• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період уточнення: 15.05.2024 15:41 - 21.05.2024 00:00
Відповідь надана

проєкт договору

Номер: e3d21cddd4024aa7bf1186749528bb5e
Дата опублікування: 20.05.2024 18:02
Опис: Замовником у додатку 4 до Оголошення вказано "ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ № ___/ФВ м. Харків « __» __________2024 р. Фізична особа-підприємець _____________________________, в особі _________________________________, дата та номер запису про включення в ЄДР від ____________ р. № _____________________, з однієї сторони, та Військова частина 3005 Національної гвардії України (далі – ЗАМОВНИК) в особі командира військової частини ____________, .....", тобто ви вже знаєте , що переможцем буде ФОП?
Відповідь: Шановний Учаснику , Додаток 4 до Оголошення містить в собі проект договору, який містить умови подальшої співпраці з контрагентом та має на меті ознайомити останнього з істотними умовами договору. За результатами закупівлі, у разі погодження Учасника з умовами договору, визначення певного Учасника переможцем закупівлі, проект договору підлягає коректуванню.
Дата відповіді: 20.05.2024 23:55
Відповідь надана

норми законодавства

Номер: b47ad78535b84de797fc6cbaae7efd84
Дата опублікування: 20.05.2024 18:01
Опис: У вимогах Замовника встановлено, що Учасник закупівлі має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що: - Учасник (уповноважена особа) не є юридичною особою – резидентом російської федерації/республіки білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) якої є резидент (резиденти) російської федерації/республіки білорусь, фізичною особою (фізичною особою – підприємець) – резидентом російської федерації/республіки білорусь. А чому Замовником не враховано передостанні зміни до Особливостей, де список країн розширено та додано Ісламську республіку іран?
Відповідь: Шановний Учаснику , закупівля товару проводиться в порядку постанови Кабінету міністрів України № 1275 від 11.11.2022 та внутрішніх документів Замовника, які передбачають перевірку контрагента за встановленим переліком умов.
Дата відповіді: 20.05.2024 23:55
Відповідь надана

форма документу

Номер: ba25389ee81c410e92691d8040b91749
Дата опублікування: 20.05.2024 17:59
Опис: Що Замовник вважає: НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ оформленою довідкою щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи?
Відповідь: Шановний Учаснику , порядок видачі довідки щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи визначається Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» № 733 від 03.09.2018, ознайомитись з яким ви можете за наступним посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1102-18#Text. Належним документом визначається документ, що виготовлений та виданий у встановленому законом порядку.
Дата відповіді: 20.05.2024 23:55
Відповідь надана

вимога документу

Номер: 0facd0627a4c4b9b9f600508b3f324fa
Дата опублікування: 20.05.2024 17:48
Опис: Шановний Замовнику, згідно з діючим законодавством України не має такого поняття як свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток. Що має Замовник на увазі?
Відповідь: Шановний Учаснику На підставі п.6 Додатка 2 до оголошення, замовником визначено - надання Копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість – за наявності.
Дата відповіді: 20.05.2024 23:55
Відповідь надана

учтановчі документи

Номер: cc2e30fd46f549699f227634ec0fc4a7
Дата опублікування: 20.05.2024 17:47
Опис: Замовник вимагає надання у складі пропозиції копії установчих документів. Які має на увазі документи Замовник?
Відповідь: Шановний Учаснику, під установчими документами слід розуміти документи встановленого змісту та форми, на підставі яких створюється та діє в подальшому суб’єкт підприємницької діяльності (наприклад, статут чи установчий договір). Щодо вимоги надання свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток, то слід розуміти вимогу, як надання відповідного документу Учасником, що підтверджує його статус платника єдиного податку, чи платника податку на додану вартість тощо.
Дата відповіді: 20.05.2024 23:55
Відповідь надана

Інформація для замовника!

Номер: e9012e6e980e4ce7a34ef4d49813a224
Дата опублікування: 19.05.2024 23:08
Опис: Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до Додатку 1 Оголошення, для належного захисту інтересів Покупця щодо авторизованого джерела постачання за даною закупівлею, учасники закупівлі повинні надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представництва, або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-…..закупівлі в електронній системі закупівель) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання товару на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого товару технічним вимогам Покупця. Замовник уважно ознайомився з вказаним у вашому запитанні рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Маємо зазначити, що практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником, його офіційним представником, або офіційним дистриб'ютором в Україні широко поширена в сфері публічних закупівель, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників.
Дата відповіді: 20.05.2024 16:17
Відповідь надана

Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!

Номер: 8423206872534367ba43fa52a5f6f8d6
Дата опублікування: 19.05.2024 23:08
Опис: Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову. Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва. Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Відповідь: Шановний учасник, Замовник вже відобразив свою позицію у відповідях на попередні запитання до закупівлі, обгрунтувавши її. Позиція замовника не суперечить вимогам чинного законодавства. До того ж просимо не намагатись впливати на прийняття рішень Замовником.
Дата відповіді: 20.05.2024 16:14
Відповідь надана

Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!

Номер: abd7d41e17394076822392c750beec50
Дата опублікування: 19.05.2024 23:08
Опис: Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь: Шановний учасник, технічні вимоги до Закупівлі, що визначені Замовником, не містять абсолютно жодних дискримінаційних вимог, які могли б перешкодити Учаснику запропонувати товар у закупівлі. Натомість Замовником вбачається тиск з боку Вас, як Учасника, на рішення Замовника.
Дата відповіді: 20.05.2024 16:12
Відповідь надана

Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!

Номер: 2e1f7dac7d0b4a5e999b29aa41569df1
Дата опублікування: 19.05.2024 23:08
Опис: Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до Додатку 1 Оголошення, для належного захисту інтересів Покупця щодо авторизованого джерела постачання за даною закупівлею, учасники закупівлі повинні надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представництва, або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-…..закупівлі в електронній системі закупівель) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання товару на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого товару технічним вимогам Покупця. Замовник уважно ознайомився з вказаними у вашому запитанні рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Маємо зазначити, що Замовником не визначено вимог щодо конкретного виробника чи марки товару. Вимога щодо надання авторизаційного листа встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та підроблених товарів.
Дата відповіді: 20.05.2024 16:10
Відповідь надана

Доповнення вимог ТД

Номер: 0b93b013664646f486ea7d06200e0bbe
Дата опублікування: 17.05.2024 09:47
Опис: Шановний Замовник, з метою дотримання основних принципів публічних закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, та найголовніше з метою відкритості та прозорості на всіх стадіях, звертаємо Вашу увагу та просимо розглянути можливість щодо внесення наступної актуальної вимоги до Тендерної документації: «Учасник обов’язково повинен зазначити торгову марку, модель та артикул, в тому числі інформацію про виробника та країну походження запропонованого товару/ Ця вимога встановлена з метою можливості Замовником та/або Учасником процедури закупівлі перевірити та впевнитись, що запропонований товар повністю відповідає вимогам Замовника.» Звертаємо Вашу увагу та наголошуємо, що без цієї вимоги на зазначення учасником моделі та артикулу, в багатьох випадках Замовник не має можливості перевірити товар та впевнитись, що він відповідає вимогам ТД, оскільки всі потенційні Учасники зазвичай просто копіюють технічні вимоги Замовника та вставляють в свою пропозицію. Сподіваємось що Ви, як Замовник, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», маєте на меті провести конкурентну процедуру, за результатами якої Ви отримаєте якісний товар.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику, Замовник визначив в Додатку 1 до Оголошення технічні та якісні вимоги до товару, як предмету закупівлі. Вказані технічні характеристики до товару відповідають потребі Замовника. Відповідно до ч.4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оскільки, Замовником не визначено у вимогах до предмету закупівлі конкретну торговельну марку чи фірму товару, Учасник має право самостійно визначити та запропонувати той товар, який відповідає вимогам оголошення. В даному випадку Замовником повністю дотримано принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Дата відповіді: 20.05.2024 06:54