• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 27 000,00 грн. (двадцять сім тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної уповноваженою особою банку-гаранту. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку, з метою забезпечення стабільності зобов’язання. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку та довіреність на уповноваженого підписанта банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Постанови про особливості. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Постанови про особливості; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/ протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону з урахуванням положень Постанови про особливості. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Торги не відбулися

918 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 590.00 UAH
Період уточнення: 20.05.2024 15:00 - 25.05.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо проекту Договору викладеного у Додатку 2 до тендерної документації - продовження

Номер: 5cd598f75cef4d0eac8bd09b77656b18
Дата опублікування: 24.05.2024 15:34
Опис: VI пунктом 5.17. проекту Договору визначено: «5.17. Споживач здійснює плату за послугу з розподілу електричної енергії безпосередньо оператору системи. Оплата послуг з передачі електричної енергії для Споживача, об’єкти (електроустановки) якого приєднані до мереж ОСР, здійснюється через Постачальника. Сума оплати за послуги з передачі електричної енергії включається в рахунок за електричну енергію.» Відповідно до ч.1 ст. 8 ЗУ «Про ринок електричної енергії», господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, розподілу електричної енергії малими системами розподілу, постачання електричної енергії споживачам, зберігання енергії, агрегації, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадяться на ринку електричної енергії, за умови отримання відповідної ліцензії, якщо інше не передбачено цим Законом. У рахунок на оплату за спожиту електричну енергію не може бути включено суму оплати за послуги з передачі електричної енергії, так як це є окремим видом ліцензованої діяльності. Також, відповідно до положень пункту 9.6.1. глави 9.6. розділу IX ПРРЕЕ, електропостачальник зобов'язаний у рахунках за електричну енергію зазначати зокрема інформацію про: діючі ціни (тарифи), за якими здійснюється розрахунок, із окремим зазначенням елементів таких цін (тарифів) у розрізі ціни на електричну енергію (як товару), тарифу на передачу електричної енергії, тарифу на розподіл електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги з електропостачання, податків та їх розміру, складової диспетчеризації, вартості послуги комерційного обліку, інших складових (за наявності). Тобто відповідно до чинного законодавства у Постачальник не може вказувати у рахунку суму оплати за послуг з передачі електричної енергії. Просимо виклати п. 5.17. проекту Договору наступним чином: ««5.17. Споживач здійснює плату за послугу з розподілу електричної енергії безпосередньо оператору системи. Оплата послуг з передачі електричної енергії для Споживача, об’єкти (електроустановки) якого приєднані до мереж ОСР, здійснюється через Постачальника.». VII пункт 10 Комерційної пропозиції, що є додатком до проекту Договору Даним пунктом встановлено можливість постачання електричної енергії «захищеним споживачам». Процедура визначення переліку захищених споживачів електричної енергії, обмеження, відключення електропостачання, механізм забезпечення оплати захищеними споживачами, визначено Порядком, затвердженим постановою КМУ від 27.12.2018 р. № 1209. Замовника не внесено до переліку захищених споживачів. Просимо п. 10 Комерційної пропозиції, що є додатком до проекту Договору викласти наступним чином: 10.Можливість постачання Захищеним споживачам Не передбачена. VIIІ пункт 13 Комерційної пропозиції, що є додатком до проекту Договору Абзацом першим п. 13 Комерційної Пропозиції ввизначено: «Якщо укладення договору про постачання електричної енергії не пов’язане зі зміною власника (користувача) об’єкта або зі зміною електропостачання, то обов’язок постачання електричної енергії виникає у Постачальника не раніше 01 числа місяця, наступного за місяцем отримання Постачальником заяви-приєднання, поданої за 21 день до 01 числа місяця постачання.» Даний абзац протирічить п. 12 Комерційної пропозиції, що є додатком до проекту Договору а також пункту 3.4. проекту Договору, так як в них вказано, що постачання електричної енергії починається з дати з якої споживач внесений до реєстру споживачів постачальника в інформаційній платформі оператора ринку. Просимо виключити цей абзац з пункту 13 Комерційної пропозиції. Просимо прийняти до уваги дані зауваження, та внести відповідні зміни до проекту договору.
Відповідь: Доброго дня. На ваше запитання повідомляємо наступне: Відповідно до п.28 Постанови КМ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено наступне: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Відповідно до п.28 Постанови КМ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено наступне: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей». Проект Договору є невід’ємною частиною тендерної документації. Зазначена вами інформація жодним чином не впливає на вашу можливість прийняти участь у даних торгах.
Дата відповіді: 27.05.2024 10:52
Відповідь надана

Щодо проекту Договору викладеного у Додатку 2 до тендерної документації

Номер: fc5aef1e5e9d483a9c7a6c0e3dc2db4c
Дата опублікування: 24.05.2024 15:33
Опис: Шановний Замовнику! І Пунктом 1.3. проекту Договору визначено: «1.3. Умови цього Договору розроблені відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, законів України «Про публічні закупівлі», «Про запобігання корупції», «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (далі - ПРРЕЕ), що є однаковими для всіх споживачів» Правилами роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018р.(надалі ПРРЕЕ) передбачено додаток «Примірний договір постачання електричної енергії споживачу». Згідно з вимогами п. 3.2.1. глави 3.2. р. ІІІ ПРРЕЕ постачальники електричної енергії мають самостійно розробити форму договору про постачання електричної енергії споживачу на основі примірного чи типового договору, який є додатком до ПРРЕЕ. Розроблені форми договорів електропостачальники мають оприлюднювати на своїх офіційних вебсайтах. У п. 1.2. примірного договору зазначено: «1.2. Умови цього Договору розроблені відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії" та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14.03.2018 № 312 (далі - ПРРЕЕ), та є однаковими для всіх споживачів. Далі по тексту цього Договору Постачальник або Споживач іменуються Сторона, а разом - Сторони.» Тобто, відповідно до вимог ПРРЕЕ та п. 1.2. примірного договору (та/або розробленого постачальником самостійно) договір буде однаковий для всіх споживачів які виявлять бажання приєднатись до договору виставленого на сайті постачальника. Інакше кажучи виставлений на сайті постачальника договір із позначкою «є однаковим для всіх» має ознаки публічного договору. Відносини за публічним договором регулюються ст 633 ЦК України, а характерними рисами публічного договору є: 1. стороною договору обов'язково виступає суб'єкт підприємницької діяльності; 2. зазначений суб'єкт здійснює такі види підприємницької діяльності, як: реалізацію товарів, виконання робіт і надання послуг у сферах, перелік яких у ЦК сформульовано невичерпно; 3. вказані види діяльності повинні здійснюватися суб'єктом підприємництва щодо кожного, хто звернеться до нього; 4. умови такого договору є однаковими для всіх споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги; 5. підприємець не має права надавати переваги одному споживачеві перед іншим щодо укладення договору, як¬що інше не встановлено законом; 6. підприємець, за наявності у нього можливостей надання споживачеві відповідних товарів (робіт, послуг), не має права відмовитися від укладення публічного договору, а у разі його необґрунтованої відмови - він має відшкодувати збитки, завдані нею споживачеві. Необґрунтованою слід вважати відмову у випадках, коли суб'єкт підприємницької діяльності не може довести відсутність у нього зазначеної можливості; 7. при укладенні та виконанні публічного договору сторони повинні виконувати обов'язкові для них правила, встановлені актами цивільного законодавства (типові умови окремих видів публічних договорів); Таким чином публікація Замовником тендерної документації з проектом договору, який містить ознаки публічного договору є не коректною, адже не замовник буде постачати товар за опублікованим договором, та у кожного постачальника на сайті може бути опубліковано інші проекти договорів, які не збігаються з проектом договору Замовника, що не відповідає вимогам ПРРЕЕ та ЦУ України. Просимо викласти п. 1.3. проекту Договору наступним чином: «1.3. Умови цього Договору розроблені відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, законів України «Про публічні закупівлі», «Про запобігання корупції», «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (далі - ПРРЕЕ).» ІІ Пунктом 2.3. проекту Договору визначено: «2.3. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з доби, з якої Споживач включений до Реєстру споживачів Постачальника по 31 грудня 2024 року становить 136 000 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи.» Замовником у п. 2.3. проекту Договору зроблено акцент на тому, що обсяг постачання буде відповідати обсягам Замовника по договору закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи. Категорично не згідні з таким формулюванням даного пункту, адже відсутність у Замовника будь-якого Постачальника, тягне за собою неможливість здійснення розподілу електричної енергії, тому що жоден кіловат електричної енергії не поставляється (закуповується) Замовнику а тому, немає законних підстав для здійснення оператором системи розподілу розподілу електричної енергії. Простіше кажучи, у разі відсутності електричної енергії немає що і розподіляти Замовнику. Тому наявна зворотня залежність - Оператор системи розподілу може розподілити лише ту електричну енергію яку поставить Постачальник, а ніяк інкаше. Тобто, очікуваний обсяг розподілу електричної енергії відповідає очікуваному обсягу постачання електричної енергії Постачальником. Просимо п. 2.3. проекту Договору викласти наступним чином: ««2.3. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з доби, з якої Споживач включений до Реєстру споживачів Постачальника по 31 грудня 2024 року становить 136 000 кВт*год.» ІІІ Пунктом 3.4. проекту Договору визначено: «3.4. Постачальник зобов'язується поставити Споживачу електричну енергію Протягом 2024 року до 31.12.2024 року. Договір набуває чинності з дати його підписання і діє в частині постачання електричної енергії з дати, що зазначена у заяві-приєднання до Договору Замовником (Додаток 1 до Договору) до 31 грудня 2024 р. (включно), а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором. Договір набуває чинності з дати його підписання і діє в частині постачання електричної енергії з доби, з якої Споживач включений до Реєстру споживачів Постачальника в інформаційній платформі Оператора ринку до 31 грудня 2024 р. (включно), а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором. До вартості електричної енергії постачальник включає вартість діючого тарифу на послуги із передачі електричної енергії, що буде актуальним на момент початку постачання товару за Договором.» Відповідно до п. 12.4.1. глави 12.4. розділу XII Кодексу комерційного обліку затвердженого Постановою НКРЕКП № 311 від 14.03.2018р., АКО до 01 січня 2022 року має забезпечити функціонування центральної інформаційно-телекомунікаційної платформи Датахаб та ведення централізованого реєстру ТКО на ринку електричної енергії, адміністрування процесів зміни електропостачальника та припинення електропостачання, а також централізоване керування та інформаційний обмін даними комерційного обліку для здійснення розрахунків на ринку електричної енергії. Таким чином, чинність договору в частині постачання електричної енергії наступає з моменту коли споживач включений до реєстру споживачів Постачальника в Датахаб. Просимо викласти п. 3.4. проекту Договору наступним чином: «3.4. Постачальник зобов'язується поставити Споживачу електричну енергію Протягом 2024 року до 31.12.2024 року. Договір набуває чинності з дати його підписання і діє в частині постачання електричної енергії з дати, що зазначена у заяві-приєднання до Договору Замовником (Додаток 1 до Договору) до 31 грудня 2024 р. (включно), а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором. Договір набуває чинності з дати його підписання і діє в частині постачання електричної енергії з доби, з якої Споживач включений до Реєстру споживачів Постачальника в Датахаб до 31 грудня 2024 р. (включно), а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором. До вартості електричної енергії постачальник включає вартість діючого тарифу на послуги із передачі електричної енергії, що буде актуальним на момент початку постачання товару за Договором.» IV підпункт 2 п. 5.5. проекту Договору: Підпунктом 77 ст.1 ЗУ «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017р. передбачено інше поняття а саме: «77) роздрібний ринок електричної енергії (далі - роздрібний ринок) - система відносин, що виникають між споживачем електричної енергії та електропостачальником у процесі постачання електричної енергії, а також іншими учасниками ринку, які надають пов’язані з постачанням електричної енергії послуги;» Відповідно до пп. 84 вищевказаного закону, споживач це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання; Тож, посилання Замовника на пп.77 ст.1 ЗУ «Про ринок електричної енергії» для розуміння поняття «ринок» а також трактування поняття «споживач» є некоректними та такими що не відповідають закону. Також, відповідно до п. 5.1. Проекту договору Замовником не передбачено такої складової ціни електричної енергії як «торгова націнка постачальника», проте у пп. 2 п.5.5. проекту Договору, Замовник вже посилається на «торгову націнку Постачальника» як на складову ціни електричної енергії. Просимо викласти пп. 2 п. 5.5. проекту Договору наступним чином: «2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Для підтвердження коливання ціни на ринку, надається документальне підтвердження коливання ціни електричної енергії. Під поняттям «коливання ціни на ринку» Сторони розуміють зміну ціни з дати підписання Договору або з дати останньої зміни ціни Договору, якою змінювалась ціна за одиницю товару (до ціни товару для порівняння в такому випадку входить усі складові ціни за 1 кВт, а саме – ціна електричної енергії з врахуванням тарифу на послуги з передачі електричної енергії, ПДВ, торгова націнка постачальника) та до дати ініціювання порядку перегляду нових змін до Договору в частині встановлення вартості за одиницю товару за наявності документального підтвердження застосування таких пропозицій. Ініціативний лист, що надсилає Сторона Договору повинна містити конкретну вартість нової запропонованої для перегляду ціни товару в грн. При цьому, Сторони домовились, що для документального підтвердження факту коливання ціни на ринку ініціативна Сторона надає висновок (цінову довідку) експертної організації (експертних організацій) (Торгово-промислової палати, або регіональної торгово-промислової палати або інших експертних організацій (експертів), яка повинна містити порівняння ринкової ціни, яка була на дату підписання Договору, або дату останньої зміни ціни Договору (якщо такі зміни вже були застосовані у договорі) та ринкову ціну на електричну енергію за період, який повинен охоплювати дату підписання Договору або дату останньої зміни ціни Договору (якщо такі зміни вже були застосовані у договорі) та дату ініціювання перегляду змін до Договору. Приклад 1: Дата підписання Договору або останньої зміни ціни Договору, а саме – ціни електричної енергії з врахуванням тарифу на послуги з передачі електричної енергії та з врахуванням ПДВ) є 01.01.2024 року. У зв’язку з коливанням ціни товару на ринку Постачальник надсилає Споживачу ініціативний лист 17.04.2024 року разом з документальним підтвердженням цього коливання. У такому разі, документальне підтвердження (висновок (цінову довідку) експертної організації (експертних організацій) (Торгово-промислової палати, або регіональної торгово-промислової палати або інших експертних організацій (експертів)) повинно порівнювати середньозважену ціну на 01.01.2024 з періодом порівняння з 01.01.2024 року по 17.04.2024 року з обов’язковим зазначенням проценту коливання. Надсилання ініціативного листа без документального підтвердження не допускається. Поряд з цим, Сторони розуміють, що момент замовлення експертного висновку та момент його отримання може відрізнятись. Тому Сторони вважають прийнятним розбіжність між останньою датою періоду, який порівнюється (в Прикладі 1 це 17.04.2024) в експертному висновку та між датою ініціативного листа до 7 календарних днів. У цьому разі Сторона, яка отримала пропозицію щодо зміни ціни вважає таке документальне підтвердження прийнятним. Сторони домовились, що нова (приведена) ціна за додатковою угодою не повинна бути застосована раніше ніж з дати укладання додаткової угоди, якою така ціна визначена, але в будь якому разі не раніше ніж через 20 днів з моменту надсилання ініціативного листа.». V пункт 5.1. проекту договору Враховуючи, те що Замовником у цьому пункті не передбачена «торгова націнка постачальника» а пп.2 п. 5.5. проекту договору зазначено: «(до ціни товару для порівняння в такому випадку входить усі складові ціни за 1 кВт, а саме – ціна електричної енергії з врахуванням тарифу на послуги з передачі електричної енергії, ПДВ, торгова націнка постачальника)» Просимо викласти п.5.1. проекту Договору наступним чином: «5.1. Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що визначається відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з обраною Споживачем комерційною пропозицією, яка є додатком 2 до цього Договору. Ціна 1 кВт*год електричної енергії, з урахуванням тарифу на послуги з передачі електричної енергії, становить _________________ грн. (_________________________________ гривень ____ копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі: - ціна електричної енергії - ________________ грн.; - тариф на послугу з передачі електричної енергії - ________________ грн.; - податок на додану вартість у розмірі 20% до ціни електричної енергії – ____________________ грн. - торгова націнка постачальника - _____________ грн.».
Відповідь: Доброго дня. На ваше запитання повідомляємо наступне: Відповідно до п.28 Постанови КМ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено наступне: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Відповідно до п.28 Постанови КМ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено наступне: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей». Проект Договору є невід’ємною частиною тендерної документації. Зазначена вами інформація жодним чином не впливає на вашу можливість прийняти участь у даних торгах.
Дата відповіді: 27.05.2024 10:52
Відповідь надана

Щодо забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 9279dad11b1b4cd78219a2c9832216a1
Дата опублікування: 24.05.2024 15:30
Опис: Шановний Замовнику! Згідно з п.2 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії. Пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації визначені умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Положеннями пп.3 п.3 розділу ІІІ тендерної документації визначено: забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Постанови про особливості». Звертаємо вашу увагу, що з 09.04.2024 року, на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024 року, набули чинності зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до чинної редакції Особливостей, строк та перелік документів, які повинен надати Переможець процедури закупівлі, тепер визначається абзацом 14 пункту 47 Особливостей. Просимо усунути невідповідність та прибрати посилання на абзац 15 пункту 47 Особливостей для оформлення банківської гарантії відповідно до чинного законодавства України.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пп.15 п.2 Постанови КМ № 382 від 02.04.2024 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» встановлено наступне: у пункті 47: абзац чотирнадцятий виключити; у першому реченні абзацу п’ятнадцятого слова “та в абзаці чотирнадцятому” виключити; в абзаці шістнадцятому слова “, абзацу чотирнадцятого” виключити; в абзаці сімнадцятому слова “(крім абзацу чотирнадцятого цього пункту)” виключити; Додатково повідомляємо, що відповідно до наявної інформації на сайті https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text наявна інформація: {Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024}. Виходячи з зазначеного вище, жодної зміни в нумерації абзаців в п.47 не було, тому Замовник не має жодної правової підстави вносити зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 27.05.2024 10:30