• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Грунтовка глибокопроникна

Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.

Завершена

25 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 258.50 UAH
Період уточнення: 29.05.2024 14:14 - 03.06.2024 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: 5d340bf5ca764ad68c8ba36b752d29cf
Дата опублікування: 02.06.2024 21:56
Опис: В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розділом 11.1 проєкту договору чітко визначено, що Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання є наслідком непереборної сили (форс-мажорних обставин).
Дата відповіді: 03.06.2024 10:22
Відповідь надана

проєкт

Номер: 8bfc489d2cff4f42b42fab7808fd8214
Дата опублікування: 02.06.2024 21:47
Опис: Пунктом 11.6.  вказано, що Єдиним належним доказом форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) є сертифікати про такі обставини, та обов’язок постачальників надавати інформацію про внесення до єдиного Реєстру сертифікатів, виданих Торгово-промисловою палатою України (регіональними ТПП), про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) такого сертифіката.   ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції: Належним доказом форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) є сертифікати про такі обставини, та обов’язок постачальників надавати інформацію про внесення до єдиного Реєстру сертифікатів, виданих Торгово-промисловою палатою України (регіональними ТПП), або підтвердження іншим компетентним органом про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної
Відповідь: Шановний Учаснику! У разі виникнення форс-мажорних обставин, які не передбачені умовами договору, Замовник не обмежує постачальника за договором звернутись до суду з будь-якими іншими доказами для підтвердження форс-мажорних обставин, у випадку, якщо сторони не дійдуть згоди.
Дата відповіді: 03.06.2024 10:20