• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба водоемульсійна, фарба латексна, емаль алкідна, грунт ГФ, емаль молоткова)

Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду

Завершена

1 387 769.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 877.69 UAH
Період уточнення: 18.05.2024 15:17 - 28.05.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: d6697ad18c8345b68a815be6d5f3465e
Дата опублікування: 27.05.2024 11:54
Опис: Шановний Замовник! В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Відповідно до абзацу третього пункту 54 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» внесення змін до тендерної документації за результатами звернень є правом, а не обов'язком Замовника. З порушеного питання доповнення (зміни) до проєкту договору вноситися не будуть.
Дата відповіді: 30.05.2024 15:03
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 3d13ddc291ad4eb8bdfd7a4ce4da8a32
Дата опублікування: 27.05.2024 11:53
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України Пропонуємо додати нову правку: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами. Дякуємо!
Відповідь: Заперечуємо проти доповнення договору умовою в редакції учасника, оскільки договір укладається в умовах воєнного стану і кожна сторона усвідомлює взяті на себе зобов’язання за Договором, підтверджує можливість їх виконання в умовах форс-мажорних обставин, що існують на момент укладання Договору та, відповідно, не може посилатись на такі форс-мажорні обставини, як на підставу звільнення від відповідальності, передбаченої Договором.
Дата відповіді: 30.05.2024 15:01
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 9db41c4ef2474a9eb28878214ad6e899
Дата опублікування: 27.05.2024 11:52
Опис: Прошу підтвердити наявність фінансування для оплати за оголошеною закупівлею
Відповідь: Фін.планом 2024р. передбачено кошти на здійснення закупівлі за кодом ДК 021:2015 — 44810000-1 Фарби.
Дата відповіді: 30.05.2024 15:00
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 8af39ffa6310496881c5ea866c51f6f6
Дата опублікування: 27.05.2024 11:52
Опис: У п.8.4. зазначено, що Документом, який засвідчує настання форс-мажору (обставин непереборної сили) та строку його (їх) дії є сертифікат, який видається Торгово-промисловою палатою України або регіональною торгово-промисловою палатою. Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.4 проєкту договору: У п.8.4. зазначено, що Документом, який засвідчує настання форс-мажору (обставин непереборної сили) та строку його (їх) дії є сертифікат, який видається Торгово-промисловою палатою України або регіональною торгово-промисловою палатою або іншим компетентним органом.
Відповідь: Зміни щодо засвідчення настання форс-мажорних обставин сертифікатом іншого компетентного органу, окрім ТПП України або регіональної ТПП -вважаємо недоцільними, та залишаємо п.8.4 проєкту договору в редакції Товариства.
Дата відповіді: 30.05.2024 14:59
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 54184f9ea76f4712be8940bb511187cf
Дата опублікування: 27.05.2024 11:52
Опис: У п.8.3. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії форс-мажору (обставин непереборної сили), повинна не пізніше ніж протягом 10-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 10 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 8.3: У п.8.3. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії форс-мажору (обставин непереборної сили), повинна не пізніше ніж протягом 14-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі (до якої, зокрема, належить і повідомлення надіслане електронними засобами комунікації).
Відповідь: Зміни щодо термінів повідомлення про виникнення форс-мажорних обставин з 10 днів до 14 днів вважаємо недоцільними, та залишаємо п.8.3 проєкту договору в редакції Товариства.
Дата відповіді: 30.05.2024 14:58
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: b3e44e1ec0d047be9ae441f2c62fb6c0
Дата опублікування: 27.05.2024 11:51
Опис: У пунктах 7.2, 7.4.1 зазначено, що: «7.2. У разі порушення «Постачальником» строків поставки товару, заявленого «Покупцем», або поставки не в повному обсязі, «Постачальник» сплачує пеню у розмірі 0,5 відсотка вартості товару, що не поставлений у встановлений строк, за кожний день прострочення до повного виконання зобов’язання, а за прострочення понад 15 (п'ятнадцять ) календарних днів, додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вартості несвоєчасно поставленого товару. Сплата штрафу та пені не звільняє «Постачальника» від виконання прийнятих на себе зобов’язань по Договору. 7.4.1. За порушення «Постачальником» строків усунення недоліків/дефектів або заміни неякісного/дефектного товару, обумовлених у п.п. 6.3.4, 6.3.5 цього Договору, «Постачальник» сплачує «Покупцю» пеню у розмірі 0,5% від вартості неякісного/дефектного товару за кожний прострочений день до повного виконання зобов’язання, а за прострочення понад 10 (десять) календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 20 відсотків від вартості неякісного/дефектного товару.» Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктах 7.2 та 7.4.1 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також Замовник не передбачає відповідальності для себе за прострочення оплати поставленого товару. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що: - за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості; - за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг). Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни: «7.2. У разі порушення «Постачальником» строків поставки товару, заявленого «Покупцем», або поставки не в повному обсязі, «Постачальник» сплачує пеню у розмірі 0,1% відсотка вартості товару, що не поставлений у встановлений строк, за кожний день прострочення до повного виконання зобов’язання, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів, додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вартості несвоєчасно поставленого товару. Сплата штрафу та пені не звільняє «Постачальника» від виконання прийнятих на себе зобов’язань по Договору. 7.4.1. За порушення «Постачальником» строків усунення недоліків/дефектів або заміни неякісного/дефектного товару, обумовлених у п.п. 6.3.4, 6.3.5 цього Договору, «Постачальник» сплачує «Покупцю» пеню у розмірі 0,1% від вартості неякісного/дефектного товару за кожний прострочений день до повного виконання зобов’язання, а за прострочення понад 10 (десять) календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7 відсотків від вартості неякісного/дефектного товару.»
Відповідь: Зміни що пропонується учасником закупівлі по п. 7.2 та п. 7.4.1 проекту договору погіршить майнові інтереси Товариства при застосуванні до контрагента, у разі порушення ним своїх зобов'язань за договором, штрафних санкцій у розмірі меншим, ніж встановлено Товариством. Враховуючи наведене, запропоновані Учасником зміни у п. 7.2 та п. 7.4.1 проекту договору не є прийнятними.
Дата відповіді: 30.05.2024 14:56
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 17a6685ed88549d6be7fd2f3acb33644
Дата опублікування: 27.05.2024 11:51
Опис: У п.2.1. зазначено, що Постачальник повинен поставити «Покупцю» товар, який раніше не був в експлуатації, якість та характеристики якого відповідають умовам специфікації до Договору (Додаток 1), чинним стандартам. Товар (партія товару) повинен супроводжуватися паспортом та/або інструкцією з експлуатації, протоколами випробування за потребою. Якщо товар підлягає обов’язковій сертифікації – надавати сертифікат якості. Дата виготовлення товару на момент поставки, не повинна перевищувати 4-х місяців. Гарантійний термін зберігання товару повинен відповідати строку, встановленому у відповідній документації на товар (стандарти, ТУ,паспорт, тощо), але в будь-якому разі повинен складати не менше 1 (одного) року з дати виготовлення. По-перше, уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Таким чином, лакофарбова продукція виготовляється за ТУ. По-друге, ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до проєкту договору: 2.1. Постачальник повинен поставити «Покупцю» товар, який раніше не був в експлуатації, якість та характеристики якого відповідають умовам специфікації до Договору (Додаток 1), чинним стандартам. Товар (партія товару) повинен супроводжуватися паспортом та/або інструкцією з експлуатації, протоколами випробування за потребою. Якщо товар підлягає обов’язковій сертифікації – надавати сертифікат якості. Дата виготовлення товару на момент поставки, не повинна перевищувати 4-х місяців. Строк придатності товару повинен відповідати строку, встановленому у відповідній документації на товар (стандарти або ТУ), але в будь-якому разі повинен складати не менше 1 (одного) року з дати виготовлення. За аналогією просимо внести зміни до п.6.3.5, зазначивши "строк придатності"
Відповідь: В документах, що підтверджують технічні та якісні характеристики товару, Виробники по-різному зазначають термін зберігання товару: «Гарантійний термін зберігання», або “Строк придатності. Враховуючи наведене, запропоновані Учасником зміни у п.2.1. проекту договору вважаємо недоцільними
Дата відповіді: 30.05.2024 14:55
Відповідь надана

Технічна частина

Номер: d9906fea795c42b0aca0100870b8fbb8
Дата опублікування: 20.05.2024 15:27
Опис: Шановний Замовник! Просимо пояснити, чому згідно до Додатку №6 ТД, вимога що до надання у складі тендерної пропозиції Учасником Паспортів / або сертифікатів якості поширюється тільки на позиції 1, 2, 3, 7, 8, 9 14, 21, 22? Якість інших найменувань продукції Вам не важлива?
Відповідь: Добрий день. Технічним завданням було висунуто вимоги щодо надання документів на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам (умовам) тендерної документації, а саме: Паспорт /або сертифікат якості, який (-кі) засвідчує(-ють) відповідні якісні для кожного виду товару (7 найменувань за позиціями 1, 2, 3, 4-10, 11-20, 21, 22). Для товару за номенклатурною поз. 4-10 та 11-20 зазначено однакові характеристики, тобто товар, що відповідає цим вимогам, має однакові технічні та якісні характеристики, відрізняються тільки за кольором. Оскільки товар за поз. 7, 8, 9, 14 має максимальну кількість фарби (кг), за таким принципом були обрані позиції за якими потрібно надати Паспорт /або сертифікат якості.
Дата відповіді: 23.05.2024 15:43