-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі для приміщення диспетчерської)
Завершена
417 480.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 504.88 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 504.88 UAH
Період уточнення:
29.05.2024 12:10 - 03.06.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
7582d287d1d9409abc57bb66f3887e4d
Дата опублікування:
31.05.2024 16:34
Опис:
Шамовний замовнику, у Додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте : " Учасник торгів зобов’язаний провести заміри в приміщенні Замовника, про що скласти відповідний Акт. Копія Акту, підписаного представниками обох сторін, планування приміщення, візуалізацію Учасник подає в складі тендерної документації.Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки по-перше ставить учасників у не рівні умови, по-друге Замовник ще до моменту розкриття Пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають прийняти участь у даній закупівлі, що порушує принцип "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі". Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Просимо прибрати дану вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Позицію АМКУ стосовно аналогічного питання можна переглянути у Рішенні АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику розглянувши Ваше звернення щодо умов закупівлі 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі для приміщення диспетчерської), а саме необхідності провести заміри в приміщенні Замовника, про що скласти відповідний Акт. Копія Акту, підписаного представниками обох сторін, планування приміщення, візуалізацію Учасник подає в складі тендерної документації, що на Вашу думку є дискримінацією до учасників закупівлі повідомляю наступне:
Тендерна документація, це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Замовником оприлюднено оголошення про проведення закупівлі та тендерну документацію в електронній системі закупівель 29.05.2024р. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 01.00 год. 06.06.2024р. Таким чином в учасників є достатньо часу провести необхідні заміри в приміщенні Замовника, про що скласти відповідний Акт. При цьому замовник сприятиме у проведенні необхідних дій зокрема допуску на територію для проведення замірів та підписання відповідного акту.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації на підставі вищевикладеного, змушений залишити Ваше звернення без задоволення. Висловлюю вдячність за Ваше звернення та наголошуємо, що процедура закупівлі реалізується Замовником із неухильним дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) відповідає принципам закупівель передбачених ст. 5 Закону (добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Дата відповіді:
03.06.2024 16:42