• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вулиця Лятошинського, 22 у Голосіївському районі міста Києва". код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

781 827.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 909.13 UAH
Період уточнення: 21.05.2024 16:47 - 27.05.2024 00:00
Відповідь надана

ДСТУ 8959:2019

Номер: 02d36a142a404560809bbf92bbba28c2
Дата опублікування: 25.05.2024 16:58
Опис: Відповідно до сфери застосування ДСТУ 8959:2019 Цей стандарт установлює вимоги до асфальтобетонних сумішей та асфальтобетонів НА ОСНОВІ БІТУМІВ ДОРОЖНІХ, МОДИФІКОВАНИХ ПОЛІМЕРАМИ, які використовують для влаштування шарів дорожнього одягу під час будівництва ВІДПОВІДНОДОДБНВ.2.3-4 таДБНВ.2.3-5 і поточного ремонту й утримання автомобільних доріг згідно з ДСТУ8747. Відповідно до Наказу Державного комітету з питань житлово- комунального господарства № 154 від 23.09.2003року в поточній редакції від 01.08.2017 року « Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» Цей Порядок є нормативно-правовим актом, який встановлює правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів України. 1.2. До об'єктів благоустрою населених пунктів належать: 1.2.2. Прибудинкові території. 1.4. До капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів належать роботи, що спрямовані на ВІДНОВЛЕННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК. 3.7. Ремонтні роботи виконуються з дотриманням вимог та норм ДБН В.2.2-17 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення», ДБН Б.2.2-5 «Благоустрій територій», ДБН В.2.3-5-2001 «Споруди транспорту. Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН В.23-4:2007 «Споруди транспорту. Автомобільні дороги», ДБН В.2.3-18:2007 «Трамвайні та тролейбусні лінії. Загальні вимоги до проектування». Приклад офіційного тексту ДБН Б.2.2-5:2011 "Благоустрій територій" розміщено на сайті Єдиного державного реєстру у сфері будівництва https://e-construction.gov.ua/laws_detail/3256066732866930460?doc_type=2 Відповідно до пункту 6 ПЕРЕДМОВИ ДБН В.2.3-5:2018 https://e-construction.gov.ua/laws_detail/3199686959802877315?doc_type=2 цей стандарт прийнято НА ЗАМІНУ ДБН В.2.3-5-2001 Вулиці та дороги населених пунктів. ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво» доступний там же https://e-construction.gov.ua/laws_detail/3074920736381470676?doc_type=2 Ані ДБН Б.2.2-5:2011, ані ДБН В.2.3-5:2018 ДБН В.2.3-4:2015, ані Наказ Держкомітету ЖКГ №154, ані ЗУ «Про благоустрій населених пунктів» не містить вказівок про те, що прибудинкові території слід асфальтувати асфальтобетонними сумішами на основі бітумів МОДИФІКОВАНИХ ПОЛІМЕРАМИ. При тому, у пункті 20.8 ДБН В.2.3-4:2015 зазначено, що при розробленні проектної документації НА БУДІВНИЦТВО АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ I-ІІ КАТЕГОРІЇ ТА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ІНШИХ КАТЕГОРІЙ МІЖНАРОДНОГО ТА НАЦІОНАЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ, при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, рекомендується передбачати дорожнє покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих полімерами або комплексом добавок, а верхнього шару основи дорожнього одягу – із асфальтобетону на модифікованих бітумах Отже АБС на модифікованих бітумах застосовують для доріг І-ІІ категорії, міжнародних і національних доріг, і аж ніяк не для прибудинкових територій. Ми оцінили технічне завдання, здійснили виїзд на об’єкти, і не знайшли також підстав відповідно до чинних будівельних стандартів для застосування АБС на бітумах, модифікованих полімерами. Ми маємо сертифікат на відповідність асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Ми не маємо сертфиікату про відповідність асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ 8959:2019. Отже ця вимога безпідставно дискримінує нас, оскільки участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть сертифікат на відповідність АБС вимогам ДСТУ 8959:2019. Це порушує обмежує конкуренцію, невиправдано дає переваги лише обраним асфальтобетонним заводам, тим самим порушує права учасника, передбачені ст. 5 Закону. На підставі ст5, ст 14 Закону, вимагаємо внести зміни до Оголошення та виключити вимогу в частині про необхідність учаснику надати у складі пропозиції сертифікат на відповідність АБС вимогам ДСТУ 8959:2019 У разі не внесення змін, для захисту порушених прав учасник може звернутись до суду.
Відповідь: Доброго дня! Інформуємо Вас, що відповідь на запит аналогічний Вашому (запит від 23.05.2024 17.11) була надана 25.05.2024 09:21. Будь ласка, ознайомтеся з відповіддю замовника в розділі «Роз’яснення до процедури» оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 27.05.2024 22:20
Відповідь надана

Неналежна відповідь "вважаємо аргументованою та необхідною вимогу ... підтвердження якості АБС у спосіб надання копій (-ї) сертифікату (-ів) відповідності, або копій протоколу (-ів) сертифікаційних випробувань..., які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші (-ей)... вимогам ...ДСТУ 8959:2019"

Номер: 05a7b2603ea549578f23e4925674ff15
Дата опублікування: 25.05.2024 16:21
Опис: Вашого "вважання" не достатній аргумент. Закупівля відбувається по Закону і на основі реальних потреб а не на основі "вважань". Якщо ви вважаєте «аргументованою» вимогу про надання сертифікату на відповідність асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ 8959:2019, ТО ПОДІЛІТЬСЯ БУДЬ ЛАСКА З НАМИ ЦИМИ АРУГМЕНТАМИ. Не стримуйте себе, опишіть текстом - чому потреба закупівлі цього вимагає з посиланням на норми закону, ДСТУ, ДБН та інші матеріали. Упевнені, що у вас вийде! Бо ви Замовник і все знаєте як має бути, тому зможете послатися і на закон, і на ДСТУ і на ДБН та надати належні роз’яснення! Нагадуємо, що ухилення від відповіді, надання розмитої відповіді, цитування вимог документації замість відповіді судом прирівнюється до ненадання відповіді взагалі. За це передбачено відповідальність ст. 164-14 КУпАП, Також у сукупності з дискримінаційною вимогою це може стати підставою для визнання судом протиправними дій замовника по визначенню переможця і укладенню договору про закупівлю. Визнання договору про закупівлю недійсним. В якості забезпечення позову Скаржник (позивач) має право просити суд заборонити вчиняти дії по неправомірно укладеному договору з закупівлі (виконання робіт, надання послуг, проведення розрахунків тощо). Тож просимо зжалитися над нами і надати нам недостойним обґрунтування у повній мірі. Бо ми не розуміємо, але дуже хочемо взяти участь у закупівлі. а ваша вимога нас дискримінує.
Відповідь: Доброго дня! Інформуємо Вас, що відповідь на запит аналогічний Вашому (запит від 23.05.2024 17.11) була надана 25.05.2024 09:21. Будь ласка, ознайомтеся з відповіддю замовника в розділі «Роз’яснення до процедури» оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 27.05.2024 22:21
Відповідь надана

працывники

Номер: 73f886c648404580a98b1e040b48c7ad
Дата опублікування: 24.05.2024 14:34
Опис: оголошення вимагаэ надат идокументи що пыдтверджують трудовы выдносини. Чи буде достатным пыдтвердженням цивыльно-правова угода з працывником?
Відповідь: так
Дата відповіді: 25.05.2024 09:30
Відповідь надана

кошторис

Номер: 6afc249c384a49bea42a6bc44a4ca8af
Дата опублікування: 23.05.2024 17:19
Опис: під час подання пропозиції учасник повинен надати кошторис, чи тільки після обрання переможцем під час укладання договору? Бо з умов тех завдання не ясно чи повинен чи ні.
Відповідь: Під час подання пропозиції учасник надає кошторис
Дата відповіді: 25.05.2024 09:21
Відповідь надана

протоколи

Номер: f1996faca9b5404ab4e9d028676cae8b
Дата опублікування: 23.05.2024 17:11
Опис: чому протоеоли мають бути саме щодо СЕРТИФІКАЦІЙНИХ випробувань? а якщо протокол ивипроування продукції проводяться лабораторією не в процесі сертифікації то що такі протоколи не підійдуть? У нас є лабораторія яка може випробувати матеріали і видати протокол випробувань на відповідність вимогам відповідних ДСТУ. Але це не буде пртоеол сертифікатційних випробувань, бо протоколи сертифікаційних випробувань робляться коли замовляється сертифікація продукції в органу оцінки відповідності. Це різні речі.
Відповідь: Інформуємо Вас, що іншою інформацією встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) вимагається надання або копії сертифікату (-ів) відповідності, або копію протоколу (-ів) сертифікаційних випробувань. За таких умов, вимога надання копії протоколу (-ів) сертифікаційних випробувань є обовязковою лише у випадку відсутності в учасника саме сертифікату (-ів) відповідності основних матеріальних ресурсів, які будуть виготовуватися при наданні послуг (виконанні робіт). Ви не обмежені підтвердити відповідність встановленим вимогам у той, чи інший спосіб
Дата відповіді: 25.05.2024 09:21
Відповідь надана

Асфальт

Номер: b9bb8bb1bec5462fa7c87ab5bce9f2f3
Дата опублікування: 23.05.2024 17:10
Опис: Учаснк надає Копія (-ї) сертифікату (-ів) відповідності, або копія протоколу (-ів) сертифікаційних випробувань, виданих акредитованою або атестованою випробувальною лабораторією, які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші (-ей), що будуть використовуватися при наданні послуг, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУДСТУ 8959:2019 ДСТУ 8959:2019 це "Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні НА ОСНОВІ БІТУМІВ, МОДИФІКОВАНИХ ПОЛІМЕРАМИ." Поясніть будь ласка - під час виконання робіт мають бути використані асфальтобетонні сумігі на основі бітумів модифікованих полімерами? Про це зазначено в тех завданні? Ми не маємо сертифіката на відповідність асфальтобетонних сумішей ДСТУДСТУ 8959:2019 , що дискримінує нас. Внессіть зміни в оголошення будь ласка Сховати
Відповідь: Інформуємо Вас, що ознайомитися з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі ви можете в оголошенні документах оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Натомість вважаємо аргументованою та необхідною вимогу що стосується підтвердження якості АБС у спосіб надання копій (-ї) сертифікату (-ів) відповідності, або копій протоколу (-ів) сертифікаційних випробувань, виданих акредитованою або атестованою випробувальною лабораторією, які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші (-ей), що будуть використовуватися при наданні послуг, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ 8959:2019
Дата відповіді: 25.05.2024 09:21
Відповідь надана

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Цей ДСТУ вже втратив чинність. Внеість зміни будь ласка

Номер: 375f69077bb94cd6b4c6606d4c7f5155
Дата опублікування: 23.05.2024 17:09
Опис: У тех завданні написано що Підрядник виконує усі види робіт згідно вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Цей ДСТУ вже втратив чинність. Внеість зміни будь ласка
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання, до умов будуть внесенні зміни в цій частині
Дата відповіді: 25.05.2024 09:20