• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

106 756.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 067.56 UAH
Період уточнення: 13.05.2024 15:47 - 19.05.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 49c9f8fb2ca1417c93e245cb04f913f7
Дата опублікування: 17.05.2024 15:12
Опис: Шановний Замовник! Тендерною документацією, а саме, Додатком 4 передбачено підтвердити наявність на території Волинської області власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами ПРРЕЕ, який приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати Довідка надається за формою 1 про наявність такого Центру за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання); Довідку про створення Учасником на території Волинської області власного структурного підрозділу – Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ) за формою 4.1.1. Звертаємо Вашу увагу, що «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності в учасника на території м. Київ власного структурного підрозділу не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Незаконність зазначених вимог підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішеннями комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № № 13434-р/пк-пз від 24.08.2023 (номер оголошення UA-2023-08-11-009951-a) та № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a). Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї даних вимог.
Відповідь: ВНОСИМО ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ,А САМЕ ДОДАТОК 4
Дата відповіді: 17.05.2024 16:06
Відповідь надана

ЦОК

Номер: 2f7d7a728a754c12914db9293f690b62
Дата опублікування: 17.05.2024 14:33
Опис: Шановний Замовнику! ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" звертає увагу на те, що чинним законодавством не обумовлюється необхідність створення в конкретно визначених областях власного центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного окремого структурного підрозділу/ІКЦ на яких покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. У зв’язку з вище зазначеним постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно з якою мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів в конкретних областях, як це вимагається Вашою тендерною документацією. ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» створено власний Центр обслуговування споживачів за місцезнаходженням: 40004, м. Суми, вул. Реміснича, 35. Центр обслуговування споживачів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" відповідає всім вимогам, що встановлені законодавством, здійснює діяльність на підставі Положення про Центр обслуговування споживачів. Стосовно ведення договірних відносин та обміну інформацією та документами зі Замовником, то на теперішній час є різні види засобів комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною, зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань сторонами. У ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" наявний досвід виконання аналогічних договорів з замовниками, які так само територіально віддалені від місцезнаходження ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". Проте це жодним чином не перешкоджало надійному виконанню таких договорів. Проте Вами встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території м. Луцьк, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні. У зв’язку з цим, відповідаючи вимогам законодавства в частині створення і функціонування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та маючи можливість здійснювати діяльність з постачання електричної енергії споживачу (Замовнику), ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" не зможе взяти участь у закупівлі через встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог. Просимо внести зміни до тендерної документації і виключити вимоги, які територіально дискримінують учасників, зокрема і ТОВ "ЕНЕРА СУМИ".
Відповідь: ВНОСИМО ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ,А САМЕ ДОДАТОК 4
Дата відповіді: 17.05.2024 16:06
Відповідь надана

Вимоги щодо компетентності працівників

Номер: 8bd023c473f746fda6e66f0f873a2359
Дата опублікування: 17.05.2024 14:14
Опис: Шановний Замовнику, В пункті 4. 3. Додатку 4 вказано, що учасник має надати "сертифікат цифрової грамотності начальника ІКЦ/уповноваженої особи, яка виконує функції ІКЦ, на підтвердження його цифрової компетентності". Ця вимога суперечить Особливостям здійснення публічних закупівель, а саме, пункту 29: "У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються." Тобто, замовники електричної енергії не можуть застосовувати кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідь: ВНОСИМО ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ,А САМЕ ДОДАТОК 4
Дата відповіді: 17.05.2024 16:06