• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобіль пікап MITSUBISHI L200 або еквівалент

Торги відмінено

6 298 105.60 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 490.53 UAH
Період уточнення: 30.05.2024 11:38 - 07.06.2024 00:00
Відповідь надана

розширення кола потенційнх учасників

Номер: 7bd7e1d66e12434391261567e9c2ad7c
Дата опублікування: 31.05.2024 12:07
Опис: Шановний замовнику! Згідно затверджених вимог Міністерства оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України», для експлуатації і закупівлі достатньо потужності пікапів від 136кс (100кВт). Це приведе до значної економії бюджетних коштів, в середньому до 30% від бюджету закупівлі. До прикладу ви можете порівняти з закупівлею яку проводила “АГЕНЦІЯ ОБОРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ” на 154 пікапа (UA-2024-04-17-005055-a, UA-2024-04-17-013029-a, UA-2024-04-17-013103-a, UA-2024-03-13-010392-a, UA-2024-02-27-005022-a). Було 11 учасників і ціна була знижена до 996 000,00 грн. з ПДВ за одиницю. Тому просимо вас внести зміни в додаток 3 до технічних характеристик, а саме: 1 Стан новий 2 Тип кузова – пікап 3 Привід – повний, колісна формула 4х4 4 Кількість місць – не менше 5 5 Вантажопідємність – не менше 800 кг 6 Мінімальний дорожній просвіт– не менше 200 мм 7 Тип палива – дизель 8 Потужність двигуна –не менше 136 к.с. 9 Робочий обьем двигуна – не менше 1999 (см³) 10 Запас ходу за контрольною витратою пального – не менше 700 км 11 Максимальна швидкість – не менше 100 км/год Це дозволить розширити коло учасників та значно зекономить бюджетні кошти. Ознайомитись з загальними вимоги Міністерства оборони України ви можете за посиланням UA-2024-02-27-005022-a.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу інформуємо Вас про відсутність підстав для її задоволення у зв’язку з викладеними нижче обставинами. Військова частина А7048 не володіє інформацією про будь-які акти, якими визначено вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України, які носять нормативно-правовий характер. Відсутні такі відомості і у Єдиному державному реєстрі нормативно-правових актів, що встановлено за результатами пошуку за відповідним посиланням: https://www.reestrnpa.gov.ua/REESTR/RNAweb.nsf/ vWWWGroupParam1/searchext?OpenDocument. Таким чином, військовою частиною А7048 в межах повноважень та згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) сформовано технічні вимоги до предмета закупівлі. У контексті тверджень про наявність у тендерній документації дискримінаційних вимог зазначаємо наступне. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 Закону, а саме: замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Таким чином, замовник має право визначити будь-які вимоги до предмета закупівлі згідно з його потребами за умови одночасного забезпечення відсутності дискримінаційних вимог. Військовою частиною А7048 визначено потребу у закупівлі транспортних засобів саме з такими характеристиками відповідно до запиту військової частини, у якому серед іншого зазначається про такі технічні та якісні характеристики, які зазначені в додатку 2, які необхідні для виконання поставлених завдань. Разом з тим, дискримінаційними є вимоги, яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників та які штучно звужують конкуренцію. Водночас, при формуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за результатами моніторингу сайтів дилерів, реклами, каталогів, електронної системи закупівель "Prozzoro" та інших відкритих джерел замовником встановлено, що відповідним технічним вимогам може відповідати значне коло учасників. Вказане у своїй сукупності свідчить про дотримання військовою частиною А7048 вимог ч. 4 ст. 5 Закону при формуванні тендерної документації та відсутність підстав для задоволення вимоги щодо усунення порушення під час проведення публічної закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації з огляду на відсутність таких порушень.
Дата відповіді: 03.06.2024 10:48