-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба
Торги відмінено
144 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 448.40 UAH
мін. крок: 1% або 1 448.40 UAH
Період уточнення:
24.05.2024 11:53 - 30.05.2024 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
6181a1d019a44a6da13893a065ae0652
Дата опублікування:
29.05.2024 22:48
Опис:
Пунктом 8.5. вказано, що При укладанні договору на постачання товару сторони погодили, що введення воєнного стану на території України відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 (зі змінами) не впливатиме на виконання умов цього договору. Погоджуємось із думкою, що сам по собі військовий стан не може вважатись форс мажором, адже сторони на момент укладання договору про нього повідомлені. Проте існує реальна небезпека кожного дня як для Замовника так і Постачальника під час виконання договору.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами. Пропоную додати пункт у наступній редакції:
Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введенння військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) ії наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли, тощо) вважається форсмажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов:
- вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором;
- настали після укладання Договору;
- підтверджуються відповідними доказами згідно умов Договору.
Сторони погодили, що строк попередження про такі обставини, визначені цим пунктом, становить 10 робочих днів та таке прпередження може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв’язку ( у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Відповідь:
Шановний учаснику, повідомляємо вам. що зміни в тендерну документацію в частині коригування Проекту договору вноситись не будуть.
Дата відповіді:
31.05.2024 15:18
Відповідь надана
проєкт
Номер:
1171e74538f64dab97cf6a7b988c573f
Дата опублікування:
29.05.2024 22:44
Опис:
Пунктом 8.3. вказано, що Єдиним належним доказом форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) є сертифікати про такі обставини. Покупець зобов’язаний надавати інформацію про внесення до єдиного Реєстру сертифікатів, виданих Торгово-промисловою палатою України (регіональними ТПП), про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) такого сертифіката. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції: 8.3. Єдиним належним доказом форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) є сертифікати про такі обставини. Покупець зобов’язаний надавати інформацію про внесення до єдиного Реєстру сертифікатів, виданих Торгово-промисловою палатою України (регіональними ТПП), про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) такого сертифіката або іншим уповноваженим органом.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо вам що вищезазначений пункт розроблений відповідно чинних нормативно -правових актів. зміни тендерну документацію в частині проекту договору вноситись не будуть.
Дата відповіді:
31.05.2024 15:16
Відповідь надана
проєкт
Номер:
6ee437da7c944cbea2b4d9813763cd52
Дата опублікування:
29.05.2024 22:42
Опис:
Пунктом 2.1. вказано, що Продавець повинен передати у власність Покупцю Товари, передбачені цим Договором, якість яких відповідає умовам вимогам діючих державних стандартів або діючим технічним умовам виробника на вид товару, зазначеного у специфікації до цього договору, та підтверджується відповідними сертифікатами якості, паспортами якості, тощо на товари, що підлягають обов’язковій сертифікації. Продавець гарантує якість товару, яка повинна відповідати найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих у країні виробника на аналогічні товари.
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації.
Кожен виробник має власне ТУ,відповідно до якого здійснюється виготовлення товару. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Враховуючи вище викладене, прошу підтвердити можливість коригування пункту договору або внести зміни і викласти у наступній редакції:
2.1. Продавець повинен передати у власність Покупцю Товари, передбачені цим Договором, якість яких відповідає умовам вимогам діючих державних стандартів або діючим технічним умовам виробника на вид товару, зазначеного у специфікації до цього договору, та підтверджується відповідними сертифікатами якості або паспортами якості, тощо на поставлені товари. Продавець гарантує якість товару, яка повинна відповідати найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих у країні виробника на аналогічні товари.
Відповідь:
шановний
Дата відповіді:
31.05.2024 15:13