-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Завершена
3 081 546.60
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 815.47 UAH
мін. крок: 1% або 30 815.47 UAH
Період уточнення:
29.05.2024 11:46 - 03.06.2024 00:00
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
dbf4a8b289bd43ea845b13981fd41076
Дата опублікування:
30.05.2024 18:20
Опис:
Тобто, якщо договір на 24 місяці, можна завантажити один акт за будь який місяць надання послуг, ми правильно розуміємо?
Відповідь:
Доброго дня. Згідно вимог підпункту 2.1.2 пункту 2. Додатку II до тендерної документації, учасник для підтвердження виконання аналогічного за предметом договору наданого на вимогу підпункту 2.1.1. пункту 2. Додатку ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції може надати один, декілька або всі акти, які підтверджують виконання такого договору повністю або частково.
Дата відповіді:
31.05.2024 08:53
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
ce343b4575fc43038e2ccff93d7ed9a8
Дата опублікування:
30.05.2024 11:55
Опис:
Згідно Додатку 2 пункту 2.1.2 потрібно надати «Сканована/-і копія/-ї акта/-ів виконаних робіт та/або акта/-ів виконання (надання) послуг, який/-і підтверджує/-ють виконання договору (частково/повністю).» якщо в аналогічному договорі надавались послуги 24 місяці, то потрібно скановані копії всіх 24-х Актів? Чи достатньо одного?
Відповідь:
Доброго дня.
Згідно вимог підпункту 2.1.2 пункту 2. Додаток II до тендерної документації замовнимком не встановлена вимога щодо необхідності надання всіх актів, які підтверджують повне виконання договору.
У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої копії акта/-ів виконаних робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1.
Дата відповіді:
30.05.2024 15:10
Відповідь надана
вимога персонал
Номер:
8c13da5ad8fb4ef58720bb247b371854
Дата опублікування:
29.05.2024 17:06
Опис:
Шановний Замовнику. В Додатку 1 до тендерної документації присутня наступна вимога:
"Учасник зобов’язаний скласти в табличній формі перелік залученого на об’єктах Замовника персоналу для надання послуг із зазначенням об’єкту, площ прибирання.".
Прошу уточнити, що саме Замовник має на увазі? Можливо це вимога вже для Виконавця робіт? Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, або надати роз'яснення що саме потрібно надавати у складі тендерної пропозиції.
Відповідь:
Доброго дня.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни та оприлюднені в установленому порядку в електроній системі закупівель.
Дата відповіді:
30.05.2024 10:13
Відповідь надана
Витратні матеріали
Номер:
f29f1aa2ec784d49850539714d2d9618
Дата опублікування:
29.05.2024 15:28
Опис:
Добрий день, в Додатку 1 до тендерної документації в таблиці "Щомісячне, орієнтовне, забезпечення санітарних зон заявленими витратними матеріалами згідно з нижче наведеної форми, але не менше ніж" вказано 8 табличних форм, проте в таблицях з об'єктами обслуговування міститься 24 адреси. Просимо уточнити чи зазначений перелік витратних матеріалів є вичерпним, і чи кількість матеріалів для обслуговування 24 обєктів відповідає змісту таблиці "Щомісячне, орієнтовне, забезпечення санітарних зон заявленими витратними матеріалами згідно з нижче наведеної форми" (8 таблиць).
Відповідь:
Добрий день. У таблиці Щомісячне, орієнтовне, забезпечення санітарних зон заявленими витратними матеріалами Розділу III. ВИМОГИ ДО НАДАННЯ ПОСЛУГ Додатку І до тендерної документації встановлено мінімально необхідний перелік витратних матеріалів на 24 об’єкти прибирання. За власним бажанням Учасник може використовувати більш розширений перелік витратних матеріалів при наданні послуги з прибирання в межах його цінової пропозиції.
Дата відповіді:
30.05.2024 09:50
Відповідь надана
Килимові покриття
Номер:
68ed5e136e534711a6aa44eee03bb922
Дата опублікування:
29.05.2024 15:11
Опис:
Добрий день! Яка кількість відділень має килимові покриття?
Відповідь:
Добрий день.
Одне відділення (м.Львів) має килимові покриття (20 м2).
Дата відповіді:
30.05.2024 09:33
Відповідь надана
Адреса об'єкта обслуговування
Номер:
29d826bc5ba54a809012ef862bb67b07
Дата опублікування:
29.05.2024 15:07
Опис:
Добрий день, просимо уточнити адресу об'єкту розташованого в м. Львів (п. 5 таблиці Характеристика об'єкта(-ів) обслуговування (Додаток 1 до тендерної документації)).
Відповідь:
Доброго дня.
Пунктом 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), встановлено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Конкретні адреси надання послуг, будуть надані Виконавцю після підписання з ним договору.
Дата відповіді:
30.05.2024 09:32