• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-24Т_0198_ВО) Вставки плавкі

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-05-20-014657-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0198_ВО) ДК 021:2015 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Вставки плавкі) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31210000-1 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 209 237,66 грн без ПДВ (Два мільйона двісті дев'ять тисяч двісті тридцять сім гривень 66 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.05.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 66 277,12 грн. (Шістдесят шість тисяч двісті сімдесят сім гривень 12 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Завершена

2 209 237.66 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 22 092.38 UAH
Період уточнення: 20.05.2024 16:58 - 25.05.2024 00:00
Відповідь надана

Ввести в технічну документацію пункт про виготовлення продукції за креслеником

Номер: 8c7b701c74264545a3a70b0c867a6b76
Дата опублікування: 22.05.2024 11:35
Опис: Наше підприємство вітчизняний виробник продукцію зазначеної у тендері. Дана продукція виготовляється за креслениками. Просимо Вас, ввести в технічну документацію пункт: - Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
Відповідь: Шановний учаснику, до розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, щодо надання креслення на запропоновану продукцію. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 22.05.2024 17:44
Відповідь надана

ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006

Номер: 05154d70b353464ab5c2dc5d59ac5263
Дата опублікування: 22.05.2024 11:34
Опис: Розділ 2 «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» п. 1.1. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Просимо Вас прибрати «із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України», оскільки згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 п. 6.2 у декларації можна надавати додаткову інформацію, пов’язану з результатами оцінювання відповідності, на яких вона ґрунтується, але це не обов’язково.
Відповідь: Шановний учаснику, до розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, щодо надання декларації про відповідність на запропоновану продукцію. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 22.05.2024 17:43
Відповідь надана

Термін поставки

Номер: 71f7063d31994afab70105cdb567a140
Дата опублікування: 21.05.2024 14:12
Опис: Наше підприємство є вітчизняним виробником запобіжників ПР-2. У зв’язку з ситуацією яка виникла в нашій державі, а саме з плановим вимкненням електроенергії по всій території країни, терміни виготовлення продукції збільшився. На даний момент поставити продукцію на протязі 30 днів після підписання рознарядки неможливо, тому просимо Вас змінити термін поставки на 90 робочих днів з дня підписання рознарядки.
Відповідь: Шановний учаснику, відповідні зміни будуть внесені найближчим часом. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 22.05.2024 17:43