• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Торги не відбулися

52 939 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265 000.00 UAH
Період уточнення: 20.05.2024 18:48 - 01.06.2024 00:00
Відповідь надана

Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції

Номер: b98a188aeb6642838a905b9594f61786
Дата опублікування: 27.05.2024 10:45
Опис: Відповідно до п.п.1.3 п1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: "Усі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з документів, у вигляді електронного(их) файлів у форматі розширення pdf (jpg) та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Якщо подається сканований документ з копії документу, то кожна сторінка копії такого документу повинна містити надпис «Згідно з оригіналом»/ «Копія вірна», назву посади, особистий підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, а також дату засвідчення копії. " Якщо учасник подає сканований документ з копії документу та документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель ІЗ НАКЛАДАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ на такі документи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», то кожна сторінка копії такого документу не потребує: надпису «Згідно з оригіналом»/ «Копія вірна», назву посади, особистий підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі? Адже Замовник може перевірити КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, а під час перевірки КЕП/УЕП буде відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи), посада, час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до частини першої статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до ЗУ "Про електронні довірчі послуги". Частина четверта статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» містить положення про те, що КЕП має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис. А також має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Тому, саме цей вид електронного підпису мають застосовувати учасники публічних закупівель при складанні, оформленні електронних документів. Якщо учасник подає сканований документ з копії документу та документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. У випадку, якщо на сканований документ з копії документу, не накладено КЕП/УЕП, то тоді кожна сторінка копії такого документу повинна містити надпис «Згідно з оригіналом»/ «Копія вірна», назву посади, особистий підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, а також дату засвідчення копії.
Дата відповіді: 30.05.2024 12:57
Відповідь надана

щодо незаконної умови

Номер: 93cbd9da2621441cb8e304e8a9265b07
Дата опублікування: 24.05.2024 11:56
Опис: Зазначена у ТД умова: "Сума наявних в Учасника високоліквідних активів, відображена у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 «Гроші та їх еквіваленти», є не меншою за суму розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом 5«Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» даної тендерної документації, із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі. Коефіцієнт поточної ліквідності Учасника, розрахований як співвідношення (пропорція) підсумку активів за розділом II «Оборотні активи» (рядок з кодом 1195) до підсумку пасивів за розділом III «Поточні зобов’язання і забезпечення» (рядок з кодом 1695) на підставі відповідних даних, відображених у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, є не меншим за 0,99." є НЕЗАКОННОЮ. Законом України " Про публічні закупівлі " не передбачені такі вимоги до фінспроможності учасників. Просимо привести ТД у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 27.05.2024 16:57
Відповідь надана

щодо відгуку виданого замовником не раніше дати оголошення даної закупівлі.

Номер: cbd02da283ce4c8dac8d9032b554ac21
Дата опублікування: 24.05.2024 11:52
Опис: повідомляємо про незаконну умову, що Відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення даної закупівлі. У зв'язку із воєнним станом в Україні багатьма учасниками втрачено можливість поновлювати відгуки від попередніх замовників під кожну закупівлю, де є умова "виданого замовником не раніше дати оголошення даної закупівлі". Просимо внести зміни у ТД і вилучити незаконну і непотрібну умову щодо видачі відгуку не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 27.05.2024 16:57
Відповідь надана

щодо кошторисника за договором ЦПХ

Номер: 1c33750260934e389317dbdf89aac796
Дата опублікування: 24.05.2024 11:48
Опис: повідомте, чи буде пропозиція учасника відповідати умовам ТД у разі залучення Учасником з спеціаліста -кошторисника за договором цивільно-правового характеру ?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод).
Дата відповіді: 27.05.2024 16:56
Відповідь надана

акт огляду

Номер: b1c6dac584ad4086bcea584df40f220f
Дата опублікування: 23.05.2024 17:42
Опис: Шановний Замовник, Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній вимогу, яка обмежує конкуренцію та не дає нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: Відповідно до пп.1.1 п. 1 розділу 3 тендерної документації: 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником),та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме: - довідки у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта. (Для огляду об’єкта учаснику необхідно подати заявку у робочий день з 9:00 до 17:30 на електронну адресу Замовника: ukb_1@cg.gov.ua, але не пізніше ніж за 1 робочий день до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До заявки додаються документи, що посвідчують особу та підтверджують повноваження особи учасника.). Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування об’єкта зокрема надання акту огляду об’єкта, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви, як Замовник маєте можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо вами учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі, Вами порушується право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ в рішеннях № 2923-р/пк-пз від 15.02.2024, № 6858-р/пк-пз від 17.04.2024 та № №7575-р/пк-пз від 29.04.2024р.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта. (Для огляду об’єкта учаснику необхідно подати заявку у робочий день з 9:00 до 17:30 на електронну адресу Замовника: ukb_1@cg.gov.ua, але не пізніше ніж за 1 робочий день до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До заявки додаються документи, що посвідчують особу та підтверджують повноваження особи учасника.) Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічним станом об’єкта та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт. Також наголошуємо, що від Замовника участь у обстеженні приймає особа з технічних питань. Вказана особа не є Уповноваженою особою із здійснення публічних закупівель, не приймає рішень та не розглядає пропозиції Учасників. Заперечень для обстеження об’єкту зі сторони Замовника жодному потенційному учаснику не надається. Враховуючи вищевикладене вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежуючи право жодного учасника на обстеження об’єкту.
Дата відповіді: 24.05.2024 15:00
Відповідь надана

Фінансова звітність

Номер: e4b4f619886040f49915011c0bcc614d
Дата опублікування: 22.05.2024 11:25
Опис: Доброго дня. Відповідно до умов тендерної документації необхідно надати копії Балансу(форма №1) та копія Звіту про фінансові результати (форма №2). Якщо Учасник недавно створений та фінансову звітність ще не складав , учасник вважатиметься таким, що відповідає кваліфікаційному критерію?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог абзацу 4, пункту 4, додатку 2 тендерної документації, Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі, вже минув.
Дата відповіді: 24.05.2024 14:57