-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Завершена
11 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 115 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 115 000.00 UAH
Період уточнення:
10.05.2024 11:37 - 22.05.2024 00:00
Відповідь надана
ДСТУ EN 20160:2023
Номер:
39541f2c7e1844b9b8c4da08b0209e0e
Дата опублікування:
17.05.2024 12:58
Опис:
Шановний Замовнику, ДСТУ EN 20160:2023 наявний лише на англійській мові, яким чином учасник закупівлі має надавати показники параметрів якості електричної енергії? Чи достатньо буде завантажити сам ДСТУ EN 20160:2023, та надати лист підтвердження його параметрам/характеристикам?
Відповідь:
Відповідно до пункту 5.1.2 ПРРЕЕ, оператор системи розподілу зобов'язаний дотримуватись показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості показників електричної ..
Дата відповіді:
17.05.2024 16:30
Відповідь надана
Якість електричної енергії
Номер:
4e9217f892664663b42394b36db31934
Дата опублікування:
16.05.2024 10:12
Опис:
Доброго дня. Ваша тендерна документація (п.6 Додаток 2) містить наступне: «Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT).»
Також цей пункт містить вимогу, щодо необхідності надання у складі своєї пропозиції показників параметрів якості електричної енергії, які повинні відповідати та бути не гіршими, від встановлених показників у ДСТУ EN 20160:2023. Звертаємо Вашу увагу на те, що введений в дію новий ДСТУ EN 20160:2023 містить змінені деякі параметри якості електричної енергії у порівнянні з ДСТУ EN 20160:2014. В свою чергу пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу містить посилання на вже недійсний стандарт ДСТУ EN 20160:2014: «11.4.6. Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014)». У зв’язку з не приведенням законодавства у відповідність до нового Стандарту, сформувались протиріччя у параметрах якості електричної енергії.
Також зазначаємо, що Постачальники електричної енергії жодним чином не впливають на показники параметрів якості електричної енергії. Та електрична енергія яка буде постачатися до Споживача від будь якого Постачальника буде одна ж й та сама електрична енергія. Постачальники можуть тільки впливати на якість електропостачання. Електрична енергія це не звичайний товар який можна спакувати до коробок та поставити Споживачу, де в різних Постачальників буде у різних коробках різна електрична енергія. Тому надання інформації про показники параметрів якості містить суто інформативний характер, а саме суто переписане ДСТУ. А відхилення пропозиції за різницю в параметрах якості буде нести суто формальний характер. Просимо Вас прибрати вимогу, щодо надання у складі своєї пропозиції показників параметрів якості електричної енергії.
У разі не прибирання даної вимоги з тендерної документації, просимо конкретно зазначити які параметри якості саме Ви вважаєте дійсними? Ті що зазначені в діючому ДСТУ чи в Кодексі систем розподілу?
Відповідь:
Відповідно до пункту 5.1.2 ПРРЕЕ, оператор системи розподілу зобов'язаний дотримуватись показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості показників електричної енергії.
Дата відповіді:
17.05.2024 16:30
Відповідь надана
Вимоги тендерної документації
Номер:
5d301dcefe574833b78eab0862c1861b
Дата опублікування:
13.05.2024 16:12
Опис:
Шановний Замовнику, повідомляємо Вас, що вимога щодо надання «Положення про систему управління охороною праці на підприємстві та відповідне документальне підтвердження про наявність в учасника фахівця з охорони праці, який має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, пожежної безпеки з наданням у складі пропозиції наказу про прийняття на роботу та/або про призначення на посаду такої особи та копії відповідних посвідчень» є незаконною, оскільки порушує чинне законодавство України.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів.
За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині.
Встановивши наведені вище вимоги у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей.
Також, переліком посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (Додаток 3 до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15), діяльність з постачання електричної енергії споживачу не передбачає наявності переліку посадових осіб, які обов’язково проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
Практика АМКУ по аналогічним вимогам: Рішення № 20199-р/пк-пз від 14.12.2023 (UA-2023-11-30-003465-a), № 927-р/пк-пз від 16.01.2024 (UA-2024-01-02-003835-a),№ 679-р/пк-пз від 11.01.2024 (UA-2023-12-28-006341-a), № 16681-р/пк-пз від 18.10.2023 (UA-2023-10-06-012690-a).
Просимо внести зміни у тендерну документацію, щоб не допустити фіксації порушення законодавства про публічні закупівлі Державною аудиторською службою України.
Відповідь:
Щановний Учасник! Дякуємо за ваше зауваження. На усунення невідповідностей у тендерній документації Замовника стосовно вимоги були внесені зміни у тендерну документацію від 10.05.2024р.
Дата відповіді:
16.05.2024 03:11
Відповідь надана
не враховано зміни в законодавстві
Номер:
ec4bb63c473c4584b0e758a246e42665
Дата опублікування:
13.05.2024 15:39
Опис:
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації не враховано зміни до постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 02.04.2024, які набули чинності 09.04.2024. Просимо привести у відповідність до законодавства Вашу тендерну документацію,
Відповідь:
Щановний Учасник! Дякуємо за ваше зауваження. На усунення невідповідностей, тендерну документацію Замовника привели у відповідність до законодавства, враховуючи зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 02.04.2024, які набули чинності 09.04.2024.
Дата відповіді:
16.05.2024 03:09
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
856da17a85494dcc8c00e8430bb3a206
Дата опублікування:
13.05.2024 15:19
Опис:
Шановний
Замовнику! Наше підприємство є досвідченим постачальником електричної енергії, та має намір взяти участь в оголошеній вами процедурі закупівлі. Разом з тим, проаналізувавши умови тендерної документації, ми дійшли висновку, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що перешкоджають участі в торгах.
Так, зокрема, вимогами тендерної документації вимагається надання:
- Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року та 2023 р.;
Зазначені вимоги є незаконними з огляду на наступне.Згідно з пунктом 29 Постанови 1178 У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для
автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зауважимо, що вимога щодо надання зазначених довідок не передбачена національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, дані вимоги є незаконними та перешкоджають нам взяти участь в процедурі закупівлі.
У зв’язку з наведеним, просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити зазначені вимоги. У протилежному випадку, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ для захисту наших прав та законних інтересів.
Відповідь:
Щановний Учасник! Дякуємо за ваше зауваження. На усунення невідповідностей у тендерній документації Замовника стосовно дискримінаційній вимоги були внесені зміни у тендерну документацію від 10.05.2024р.
Дата відповіді:
16.05.2024 02:52
Відповідь надана
зміни ДСТУ
Номер:
ec8c02bca7fa4b5fa0cb7377b4de55d7
Дата опублікування:
13.05.2024 14:30
Опис:
Шановний Замовник. Згідно нещодавніх змін ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014) втратив чинність 01.03.2024. Чинним Державним стандартом України є ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT), що був затверджений наказом від 04.12.2023 № 330 «Про прийняття національних стандартів, скасування національних стандартів, змін та поправок до них». На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД.
Відповідь:
Щановний Учасник! Дякуємо за ваше зауваження. На усунення невідповідностей у тендерній документації Замовника стосовно зміни ДСТУ були внесені зміни у тендерну документацію від 10.05.2024р.
Дата відповіді:
16.05.2024 02:48