 дод.2 вказано, що учасник повинен надати скан-копію гарантійного листа від виробника із обов’язковим зазначенням номеру закупівлі, яким підтверджується можливість поставки товару в термін вказаний у закупівлі, кольорову скан-копію оригіналу документу, який підтверджує відно-сини з виробником (дистриб’ютором, дилером) на товар, який є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір) дійсний впродовж 2024 року. Згідно з діючим ГК України, повну та всеосяжну відповідальність за виконання умов договору та постачання відповідального товару перед Замовником несе виключно Постачальник(Виконавець) Жодним чином взаємовідносини між Постачальником(Виконавцем) та його контрагентами (постачальниками, тощо) не впливають на взаємовідносини між Замовником та Постачальником (Виконавцем). Крім того, інформація про взаємини між Постачальником (Виконавцем) та його контрагентами може мати ознаки комерційної таємниці, тому поширення такої інформації може завдати шкоди останнім. Тому просимо прибрати цю вимогу з ТД. - в п.14 та 15 дод.2 вказано, що учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи управління якістю вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підпри-ємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи екологічного управ-ління вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України. Повідомляємо Вам, що згідно з діючим законодавством України наявність вказаних сертифікатів, ліцензії, тощо не є обов'язковим при провадженні господарської діяльності, згідно з певними кода-ми КВЕД. Окрім того, отримання вищевказаних сертифікатів неможливе при провадженні діяль-ності без найманих працівників(що практикується багатьма ФОП), оскільки отримання вказаних сертіфікатів передбачає наявність відповідальних осіб за різними напрямками діяльності. Тому вважаємо, що зазначені вимоги є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють участь у проце-дурі закупівлі цілу низку учасників ринку. На підставі вищезгаданого, просимо видалити вимогу з ТД. Також, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, посилаючись на лист Міністер-ства економічного розвитку і торгівлі від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організа-ціям, підприемствам та іншим суб'ектам сфери публічних закупівель звертае увагу на наступне: Згідно з частиною четвертою ст.16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасниюв - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприемців, не подаютъся ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприемців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для и відхилення замовником. Таким чином, замовник самостіїно визначае кваліфікаціїні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указуе у тендерної документації інформацію про способ підтвердження відповідності учасників установленим критериям та не вимагае інших. - в п.16 дод.2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказана вимога нада-ти Замовнику зразки протягом 2 днів, але ця вимога звужує коло учасників до регіонального рівня, оскільки доставка зразків протягом 2 днів з інших регіонів України не завжди можлива. Тому просимо Вас збільшити срок доставки зразків. - в п.17 дод.2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказана вимога нада-ти Замовнику 17.надати гарантійний лист погодження з умовою, що у разі виникнення суперечок щодо відповідності зразку товару з технічними вимогами цієї закупівлі, надається до відповідного закладу, акредитованого на проведення таких робіт, послуг, задля лабораторного дослідження на предмет відповідності Держстандартам. Вартість досліджень сплачує Учасник. Просимо Вас додати в цей пункт зміни, щодо сплати Замовником вартості досліджень вразі без-підставних підозр невідповідності зразку товару технічним вимогам або якщо за результатами досліджень буде встановлено відповідність зразку товару технічним вимогам закупівлі. Щодо предмету закупівлі - звертаємо Вашу увагу, що тканина "Спандекс", вказаная Вами як вер-хній шар курток зимових, при виробництві верхнього одягу не використовується. Ця тканина вико-ристовується при виробництві білизни натільної, тощо. Так саме, як не існує тканини "Мембрана", існують тканини з мембраним ефектом. Тому просимо внести зміни до техн.опису предмета заку-півлі. Крім того, просимо надати наступні пояснення: - які розміри та в якої кількості мають бути; - які куртки (чоловічі або жіночи) мають бути; - якого розміру, кольору та де має розміщуватись абревіатура закладу(необхідно для розрахунку вартості одиниці товару);
Відповідь: - в п.7 дод.2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказана вимога надати довідку, видану в поточному році компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках). Подібні довідки надаються саме банківськими установами, яки не завжди є державними органами. Жоден державний орган не надає довідки про відкрити рахунки в будь-яких банках. Тому просимо прибрати цю вимогу з ТД. «Відповідно до абзаца першого п. 4 розд. VI Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок) визначено, що платник податків може надіслати до ДПС запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 (далі – Запит) згідно з додатком 10 до Порядку. У запиті зазначається, про які рахунки запитується інформація – ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки), із зазначенням періоду закриття.» Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації. - в п.12 дод.2 вказано, що учасник повинен надати скан-копію гарантійного листа від виробника із обов’язковим зазначенням номеру закупівлі, яким підтверджується можливість поставки товару в термін вказаний у закупівлі, кольорову скан-копію оригіналу документу, який підтверджує відно-сини з виробником (дистриб’ютором, дилером) на товар, який є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір) дійсний впродовж 2024 року. Згідно з діючим ГК України, повну та всеосяжну відповідальність за виконання умов договору та постачання відповідального товару перед Замовником несе виключно Постачальник(Виконавець) Жодним чином взаємовідносини між Постачальником(Виконавцем) та його контрагентами (постачальниками, тощо) не впливають на взаємовідносини між Замовником та Постачальником (Виконавцем). Крім того, інформація про взаємини між Постачальником (Виконавцем) та його контрагентами може мати ознаки комерційної таємниці, тому поширення такої інформації може завдати шкоди останнім. Тому просимо прибрати цю вимогу з ТД. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог. Вимога щодо отримання гарантійного листа від виробника спрямована передусім на закупівлю якісного товару з дотриманням, які встановлені в тендерній документації та підтвердження якості товару. Дана вимога ніяким чином не порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. «Закупівля товарів (одягу) проводиться для осіб з особливими потребами, що відповідно до технічних вимог потребує зняття мірок, підгонку/приміряння виробів, для виконання даних потреб учасник повинен мати власні технічні/технологічні можливості або підтверджуючі документи взаємовідносин з виробник для ефективного і якісного виконання вимог закупівлі. Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 28 пункту 2. Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. З метою підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, відповідності вимогам безпеки, з метою забезпечення своєчасної поставки, мінімізації ризиків отримання неякісного товару, належної гарантійної підтримки, та гарантій, щодо офіційного походження товару та офіційного ввезення на територію України . Відповідно до закону «Про санкції» замовник має можливість запросити підтвердження, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» та не буде здійснювати Замовнику продаж товарів, робіт, послуг до яких застосовані санкції. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації. - в п.14 та 15 дод.2 вказано, що учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи управління якістю вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підпри-ємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи екологічного управ-ління вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України. Повідомляємо Вам, що згідно з діючим законодавством України наявність вказаних сертифікатів, ліцензії, тощо не є обов'язковим при провадженні господарської діяльності, згідно з певними кода-ми КВЕД. Окрім того, отримання вищевказаних сертифікатів неможливе при провадженні діяль-ності без найманих працівників(що практикується багатьма ФОП), оскільки отримання вказаних сертіфікатів передбачає наявність відповідальних осіб за різними напрямками діяльності. Тому вважаємо, що зазначені вимоги є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють участь у проце-дурі закупівлі цілу низку учасників ринку. На підставі вищезгаданого, просимо видалити вимогу з ТД. Також, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, посилаючись на лист Міністер-ства економічного розвитку і торгівлі від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організа-ціям, підприемствам та іншим суб'ектам сфери публічних закупівель звертае увагу на наступне: Згідно з частиною четвертою ст.16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасниюв - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприемців, не подаютъся ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприемців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для и відхилення замовником. Таким чином, замовник самостіїно визначае кваліфікаціїні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указуе у тендерної документації інформацію про способ підтвердження відповідності учасників установленим критериям та не вимагае інших. Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 22: П.3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; П. 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам ; Відповідно до «Про публічні закупівлі» Стаття 23: П.5.) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до Розділу 1 п. 5 «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах» Повідомляємо, що у відповідності до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон). Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДЦ» від 31.12.2015р.№221 міжнародний стандарт ISO 9001-2015 «Системи управління якістю: ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України ( ДСТУ ISO 9001-2015), вимога Замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю – встановленим (згідно стандарту ISO 9001-2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості запропонованого Учасником товару - міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Такі вимоги не є дискримінаційними, мають на меті захист від недобросовісних учасників. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації. - в п.16 --дод.2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказана вимога нада-ти Замовнику зразки протягом 2 днів, але ця вимога звужує коло учасників до регіонального рівня, оскільки доставка зразків протягом 2 днів з інших регіонів України не завжди можлива. Тому просимо Вас збільшити срок доставки зразків. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Збільшення терміну розгляду зразків не дає можливість вчасно розглянути пропозиції. Також повідомляємо, що поштово-кур’єрські компанії дають можливість доставки документів та вантажів протягом 24 годин по всій території України( відповідно постанови від 6 грудня 2022 р. № 1364 Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією) Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації. - в п.17 дод.2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказана вимога нада-ти Замовнику 17.надати гарантійний лист погодження з умовою, що у разі виникнення суперечок щодо відповідності зразку товару з технічними вимогами цієї закупівлі, надається до відповідного закладу, акредитованого на проведення таких робіт, послуг, задля лабораторного дослідження на предмет відповідності Держстандартам. Вартість досліджень сплачує Учасник. Просимо Вас додати в цей пункт зміни, щодо сплати Замовником вартості досліджень вразі без-підставних підозр невідповідності зразку товару технічним вимогам або якщо за результатами досліджень буде встановлено відповідність зразку товару технічним вимогам закупівлі. Відповідно до «Про публічні закупівлі» Стаття 23: П.5.) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Для відсутності упередженого розгляду відповідності товарів вимогам закупівлі як зі сторони учасника так і замовника, проводиться незалежне лабораторне дослідження виробів з наданням підтверджуючих документів . Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації. Щодо предмету закупівлі - звертаємо Вашу увагу, що тканина "Спандекс", вказаная Вами як вер-хній шар курток зимових, при виробництві верхнього одягу не використовується. Ця тканина вико-ристовується при виробництві білизни натільної, тощо. Так саме, як не існує тканини "Мембрана", існують тканини з мембраним ефектом. Тому просимо внести зміни до техн.опису предмета заку-півлі. Крім того, просимо надати наступні пояснення: - які розміри та в якої кількості мають бути; - які куртки (чоловічі або жіночи) мають бути; - якого розміру, кольору та де має розміщуватись абревіатура закладу(необхідно для розрахунку вартості одиниці товару); Відповідно до Додатка 2 до тендерної документації: «До всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент» Розділ тканин з загальною назвою «спандекс», підрозділ тканин не має обмежень в використанні та використовується для пошиття верхнього одягу, додатково може мати шар утеплювача (ворсу), тканина має такі властивості: еластичність - волокна спандексу в чистому вигляді способи розтягуватися на 500-700%, у поєднанні з іншими складовими - на 180-200%;невелика вага; зносостійкість та міцність; гладка поверхня, гарний блиск; практичність та невибагливість у догляді; Розділ тканин з загальною назвою «Мембранна»- вид тканини, яка завдяки своїй особливій структурі має водовідштовхувальні або вітрозахисні властивості і в той же час пропускає через себе водяну пару. Мембранна тканина складається з декількох шарів: верхній зносостійкий шар, м'який нижній шар. В Закупівлі зазначена інформація стосовно розмірів і кольорів: р.42-68. Різнокольорові в асортименті (крім чорних та білих). Повідомляємо, що термін постачання товарів до 31.12.2024 згідно заявок відповідно до потреб закладу. Закупівля товарів (одягу) проводиться для осіб з особливими потребами, що відповідно до технічних вимог підгонку/приміряння виробів, обмін розмірів. Куртки жіночі Абревіатура з назвою закладу «ДДБІ» (розмір 1,5смх7см) повинна розміщуватися на внутрішній частині виробі біля внутрішнього карману куртки. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
Дата відповіді: 02.06.2024 21:23