• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Труби водопровідні і каналізаційні, з’єднувальні деталі до них в асортименті за кодом ДК 021:2015 - 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Завершена

11 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 500.00 UAH
Період уточнення: 16.05.2024 18:03 - 21.05.2024 00:00
Відповідь надана

Просимо внести зміни

Номер: 7e53ad813bac4682b9ac9421f2f8fd38
Дата опублікування: 20.05.2024 14:24
Опис: Замовнику слід керуватись метою Закону та дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного або формального обмеження потенційного кола учасників. Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.12.2015 р. № 1749 (далі - ДК 021:2015), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі. При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/535972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі. Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015). Отже, аналогічний договір - це договір, які відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Просимо видалити дискримінаціні вимоги з підункту "1.1.1. Інформативна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору* за зразком, а також копію такого договору" пункту "1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" розділу "ІІ. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону" ДОДАТКУ 1 до тендерної документації та викласти його в редакції: "**Аналогічним вважається договір поставки товарів, що є предметом даної закупівлі (труби водопровідні та каналізаційні, з’єднувальні частини (фітинги) до них в асортименті. Документальним підтвердженням виконання такого договору можуть бути копії видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, тощо. У випадку, коли кількість поставок за договором перевищує десять, допускається також надання Акту звірки взаєморозрахунків по аналогічному договору для перевірки замовником об’єму виконання такого договору. Дана вимога встановлена для можливості підтвердження учасниками спроможності (і наявності досвіду) постачати товари, які є предметом цієї закупівлі по даному коду ДК 021:2015 - 44160000-9. Предмет закупівлі, реквізити, сума зазначеного договору, відсоток виконання повинні бути ідентичними в таблиці, у скан-копії договору та у документах про виконання такого договору. ⃰ ⃰ Якщо договір укладено з замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами процедури/спрощеної закупівлі або без використання електронної системи закупівель і публікацією звіту про укладання такого договору, надати в Інформаційній довідці посилання на номер такого договору /Закупівлі з ЕСЗ."
Відповідь: Встановлення одного чи декількох кваліфікаційних критеріїв з наданням учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність визначеним замовником критеріям передбачено статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, один з яких звучить так: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація - це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 наведеного Закону та з дотриманням законодавства у цілому. Вимоги до предмету закупівлі встановлюються замовником виходячи з його потреб, обґрунтування яких, до речі, також містяться у складі тендерної документації (в Технічній специфікації, яка є Додатком 4 до ТД) Стаття 16 Закону та пункт 28 особливостей дозволяють замовникам встановити декілька кваліфікаційних критеріїв, щоб визначити, чи дійсно учасники здатні якісно, в повному об’ємі і в певні строки виконати свої зобов’язання. Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору. Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також враховуючи особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний визначити окремі частини предмету закупівлі за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника. Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі. При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі як по Наказу № 708, так і по Наказу № 1082. Отже визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі. Саме це замовником і було здійснено. Тому «аналогічність договору» в першу чергу залежить від конкретної назви предмету закупівлі, порядку його поставок, від можливостей того чи іншого постачальника такі поставки здійснювати в тому об’ємі, що потрібен замовнику. Усі ці вимоги дотримані замовником під час оголошення закупівлі. Щодо аналогічності договору, який має бути наданий учасником: Аналогічний за предметом закупівлі договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити). Саме тому замовником було надано в тендерній документації визначення, який саме договір вважатиметься аналогічним та прописав об'єктивні причини, для чого саме встановлені такі вимоги до аналогічного договору. Звертаю увагу, що у вимогах замовника не передбачена ні ідентичність кількості номенклатурних позицій щодо оголошених у даній закупівлі, немає прив’язки до конкретної суми договору, відсутні вимоги щодо певних контрагентів, роком виконання, тощо. Тобто немає ні дискримінації учасників, ні штучного обмеження кола потенційних учасників. Вимога щодо надання аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме з цим замовником тощо). І в цьому випадку замовником не встановлювались дискримінаційні, або такі, що суперечать принципам проведення публічних закупівель, вимоги. Проте встановлені вимоги, які є визначальними для предмету даної закупівлі та відповідають потребі замовника. Нагадаю, що дана закупівля проводиться для забезпечення потреб замовника, а учасники зобов’язані документально підтвердити спроможність виконання таких вимог. Враховуючи те, що Закон не містить пояснення терміну «аналогічний договір» та переліку документів, які підтверджують наявність у учасника такого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, замовником прописано роз’яснення для учасників, який саме договір вважатиметься аналогічним та встановлений перелік підтвердних документів залежно від предмета закупівлі (копії чи оригінали аналогічного договору, накладні, акти та інші, а також при необхідності — яку інформацію має містити той чи інший підтвердний документ), адже наявність укладеного договору жодним чином не свідчить про його виконання. Зазначаємо, що документи, які подаються учасниками, мають свідчити не лише про факт виконання аналогічного договору, а ще й мають підтверджувати належне виконання його умов. З практичної точки зору звертаємо увагу, що колегія Верховного Суду постановою від 09.08.2018 р. у справі № 913/159/17 постановила, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надання лише одного договору жодним чином не підтверджує факт його виконання, відсутність / наявність санкцій та штрафів, відсутність порушень. Адже виконання договору може бути з порушенням строків, умов, поставку невідповідного товару, тощо.
Дата відповіді: 20.05.2024 17:49
Відповідь надана

Щодо скан-копій дилерських/представницьких листів або дилерських/представницьких договорів, що підтверджують співпрацю безпосередньо із виробником товару

Номер: a310c3eb380d4b39a900ed6549338289
Дата опублікування: 20.05.2024 12:18
Опис: Чи можна надати лист від офіційного дилера виробника товару про співпрацю з учасником і лист про представництво учасника від дилера?
Відповідь: Так, можна
Дата відповіді: 20.05.2024 17:47
Відповідь надана

Тех вимоги

Номер: 98493154f3334406b158ef2058cedbef
Дата опублікування: 20.05.2024 10:06
Опис: Шановний Замовник, уточніть будь ласка. Протоколи.на труби пе мають відповідати вимозі "Примітка - Контроль показників має бути проведено згідно ДСТУ EN 12201-2:2018" ,чи вимогам 2. Учасник у складі пропозиції повинен надати протоколи приймально-здавальних випробувань за минулий або поточний календарний рік кожного типорозміру труб згідно предмету закупівлі за показниками, наведеними в таблиці 1 даного Додатку, проведених та виданих акредитованою в НААУ лабораторією, яка в своїй сфері акредитації має повноваження на проведення даного типу випробувань. 3. Учасник у складі пропозиції повинен надати протоколи періодичних випробувань за минулий або поточний календарний рік одного типорозміру з кожної групи представлених труб згідно п.6.1.2. ДСТУ CEN/TS 12201-7:2018 за показниками, наведеними в таблиці 1 даного Додатку, проведених та виданих акредитованою в НААУ лабораторією, яка в своїй сфері акредитації має повноваження на проведення даного типу випробувань. Звертаємо вашу увагу на те, що випробування по показнику адгезія оболонки не передбаченіДСТУ 12201!
Відповідь: По суті питання повідомляємо, що п.6.1.2. ДСТУ CEN/TS 12201-7:2018 передбачено поділ труб водопровідних на групи ( групи розмірів ). Додатком С ДСТУ EN 12201-2:2018 передбачені вимоги щодо маркування, геометричні, механічні та фізичні властивості труб з поліетилену ( зовнішній діаметр dn ), що мають знімний, суміжний , термопластичний шар на зовнішній стороні труби ( “труба з оболонкою” ) і призначені для водопостачання, водовідведення і каналізації під тиском. Розділом С.1 Додатку С ДСТУ EN 12201-2:2018 передбачено, що якщо використовуються додатковi адгезивнi шари, вони повиннi легко знiматися i не впливати на процес з'єднування. У розділі С.5 «Адгезія оболонки» Додатку С ДСТУ EN 12201-2:2018 вказано: "Зовнiшня оболонка, встановлена на трубi, повинна буги стiйкою до вiдшарування пiд час зберiгання та монтажу. Оболонка повинна легко знiматися вручну за допомогою простих інструментів перед з’єднанням елементiв труб." Отже, одним із ключових характеристик труб із знімним шаром являється Адгезія оболонки, оскільки безпосередньо перед з’єднанням елементів таких труб на будівельному майданчику зварювальник повинен легко знімати вручну за допомогою простих інструментів верхній знімний шар. Відповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ EN 12201-2:2018, зокрема Додатку С є одним із ключових факторів відповідності продукції потребам Замовника торгів.
Дата відповіді: 20.05.2024 17:47