• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Газ скраплений за кодом ДК 021:2015 – 09120000-6 - Газове паливо

Відповідно до вимог Технічного завдання та проекту договору про закупівлю

Завершена

3 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Період уточнення: 10.05.2024 15:39 - 18.05.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: a1ab49e8575e4cdea7217c098c8523b1
Дата опублікування: 14.05.2024 16:18
Опис: Також, Шановний Замовник, Вами у Додатку №4 до тендерної документації встановлено наступне: «Інформація довільної форми про місце розташування АЗС (не менше двох на відстані не більше, ніж 3-5 км від місцезнаходження головних структурних підрозділів Замовника), які мають можливість відпускати товар як за талонами, так і за паливними картками.» Просимо внести зміни для розширення кола потенційних Учасників (насамперед тих Учасників, які мають намір залучити партнерські АЗС) та максимальної економії бюджетних коштів, виклавши цю вимогу в наступній редакції: «Інформація довільної форми про місце розташування АЗС (не менше двох на відстані не більше, ніж 3-5 км від місцезнаходження головних структурних підрозділів Замовника), які мають можливість відпускати товар або за талонами, або за паливними картками».
Відповідь: З огляду на досвід замовника, для ефективного здійснення ним господарської діяльності та виконання задач, покладених на підприємство, існує необхідність мати можливості заправляти автотранспорт і за талонами, і за паливними картками одночасно.
Дата відповіді: 15.05.2024 15:15
Відповідь надана

Звернення

Номер: 8e3a2e46d28c46258714c956c3436acf
Дата опублікування: 14.05.2024 16:15
Опис: Висловлюємо свою повагу та звертаємось до Замовника щодо Тендерної документації а саме: 1) Просимо Замовника привести у відповідність Тендерну документацію: п.3.3. ДОДАТОК 3 до тендерної документації проект договору про закупівлю а саме : 3.3. Зміна ціни за одиницю товару (збільшення/зменшення) не більше ніж на 10 % у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Та викласти у такій редакції : 3.3. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення Оскільки даний пункт не відповідає вимогам Особливостей. Відповідно до п. 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зазначено : 17. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Враховуючи вище викладене просимо привести у відповідність до п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування 2) Просимо Замовника привести у відповідність Тендерну документацію: п.2 Додаток 4 до тендерної документації а саме : 2. Надати довідку довільної форми про найменування виробника та з зазначенням країни походження товару, що постачатиметься замовнику. Документально підтвердити відносини учасника з виробником/офіційним представником виробника товару в Україні. Та викласти у такій редакції : 2. Надати довідку довільної форми про найменування виробника та з зазначенням країни походження товару, що постачатиметься замовнику. Згідно з Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до цього, в тендерній документації мають міститися лише відомості, визначені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Наша думка полягає у тому, що наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Такі вимоги можуть розглядатися як дискримінаційні по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Нас, оскільки ми не співпрацюємо на пряму з виробником чи офіційним представником, та реалізуємо продукцію через мережу АЗС партнерів. Крім того, такі вимоги обмежують учасників, які мають можливість запропонувати товар іноземного виробника, у яких немає офіційних представників в Україні. Тобто, Замовник обмежує нас у можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки можуть брати участь лише ті учасники, які мають прямі відносини з виробником або офіційним представництвом виробника в Україні. Варто також зазначити, що Закон не містить прямої норми, що вимагає наявності в учасника прямих відносин із виробником чи офіційним представником. Такої самої думки притримується Колегія АМКУ у Рішенні № 11217-р/пк-пз та оголошенні № UA-2021-04-27-005613-c."
Відповідь: Дякуємо за звернення. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата відповіді: 15.05.2024 15:14
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: 584dcedab4b84b9083ebcf1b40bfb0b9
Дата опублікування: 14.05.2024 16:15
Опис: Шановний Замовник, Вами в п.4 Додатку №4 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Ліцензійний договір на право використання торгової марки, яка зображена на документах, що є засобом отримання Товару (талони або паливні карти).» З огляду на цю вимогу, просимо надати роз’яснення, чому Замовником вимагається саме ліцензійний договір, яким саме нормативно-правовим документом передбачено право використання торгової марки виключно шляхом наявного ліцензійного договору? Адже, право використання торгової марки (бренду) може бути підтверджено іншими документами, наприклад, свідоцтвом на використання Торгової марки, або будь-яким іншим договором/угодою (використання, оренди тощо) на право використання торгової марки. Чи стане підставою для відхилення пропозиції ситуація, коли Учасником буде надано будь-який інший документ (наприклад, свідоцтво на використання Торгової марки), яким буде підтверджено право використання торгової марки, яка зображена на документах, що є засобом отримання Товару (талони або паливні карти)?
Відповідь: Учасники, які є власниками торгової марки, можуть надати у складі тендерної пропозиції "свідоцтво України на торговельну марку". Учасники, які використовують торгову марку, яка їм не належить, згідно зі статтею 1107 Цивільного кодексу України, зобов'язані надати один з наступних видів договорів щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності: 1) ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності; 2) ліцензійний договір; 3) договір про створення на замовлення і використання об'єкта права інтелектуальної власності; 4) договір про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності; 5) інший договір щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності. Один з наданих документів, надасть можливість Замовнику пересвідчитись, що Учасник має право використовувати ту чи іншу торгову марку.
Дата відповіді: 15.05.2024 15:14
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: 409ab4a3cbc540a0a2ad911a8850e538
Дата опублікування: 14.05.2024 16:11
Опис: Шановний Замовник, Вами в п.3 Додатку №4 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Інформація довільної форми про місце розташування АЗС (не менше двох на відстані не більше, ніж 3-5 км від місцезнаходження головних структурних підрозділів Замовника), які мають можливість відпускати товар як за талонами, так і за паливними картками. У разі подання відомостей про АЗС, які не є власними учасника або орендованими ним, він повинен надати документи, якими підтвердить законність підстав для використання АЗС: - документальним підтвердженням є Договір оренди або партнерський або користування чи відповідального зберігання товару на АЗС або документ, що засвідчує право власності. - лист-підтвердження можливості заправки на АЗС від власника чи орендаря АЗС, лист повинен бути виданий не раніше дати оголошення тендеру та повинен містити зразок копії талонів та копію паливних карток, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі, перелік АЗС.» З огляду на цю вимогу, просимо уточнити конкретні адреси, а саме: місцезнаходження головних структурних підрозділів Замовника про які йдеться в тендерній документації, а також уточнити конкретну відстань від місцезнаходження структурних підрозділів Замовника до АЗС Учасника в кілометрах, визначити кількість таких головних структурних підрозділів, зазначити їх місця знаходження для розуміння Учасниками питання про яку саме кількість підрозділів йде мова (про один, що складається з комплексу підрозділів за однією адресою, або мова йде про кілька головних підрозділів, що розташовані за різними адресами в межах населеного пункту), оскільки в тендерній документації мова йде про діапазон від 3 до 5 км, а не конкретну відстань, яка б дозволила Учасникам перевірити реальність виконання запропонованих Замовником вимог.
Відповідь: Учасникам необхідно дотримуватись вимог тендерної документації. Тобто надати перелік АЗС (із зазначенням їх місця розташування, не менше двох). У замовника є багато структурних підрозділів в різних частинах міста і оголошувати в загальному доступі їх місцерозташування в нинішніх умовах є небезпечно, оскільки вони належать до об’єктів критичної інфраструктури. Замовником не вимагається наявність АЗС біля кожного з них, мова йде про хоча би дві заправні станції. Якщо у учасника є більша кількість заправок, ніж дві, то замовник оцінить їх місце розташування і обере найближчу. Погодьтесь, що відправляти щодня для заправки автотранспорт на АЗС, яка розташована на відстані більшій, ніж 5 км від місця розташування структурного підрозділу, є економічно невигідно для підприємства. Але одна з АЗС повинна бути в районі вулиць Ботанічної-Польової-Петлюри.
Дата відповіді: 15.05.2024 15:13
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: d77d0bf336e947e2bb6510c03a24a308
Дата опублікування: 14.05.2024 16:07
Опис: Шановний Замовник, Вами в п.2 Додатку №4 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Надати довідку довільної форми про найменування виробника та з зазначенням країни походження товару, що постачатиметься замовнику. Документально підтвердити відносини учасника з виробником/офіційним представником виробника товару в Україні.» З огляду на цю вимогу, просимо надати роз’яснення щодо того, які саме документи необхідно надати для належного та достатнього підтвердження наявності таких відносин учасника з виробником/офіційним представником виробника товару в Україні, враховуючи, що товар для західних регіонів країни враховуючи особливості логістики, закуповується в основному в режимі імпортування у компаній-імпортерів, отже у фактичних посередників нафтотрейдерів та інш., а не у виробників чи офіційних представників виробника Товару, відповідно будь-яких прямих відносин з виробником Товару учасник не може мати з об’єктивних причин?
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Дата відповіді: 15.05.2024 15:13