• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ваги аналітичні лабораторні

Завершена

203 788.62 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 018.94 UAH
Період уточнення: 20.05.2024 13:28 - 25.05.2024 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: ca3a9e76095843d1b9d330ea25f66a20
Дата опублікування: 24.05.2024 14:24
Опис: Добрий день! Стосовно пояснень до ваги OHAUS PX 523 (520/0,001г) «отвір, в якому знаходиться бульбашковий рівень підсвічується для точного виставлення ваг по рівню у незадовільних умовах освітлення в сучасних реаліях з перебоями в подачі електроенергії.» Ми хочемо запропонувати аналог, який має систему встановлення по рівню з індикацією на екрані. Вага має у комплекті постачання систему автономного живлення, тому з встановленням ваг по рівню у незадовільних умовах освітлення в сучасних реаліях з перебоями в подачі електроенергії не буде. Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме вказати: Бульбашковий рівень на передній поверхні, не закритий іншими частинами ваг або напівавтоматична система встановлювання по рівню, яка відображається на сенсорному екрані. Вважаємо, що напівавтоматична система встановлювання по рівню, яка відображається на сенсорному екрані є краще, оскільки візуально краще зчитувати інформацію, ніж визначати рівень «на око» по бульбашковому рівню, зменшується людський фактор. Стосовно пояснень до ваги OHAUS PX 523 (520/0,001г) – ««Платформа кругла» - сама така конструкція платформи потрібна в застосуванні з додатковим обладнанням данної Позиції.» - в технічному завданні не вказані ні опис додаткового обладнання, ні його габарити, ні обгрунтованого пояснення, що для такого обладнання потрібна саме кругла платформа. Квадратна платформа зі стороною 128 мм має більше площу поверхні (16384 мм 2), ніж кругла платформа з діаметром 128 мм(12864 мм 2) , а це означає, що додаткове обладнання без проблем розміститься на платформі 128х128. Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме вказати: Платформа кругла або квадратна. Також просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме вказати: «Розмір платформи: діаметр 120 мм (максимум + 5%, не більше) або габарити 120х120мм (максимум +8 мм, не більше). Стосовно пояснень до ваги OHAUS АХ224 (220г/0,1мг) – «Фізична система контролю більш надійна та більш економічна, ніж електронна, що запропонована вами.» - твердження, що фізична система контролю є більш надійна є суб’єктивним, а не об’єктивним, оскільки немає критеріїв оцінки надійності. Твердження, що фізична система контролю є більш економічна, ніж електронна також не відповідає дійсності, оскільки використовують систему контролю по рівню під час роботи з вагою, тобто коли вона є включена та гарантує безперебійну роботу по контролю рівня встановлення ваг. У тендерній документації не було вимог щодо економічності роботи, а були висунуті як додаткова вимога під час відповіді на інші зауваження, що наводить на думку про просуванню конкретних моделей. Якщо би була вимога щодо критичності по споживанню електроенергії, то не вимагався би сенсорний екран, який споживає більше, а достатньо було б рідкокристалічного, який споживає менше. Стосовно Вашого твердження що "Фізична система присутня у більшості виробників, не дорогих модельних рядів, тому надає змогу прийняти участь в тендері більшій частині учасників для надання найбільш економічної пропозиції" ми не просили ЗАМІНИТИ вимогу "бульбашковий рівень", ми просили розширити вимогу написавши "бульбашковий рівень .. АБО напівавтоматична система встановлення рівня...". Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме вказати: Бульбашковий рівень на передній поверхні, не закритий іншими частинами ваг або напівавтоматична система встановлювання по рівню, яка відображається на сенсорному екрані. Дякую!
Відповідь: Добрий день, дякую за звернення! Згідно Розділу I Статті 1 п. 33 Закону України про публічні закупівлі «Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару» , товару до закупівлі а не обладнання, що вже має Замовник. Технічна специфікація містить всі необхідні характеристики для виконання поставленої задачі, та представлена у більше ніж двох виробників. Додаткове обладнання встановлюється розміщується навколо платформи та має круглу форму. Розміщення на платформі не передбачається, тому квадратна форма платформи, більша ніж заявлені розміри в тендерній документації розглядатися не буде. Стосовно бульбашкового рівня – він слугує контролем рівня, як і запропонований Вами індикатор. Запропонований Вами індикатор розміщення на передній частині ваг задовольняє вимоги до Закупівлі та не суперечить вимогам вказаним в Тендерній документації, тому змін внесено не буде.
Дата відповіді: 27.05.2024 15:06
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 1e28b390e22d404aaf1a3c01d3a22fc2
Дата опублікування: 23.05.2024 10:47
Опис: Добрий день! Стосовно вимог до позиції 1. Аналітичні ваги OHAUS PX 523 (520/0,001г) внутрішнє калібрування, 120 мм (або еквівалент): 1. В технічному завданні вказано вимогу «Бульбашковий рівень на передній поверхні ваг, не закритий іншими частинами конструкції» та «Індикатор рівня – з підсвічуванням: LCD з підсвічуванням, з широкими кутами огляду». Якщо є вимога, що рівень має бути бульбашковим, що мається на увазі під індикатором рівня з підсвічуванням: LCD з підсвічуванням? 2. В технічному завданні вказано вимогу: «Платформа кругла». Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме вказати: Платформа кругла або квадратна. 3. В технічному завданні вказано вимогу «Діаметр платформи 120 мм (максимум + 5%, не більше)». Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме вказати: «Розмір платформи: діаметр 120 мм (максимум + 5%, не більше) або габарити 120х120мм (максимум +8 мм, не більше). Ми хочемо запропонувати вагу з розміром платформи 128х128 мм, що є всього на 2 мм більше за наявну зараз вимогу до діаметра платформи. Вважаємо, що вага з квадратною платформою, що більша на 2 мм - це не суттєві зміни до технічного завдання, та є кращими характеристиками за наявні вимоги, оскільки дозволяє зважити більш габаритний продукт ніж вага з платформою діаметром 120 мм (+5%), при однакових метрологічних характеристиках. Стосовно вимог до позиції 2. Аналітичні ваги OHAUS АХ224 (220г/0,1мг) автоматичне калібрування (або еквівалент): 1. В технічному завданні вказано вимогу «Бульбашковий рівень на передній поверхні, не закритий іншими частинами ваг». Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме вказати: Бульбашковий рівень на передній поверхні, не закритий іншими частинами ваг або напівавтоматична система встановлювання по рівню, яка відображається на сенсорному екрані. Вважаємо, що напівавтоматична система встановлювання по рівню, яка відображається на сенсорному екрані є краще, оскільки візуально краще зчитувати інформацію, ніж визначати рівень «на око» по бульбашковому рівню, зменшується людський фактор. Якщо (в першій позиції ваг) платформа обов’язково має бути кругла та діаметр платформи обов'язково має бути 120 мм (максимум + 5%, не більше), та (в другій позиції ваг) рівень обов’язково має бути бульбашковий на передній поверхні ваг - просимо обґрунтувати дані вимоги, оскільки такі вимоги звужують конкуренцію, і наша компанія, а також інші потенційні постачальники, які можуть запропонували більш вигідні умови, будуть виключені з процесу торгів. Включення даних вимог у технічні характеристики тендеру не тільки створює переваги для конкретних постачальників, надмірно та необґрунтовано звужує конкуренцію. Це призводить до збільшення витрат на закупівлю та підтримує монополію окремого постачальника на ринку. Зауважуємо, що відповідно до п.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Також відповідно до п.5 вказаного закону Закупівлі здійснюються за визначеними принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція нашого підприємства, з кращими технічними характеристиками ніж у вимогах тендерної закупівлі значно вигідніша з огляду на ціну, що в свою чергу дозволить зекономити близько 80 тис. гривень для Дитячого фонду Організації Об’єднаних націй (ЮНІСЕФ), який є платником даної закупівлі. Дякую!
Відповідь: Добрий день, дякую за звернення. Стосовно вимог до позиції 1. Аналітичні ваги OHAUS PX 523 (520/0,001г) внутрішнє калібрування, 120 мм (або еквівалент): Пояснюємо вимогу «Бульбашковий рівень на передній поверхні ваг, не закритий іншими частинами конструкції» та «Індикатор з підсвічуванням», отже отвір, в якому знаходиться бульбашковий рівень підсвічується для точного виставлення ваг по рівню у незадовільних умовах освітлення в сучасних реаліях з перебоями в подачі електроенергії. Стосовно вимоги «Платформа кругла» - сама така конструкція платформи потрібна в застосуванні з додатковим обладнанням данної Позиції. Просимо запропонувати обладнання, згідно з Технічного завдання. Данна вимога представлена у більше, ніж двох постачальників і не являється дискримінаційною. Заявлений розмір платформи відповідає вимогам, що стоять при роботі з даним обладнанням. Данна вимога представлена у більше, ніж двох постачальників і не являється дискримінаційною. Даний розмір взято з перевірки більше ніж двох постачальників з круглою платформою. Запропонований Вами розмір характеризує квадратну платформу, тому конструкційно не підходить під наші задачі. Просимо надати пропозицію, згідно з Технічного завдання. Стосовно вимог до позиції 2. Аналітичні ваги OHAUS АХ224 (220г/0,1мг) автоматичне калібрування (або еквівалент): 1. Стосовно вимоги «Бульбашковий рівень на передній поверхні, не закритий іншими частинами ваг» не вважаємо вашу пропозицію, стосовно зміни Технічного завдання на «або напівавтоматична система встановлювання по рівню, яка відображається на сенсорному екрані» тою, що гарантує безперебійну роботу по контролю рівня встановлення ваг. Фізична система контролю більш надійна та більш економічна, ніж електронна, що запропонована вами. Тим паче, вона присутня у більшості виробників, не дорогих модельних рядів, тому надає змогу прийняти участь в тендері більшій частині учасників для надання найбільш економічної пропозиції. Бульбашковий рівень має бути на передній поверхні ваг – бо саме ця вимога задовольняє постійний контроль положення ваг, де вони будуть встановлені. Конструкційне розташування ваг на місці використання не надає такої змоги робити при бічному або задньому його разташуванні. Ця вимога присутня більш ніж у двох постачальників та не являється дискримінаційною та не підтримує окрему монополію на ринку України.
Дата відповіді: 23.05.2024 13:38
Відповідь надана

Оцінка відповідності

Номер: 621b4d238a8243f882c8528b3bf14688
Дата опублікування: 22.05.2024 10:52
Опис: Добрий день! Уважно вивчивши інформацію, що подана у Вашій відповіді зазначаємо наступне: Замовник висуває свою вимогу «наявність сертифікату по модулю B+F або G» спираючись на помилкове рішення, що перевірка якості виробничого процесу (Оцінка відповідності за модулем D) не еквівалентна перевірці безпосередньо приладу (Оцінка відповідності за модулем B+F або G). Також зі сторони Замовника не було надано жодних посилань на нормативно-правові акти із обґрунтуванням такої позиції, оскільки їх не існує. В черговий раз зазначаємо, що відповідно до норм ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Технічного регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладів усі схеми оцінки відповідності є рівнозначними і тільки виробник обирає одну із них. Наголошуємо, що у випадку ігнорування нашої вимоги змінити неправомірну норму та проведення торгів без вказаних змін будемо вважати їх незаконними, такими, що мають на меті обрання наперед визначеного переможця та звертатимемось за захистом своїх прав до органу оскарження та суду із наступним притягненням посадових осіб Замовника до відповідальності, із паралельним повідомленням організації ЮНІСЕФ про підозру вчинення корупційної закупівлі.
Відповідь: Добрий день, дякую за звернення. Ваші зауваження були прийняті, відповідні зміни внесенні та оприлюднено Додаток 3 до Тендерної документації в новій редакції.
Дата відповіді: 23.05.2024 11:15
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 869b3bc48cd0408d861b255d7f881119
Дата опублікування: 20.05.2024 15:29
Опис: Добрий день! Вимога в Додатку №3 Тендерної документації «наявність сертифікату по модулю B+F або G» є дискримінуючою. Згідно з ЗУ «Про Публічні Закупівлі» Стаття 23. п.6 «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Згідно з частинами першою та другою ст. 25 Закону України «Про технічні регламенти…» оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів або розповсюджувачів, - імпортерами або розповсюджувачами. Виробники та інші особи застосовують процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів самостійно, а у випадках, визначених у технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, - із залученням відповідних органів з оцінки відповідності. Неавтоматичні зважувальні прилади (далі – ваги) при введенні в експлуатацію повинні пройти оцінку відповідності вимогам Технічного регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладів, затвердженого Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1062, якщо ваги використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології та/або які призначені для використання у категоріях застосування, зазначених у пп. 1-6 п. 2 цього Технічного регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладі. Відповідно до п. 37 Технічного регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладів відповідність ваг суттєвим вимогам за вибором виробника може бути підтверджена шляхом проведення однієї з таких процедур оцінки відповідності, що визначені у додатку 2 Технічного регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладі: - модуля В (перевірка типу) з подальшим застосуванням модуля D (відповідність типу шляхом забезпечення якості виробничого процесу) або модуля F (відповідність типу за результатами перевірки приладів); - модуля G (відповідність за результатами перевірки кожного окремого приладу). Після проходження процедури оцінки відповідності виробник наносить на вагу знак відповідності технічним регламентам (Постанова КМУ № 1184 від 30.12.2015 р.) та додаткове метрологічне маркування, передбачені технічним регламентом, та складає письмову декларацію про відповідність за формою поданою у відповідному додатку технічного регламенту. З огляду на викладене, зазначаємо, що законодавством України не передбачено жодних обмежень щодо обирання процедур оцінки відповідності для підтвердження відповідності приладу суттєвим вимогам технічного регламенту. Виробник самостійно обирає за якими процедурами оцінки відповідності та їх комбінаціями повинен працювати. Просимо внести зміни в тендерну документацію, змінити дискримінуючу вимогу наступним чином: Сертифікати по модулю B+F або G або сертифікату перевірки типу за модулем B і копію сертифікату схвалення системи управління якістю за модулем D. Дякую!
Відповідь: Добрий ранок, дякую за звернення. Вивчивши ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ щодо неавтоматичних зважувальних приладів, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1062 стосовно модулів, за якими здійснюється Процедура оцінки відповідності, отримали інформацію, про Модуль D (відповідність типу шляхом забезпечення якості виробничого процесу, з аудитом підприємства виробника на здатність його визначати відповідні вимоги Тех.регламенту та проводити саме виробництвом необхідні перевірки), Модуль F (Відповідність типу за результатами перевірки приладів, коли Призначений орган проводить відповідні дослідження та випробування з метою перевірки відповідності приладів затвердженому типу (це модуль В, який згідно з Реєстром затверджених типів ЗВТ та Модуль G (відповідність за результатами перевірки кожного окремого приладу, коли Призначений орган, обраний виробником, проводить дослідження і випробування, передбачені відповідними національними стандартами, та/або еквівалентні випробування, передбачені іншими технічними специфікаціями, з метою перевірки відповідності приладу вимогам Технічного регламенту). На основі цих даних та Замовник вибрав саме тип перевірки приладів, а не виробничого процесу, що вказано у Технічній специфікації до предмета закупівлі, що може бути «встановлена замовником» (відповідно Закону України Про Публічні закупівлі Розділ І Загальні положення. Ст.1 Визначення термінів. п.33 ) а також відповідно Закону України Про Публічні закупівлі п.2, 4) Статті 22 Тендерна документація « інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)». Дійсно, п.6 Ст23 гласить «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством». Але перевірка якості виробничого процесу (Оцінка відповідності за модулем D) не еквівалентна перевірки безпосередньо приладу (Оцінка відповідності за модулем F або G). Також, дані типи сертифікатів можуть надати більше ніж два постачальники, тому дана вимога не являється дискримінуючою. Просимо надати обладнання згідно Тендерної документації.
Дата відповіді: 21.05.2024 07:41