• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

“Капітальний ремонт даху будівлі 14 ДПРЧ 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Чернівецькій області в селищі Глибока, вул. Валерія Красняна,16 А”

Завершена

2 228 973.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 289.73 UAH
Період уточнення: 24.05.2024 12:32 - 08.06.2024 00:00
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 6a5605d59d82450dbbe648b7d7358a4b
Дата опублікування: 03.06.2024 13:50
Опис: Шановний замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до аналогічного договору, а саме прибрати вимогу про надання договору, в рамках якого обов'язково виконувались роботи з розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів та улаштування покрівель. Вважаємо, що достатнім підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), є надання договору на виконання робіт з капітального ремонту будівлі/покрівлі/даху.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний учаснику! Ваш запит розглянуто та повідомляємо наступне. Проаналізувавши Ваше звернення врахуємо пропозиції та внесемо відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 03.06.2024 15:38
Відповідь надана

Встановлення кваліфікаційних вимог, що носять дискримінаційний характер

Номер: bb11045c5e044246b3a207535e6d9948
Дата опублікування: 28.05.2024 16:33
Опис: Відповідно до вимог встановлених у Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати наступні документи: 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу/інший документ). Обов’язкова наявність у Учасника інженерно-технічного персоналу у складі: - головний інженер; Для підтвердження кваліфікації диплому про здобуття вищої будівельної освіти. - Інженер з охорони праці; Для підтвердження кваліфікації диплом про здобуття вищої освіти , Посвідчення Інженера з охорони праці. - інженер-проектувальник в частині кошторисної документації; для підтвердження надати копію кваліфікаційного сертифіката інженера проектно-кошторисних робіт, Диплом про здобуття вищої будівельної освіти. - Робітники робітничих професій - не менше 5 осіб 2.3. Копії документів (наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками. 2.4. Сканкопія з оригіналів посвідчень навчання з питань з охорони праці керівного складу підприємства учасника (про проходження навчання Законів і нормативних актів з охорони праці, електро-та пожежної безпеки, гігієни праці, надання першої (до медичної) допомоги потерпілим. Правил охорони праці підчас виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1,15-07), ДБН.А.3.2-2009 «Охорона праці та промислова безпека в будівництві», Правил безпеки систем газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15). Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1-81-18 . Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальній пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1-80-18), Правил охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.62-12), Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1-71-13) для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці не менше 3х осіб Робітники робітничих професій - не менше 5 осіб Просимо надати пояснення з посиланням на норми чинного законодавства України, якими керувався замовник при визначенні у тендерній документації обов'язкової наявності в учасника -головного інженера. Надати пояснення яким нормативно-правовим актом встановлена обов'язкова наявність у підрядника працівника на посаді головного інженера при виконанні робіт з капітального ремонту. Просимо пояснити якими нормативно-правовими актами керувався замовник при встановленні вимоги щодо наявності в учасника Робітники робітничих професій - не менше 5 осіб. Чому сам така мінімальна кількість визначена замовником, яка методика та які вихідні дані використані замовником для такого розрахунку? Просимо надати також пояснення з посилання на чинне законодавство України чому замовник вимагає підтвердження проходження навчання з , Правил безпеки систем газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15). Відповідно до положень п.п 1.1, 1.2 та 1.3 цих правил 1.1. Ці Правила поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правової форми, діяльність яких пов'язана з будівництвом, ремонтом, розширенням, реконструкцією, технічним переоснащенням (далі - будівництво), експлуатацією систем газопостачання (далі - експлуатація), а також роздрібною торгівлею зрідженим вуглеводним газом у балонах. 1.2. Ці Правила встановлюють вимоги безпеки до систем газопостачання для забезпечення споживачів природним газом з надлишковим тиском не більше 1,2 МПа, а також зрідженим вуглеводневим газом з надлишковим тиском не більше 1,6 МПа, а саме: розподільні зовнішні газопроводи, що забезпечують подачу природного газу від газорозподільних станцій до газорегуляторних пунктів міських і сільських поселень, територій дачних та садових поселень, газопроводи-вводи, газопроводи до підприємств, теплових електростанцій, котелень; газопроводи та газове обладнання промислових і сільськогосподарських підприємств, теплових електростанцій, котелень, підприємств комунального і побутового обслуговування населення, житлових і громадських будинків; газорегуляторні пункти, газорегуляторні пункти блокові, шафові газорегуляторні пункти, газорегуляторні установки, комбіновані будинкові регулятори тиску, установки для отримання газоповітряних сумішей; газонаповнювальні станції і газонаповнювальні пункти зрідженого вуглеводневого газу, проміжні склади балонів, стаціонарні автомобільні газозаправні станції і пункти, резервуарні установки, групові газобалонні установки та індивідуальні газобалонні установки, випарні та змішувальні установки. 1.3. Ці Правила не встановлюють вимог до: технологічних газопроводів і газового обладнання хімічних, нафтохімічних, нафтодобувних, нафтопереробних виробництв та підприємств чорної металургії; дослідних і експериментальних агрегатів та установок, а також установок, що використовують енергію вибуху повітряних сумішей, й установок для отримання захисних газів; газового обладнання та пересувних газовикористовуючих установок автомобільного та залізничного транспорту, річкових, морських і повітряних суден; автомобільних газонаповнювальних компресорних і суміщених станцій для заправлення автомобілів стисненим природним газом і рідким паливом; Просимо надати пояснення, якщо Додатком 2 до тендерної документації не передбачається виконання робіт на які поширюються дія зазначених вище Правил то відповідно до вимог якого нормативно правового акту замовник встановив обов'язковість наявності в учасника працівників які пройшли відповідну перевірку знань із таких правил? Аналогічно щодо проходження навчання з Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1-81-18 . Даними правилами встановле наступне:1. Ці Правила поширюються на суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються монтажем, демонтажем, експлуатацією (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт), модифікацією (реконструкція чи модернізація), перевіркою технічного стану (технічний огляд, експертне обстеження) обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар. 2. Ці Правила обов’язкові для виконання всіма працівниками, що займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), а саме: опалювальні котли теплопродуктивністю більше 0,1 МВт; парові, водогрійні і пароводогрійні котли; котли-бойлери, а також автономні пароперегрівачі і економайзери; бойлери; енерготехнологічні котли (парові та водогрійні, в тому числі содорегенераційні котли (далі - СРК)); котли-утилізатори (парові та водогрійні); котельні мобільні установки (пересувні і транспортабельні) та енергопоїзди; котли парові та рідинні, які працюють з високотемпературними органічними теплоносіями (далі - ВОТ); посудини, що працюють під тиском води з температурою вище 110 °C або іншої рідини з температурою, що перевищує температуру кипіння при тиску 0,5 бар, без урахування гідростатичного тиску; посудини, що працюють під тиском пари або газу, вищим 0,5 бар; балони, призначені для транспортування і зберігання зріджених, стиснутих і розчинених газів під тиском, вищим 0,5 бар; цистерни та бочки для транспортування і зберігання зріджених газів, тиск пари яких за температури до 50 °C перевищує тиск понад 0,5 бар; цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, рідин і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення; барокамери; трубопроводи пари та гарячої води в межах котла; трубопроводи пари з робочим тиском пари, вищим 0,5 бар; трубопроводи гарячої води з температурою вище 110 °C; редукційно-охолоджувальні пристрої і колектори, що є складовою частиною трубопроводів пари з робочим тиском пари, вищим 0,5 бар, і гарячої води з температурою води вище 110 °C. . Згідно з яким НПА чинним на території України замовник включив вимоги щодо цих правил до тендерної документації, якщо робити які зазначені у Додатку 2 до ТД не відносяться до таких робіт, які підпадають під дію зазначених вище правил? Просимо також надати аналогічні пояснення щодо: Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальній пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1-80-18), Правил охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.62-12), Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1-71-13) Відповідно до положень Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою 3.9. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник. До складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці. До складу комісії підприємства можуть залучатися страхові експерти з охорони праці відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (далі - Фонд) та викладачі охорони праці, які проводили навчання. Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. 3.10. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.Також відповідно до роз'яснення, що міститься у публічному доступі на офіційному сайті Державної служби України з питань https://dsp.gov.ua/faq/chy-povynni-chleny-komisii-z-perevirky-znan-z-pytan-okhorony-pratsi-prokhodyty-spetsialne-navchannia-ta-perevirku-znan-z-pytan-okhorony-pratsi/ випливає, що вимога Замовника встановлена "для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань зпитань охорони праці" не відповідає вимогам чинного законодавства та є дискримінаційною. Вимога що підтвердження створення такої комісії дискримінаційна щодо учасників з ОПФ фізична-особа п4.4. Перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання здійснюється: комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві);комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі);у порядку, визначеному абзацами другим, третім пункту 5.3 глави 5 цього Типового положення (якщо навчання проводилось у галузевому навчальному центрі).До складу комісії можуть залучатися особи, які пройшли навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.У разі неможливості створити комісію з перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві, яке входить в об’єднання підприємств, перевірка знань здійснюється комісією іншого підприємства - учасника об’єднання. Також слід зазначити, що замовник оголосив, а потім скасував процедуру закупівлі UA-2024-05-16-007388-a, якою закуповувались виконання робіт з об'єкта будівництва передбаченого цією ТД. Однак вимоги кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників суттєво відрізняються від цієї ТД. Просимо пояснити чим спричинені такі зміни?Враховуючи вище наведене ВИМАГАЄМО: Внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги, які можуть виконати тільки "конкретні заздалегідь відомі учасники" У разі незадоволення цих вимог або надання відповіді загальними виразами без конкретної аргументації будемо вимушені негайно після цього звернутися із скаргою на умови тендерної документації до АМКУ та із відповідними заявами до правоохоронних органів для прийняття ними належних рішень відповідно до чинного законодавства України
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний учаснику! Ваш запит розглянуто та повідомляємо наступне. Тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження (із змінами). При складанні тендерної документації у замовника відсутня мета щодо дискримінаційних вимог, лише прагнемо до якісної та ефективної роботи, яку можуть надати висококваліфіковані працівники. Однак, проаналізувавши Ваше звернення врахуємо пропозиції та внесемо відповідні зміни. Щодо скасування попередньої закупівлі, Замовник, відповідно до вимог Закону, під час її скасування завантажив в систему Prozorro Протокол, в якому чітко вказуються підстави відміни такої закупівлі. Також, інформуємо, що відповідно до Вимог чинного законодавства Замовник не зобов’язаний оголошувати закупівлю з такими ж умовами Тендерної документації.
Дата відповіді: 30.05.2024 15:55