-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Протипожежне , рятувальне та захисне обладнання
Завершена
3 330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 650.00 UAH
Період уточнення:
24.05.2024 09:39 - 30.05.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Номер:
ef0e244958a84501adac29b9cbcf251e
Дата опублікування:
28.05.2024 17:53
Опис:
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів органів державної влади - http://sfs.gov.ua/media-tsentr/operativni-novini/350448.html , а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Генеральної прокуратури України), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечувала сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2) держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2) несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами, а відтак до кримінальної відповідальності.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за надану інформацію. Також повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації Учасник може запропонувати у своїй тендерній пропозиції відповідний еквівалент товару.
Дата відповіді:
30.05.2024 08:54
Відповідь надана
Щодо поставки контрафактного продукту
Номер:
25e2c49206ca4a619b200ffdb6ed638f
Дата опублікування:
28.05.2024 17:53
Опис:
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка, оголошуючи закупівлю на маски МП4У чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту (масок протигазових з «перебитими» клеймами, що були списані на утилізацію) або ж завезеного контрабандним шляхом з рашиської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок до протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерасії держави-агресора.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за надану інформацію. Під час розгляду тендерних пропозицій буде вжито всіх можливих заходів щодо недопущення закупівлі контрафактного продукту.
Дата відповіді:
30.05.2024 08:53
Відповідь надана
Щодо відповідності Маски протигазової (поз. 23) державному стандарту ДСТУ EN 136:2003
Номер:
a9beaade9de64f69890f86b5eea0cce4
Дата опублікування:
28.05.2024 17:48
Опис:
Оскільки згідно Наказу Міністерства економіки України від 21.07.2021 р. № 281 "Про затвердження Переліку національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771" визначено, що Захисні протигазові маски мають відповідати ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)", просимо Замовника з Додатку № 2 до тендерної документації прибрати ТУ У 32.9-33855606-002:2023, яке має відношення до конкретного виробу і посилання на нього являється дискримінацією інших товаровиробників аналогічної продукції.
Відповідь:
Доброго дня! Учасник може подати у своїй тендерній пропозиції відповідний еквівалент. Усі показники запропонованого еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару, зазначеному згідно поз.23.
Дата відповіді:
30.05.2024 08:52
Відповідь надана
Різьбове з'єднання Маски протигазу (поз. 23)
Номер:
395eeef16f95449995b97fac72fa3efd
Дата опублікування:
28.05.2024 17:21
Опис:
Шановний Замовнику, в одному із останніх своїх роз'яснень (Відповідь: 28.05.24, 15:28) Ви зазначили, що "Різьбове з'єднання Маски протигазу (поз. 23) має бути) відповідно до імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7")". З метою загальнобов'язкового дотримання всіма Учасниками закупівлі вимог Замовника, які озвучені у вищезгаданому роз'ясненні, просимо Замовника, в Додатку №2 "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" Внести уточнення щодо Різьбового з'єднання Маски протигазу (поз. 23).
Відповідь:
Доброго дня! Згідно додатку №2 тендерної документації (із змінами) замовником передбачена закупівля по поз.23: «Шолом маска ІЗОД-2 (МП4У) ТУ У 32.9-33855606-002:2023 або еквівалент». Різьбове з'єднання даного шолому маски відповідає до імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7")". В той же час Учасник може подати у своїй тендерній пропозиції відповідний еквівалент. Усі показники запропонованого еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару, зазначеному згідно поз.23.
Дата відповіді:
30.05.2024 08:51
Відповідь надана
Щодо ТТХ Маски протигазової (поз. 23)
Номер:
5e4b5c307e2d493ca8858eaf81c1e358
Дата опублікування:
27.05.2024 19:50
Опис:
Шановний Замовнику, в Додатку № 2 "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" не вказано жодних ТТХ Маски протигазової (поз. 23). Просимо в технічних вимогах до тендерної документації внести відповідні зміни.
Відповідь:
Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.05.2024 15:30
Відповідь надана
Щодо відповідності Маски протигазової (поз. 23) державному стандарту ДСТУ EN 136:2003
Номер:
049acf4fd8a64083860525a0c98f04f8
Дата опублікування:
27.05.2024 19:48
Опис:
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що Засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 9020, 8421, код ДК 021:2015: 35814000-3 (Протигази) повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засоби індивідуального захисту органів дихання проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Відповідно до статті 11 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Наказом Міністерства економіки України від 21.07.2021 р. № 281 затверджено Перелік національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі - Перелік). Згідно цього Наказу визначено перелік національних стандартів, що є ідентичними гармонізованим європейським стандартам, яким мають відповідати засоби індивідуального захисту, в т.ч. Захисні протигазові маски. Відповідно до цього Переліку Захисні протигазові маски мають відповідати ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)". Таким чином просимо Вас до Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" внести зміни зазначивши у вимогах відповідність Маски протигазової (поз. 23) стандарту ДСТУ EN 136:2003.
Відповідь:
Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.05.2024 15:30
Відповідь надана
Щодо різьбового з'єднання Маска протигазу (поз. 23)
Номер:
80caa3c6c6a1471bbc4d58232f585e66
Дата опублікування:
27.05.2024 19:44
Опис:
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання Маски протигазу (поз. 23) має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту рашиської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Відповідь:
Доброго дня! Різьбове з'єднання Маски протигазу (поз. 23) має бути) відповідно до імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7").
Дата відповіді:
28.05.2024 15:28
Відповідь надана
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Номер:
7bc86e267d894747b1816410d04b0fae
Дата опублікування:
27.05.2024 19:43
Опис:
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності (експертизи типу), в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України.
Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання.
Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора.
Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за надану інформацію. Під час розгляду тендерних пропозицій буде вжито всіх можливих заходів щодо недопущення закупівлі засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження.
Дата відповіді:
28.05.2024 15:25