• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження у Житомирському дошкільному навчальному закладі № 44 по вул. Вітрука, 17 в м.Житомирі (ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10025, м.Житомир, вул. Вітрука, 17. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Торги відмінено

372 723.99 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 727.24 UAH
Період уточнення: 24.05.2024 21:50 - 29.05.2024 00:00
Відповідь надана

Навчання працівників з "Правил улаштування електроустановок" (ПУЕ) не узгоджується з технічним завданням замовника.

Номер: 11b42e66e8f74f2fbe773f07df37eef3
Дата опублікування: 27.05.2024 15:57
Опис: Шановний замовнику, тендерна документація містить дискримінаційну вимогу: "Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та посвідчень, по напрямках: - перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче ІІІ-ої групи з електробезпеки)." Вимога щодо надання копії посвідчень та протоколів саме з перевірки знань та навчання з ПУЕ є дискримінаційною, та такою, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені статтею 5 Закону. Відповідно до п. 1.1.1. Розділу 1 «Правил улаштування електроустановок»: «1.1.1 Правила улаштування електроустановок (далі – Правила) встановлюють вимоги до електроустановок загального призначення змінного струму напругою до 750 кВ та постійного струму напругою до 1,5 кВ. Ці Правила є обов’язковими для застосування під час проектування нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення або капітального ремонту електроустановок.». При наданні послуг, які закуповує Замовник, а саме: «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження у Житомирському дошкільному навчальному закладі № 44 по вул. Вітрука, 17 в м.Житомирі (ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи) технічним завданням НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО виконання проектування нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення або капітального ремонту електроустановок. Вимагаємо видалити вимогу щодо надання посвідчень і протоколів з проходження навчання працівників з ПУЕ. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також відповідно до Постанови №852 від 23.11.2016 року «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія). Оскільки послуга з встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження з ліцензійним видом діяльності, то для Учасників які отримували ліцензію та працюють у цій сфері, не буде проблемою підтвердити кваліфікацію своїх працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання таких послуг. Окрім того, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних документів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників. Жоден з учасників не обмежений у праві отримати вказані посвідчення та протоколи.
Дата відповіді: 29.05.2024 21:44
Відповідь надана

уточнення

Номер: d08a8bc96b4e498bb86aa673be5c8f81
Дата опублікування: 27.05.2024 15:44
Опис: В Технічному завданні зазначено: Учаснику пропонується здійснити попереднє обстеження об’єкта Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації відповідно до технічного завдання. Учасники в складі документів тендерної пропозиції повинні надати акт, засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник здійснив попереднє обстеження об’єкта. Пропонується здійснити огляд і учасник повинен анадати в складі пропозиції акт огляду - це різні речі!! То ви пропонуєте, чи зобовязуєте учасників здійснити огляд? Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу, що " Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Просимо видалити вимогу щодо здійснення огляду та внести відповідні зміни
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, Закон не містить визначення дискримінація. А тому, як Замовники, так і Учасники скоріш усього за пошуком цього визначення звертаються до відповідних джерел. Для Замовника цієї закупівлі, таким джерелом серед інших, є численна та незмінна практика Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, як приклад: Рішення Колегії № 9066-р/пк-пзвід 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c; Рішення Колегії № 9066-р/пк-пзвід 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c згідно з цими рішеннями прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині». Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вважає що дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права Учасників, так як всі потенційні Учасники знаходяться в однакових умовах. Дана вимога не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також контакти уповноваженої особи містяться в Тендрній документації та Оголошення про проведення закупівлі. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним Учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу освіти. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт. Таким чином, Замовник діє на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачено законодавством Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, виходячи з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних Учасників закупівлі відвідуванні об’єкту, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо обстеження об’єкту в чинному законодавстві не міститься. Окрім того, закупівля «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження у Житомирському дошкільному навчальному закладі № 44 по вул. Вітрука, 17 в м.Житомирі (ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи)» відбувається шляхом проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2024 року. Відповідно до пункту 55 Постанови №1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Дата відповіді: 29.05.2024 17:22
Відповідь надана

Норма тривалості робочого часу

Номер: 29a90fd8570d48f08e5c15d8b12368c5
Дата опублікування: 27.05.2024 15:43
Опис: Доброго дня! Тендерна документація містить вимогу: "Переможець протягом п’яти календарних днів з дати визначення його переможцем надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника на підставі Державних будівельних стандартів і правил, що стане підставою визначення ціни договору, але в розмірі, що не перевищує усереднені показники рекомендовані Мінрегіонбудом та нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування (в поточних цінах на дату укладання договору з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, з урахуванням рівня заробітної плати у розмірі 10464,0 грн., норма тривалості робочого часу 170,25 люд./год., що відповідає середньому тарифному розряду робіт у будівництві – 3,8)." Звертаємо увагу Замовника на те, що з 15.05.2024 норма тривалості робочого часу становить 172,33 грн. Отже вимога не узгоджується з поточними нормативно-правовими актами. Розгляньте можливість внесення змін в документацію.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Вами було поставлене запитання, що Тендерна документація містить вимогу: «Переможець протягом п’яти календарних днів з дати визначення його переможцем надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника на підставі Державних будівельних стандартів і правил, що стане підставою визначення ціни договору, але в розмірі, що не перевищує усереднені показники рекомендовані Мінрегіонбудом та нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування (в поточних цінах на дату укладання договору з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, з урахуванням рівня заробітної плати у розмірі 10464,0 грн., норма тривалості робочого часу 170,25 люд./год., що відповідає середньому тарифному розряду робіт у будівництві - 3,8)» та звернено увагу Замовника на те, що з 15.05.2024 норма тривалості робочого часу становить 172,33 грн. В свою чергу звертаємо Вашу увагу на те, що норма тривалості робочого часу вимірюється в людино годинах, а не в гривнях. Отже, поставлене Вами запитання є некоректним і тому зміни в Тендерну документацію вноситися не будуть.
Дата відповіді: 29.05.2024 15:41