-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
250 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 251.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 251.25 UAH
Період уточнення:
09.05.2024 15:09 - 17.05.2024 00:00
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ТД
Номер:
244ddb8d16a84966a64680c6718622e1
Дата опублікування:
14.05.2024 00:16
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації а саме Додатку 2, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», шляхом надання відповідного сертифікату, який має бути чинним на дату подання пропозиції, та виданий органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до
реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
На підтвердження запровадження Системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та посвідчувати відповідність учасника системі управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам визначеного стандарту ДСТУ ISO 45001:2018.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Учасник повинен підтвердити використання системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно поставки предмету закупівлі шляхом надання у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного
агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
У складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який видано органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікатів є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Надаємо сучасну практику АМКУ щодо оскарження ISO (практика 2023 року), а саме – рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-10-006734-a, а також рішення №836-р/пк-пз від 25.01.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-12-007764-a. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог.
На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні
Відповідь:
Внесені зміни до додатку №2 14.05.2024
Дата відповіді:
14.05.2024 15:07
Відповідь надана
Ціна
Номер:
256091d2a6794c0abbeed99b37068cdb
Дата опублікування:
13.05.2024 16:02
Опис:
Шановний Замовник. Стартова ціна 1 кВт*год електричної енергії по оголошеній Вами закупівлі становить 5,50 грн. з ПДВ. Інформуємо Вас, про різке зростання ціни на ринку . Здійснивши моніторинг цін на підставі інформації з офіційного сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua), українських та європейських енергетичних біржах, а також на офіційних сайтах електропостачальників, повідомляємо, що на момент подачі пропозиції, закупка електричної енергії становить – 4,11516 грн/МВт*год., без ПДВ Враховуючи діючий на момент подання тендерної пропозиції тариф на передачу електричної енергії в розмірі 0,52857 грн., собівартість поставки електричної енергії (без маржі постачальника) замовнику на момент оголошення закупівлі становить (4,11516+ 0,52857)*1,2 = 5,57 грн. за 1 кВт*год. Тобто закупівельна вартість електричної енергії більша ніж оголошена. Додатково Замовник повинен розуміти принцип роботи електронного аукціону з пониженням ціни, де учасники за для перемоги повинні знижувати ціни, тому Замовнику необхідно додавати до ціни закупівлі хоча б 10% від суми, для проведення конкурентоспроможного аукціону. Встановивши завідомо занижений рівень стартової ціни тендерної пропозиції по закупівлі Замовник спонукає учасника до демпінгування та недобросовісної конкуренції, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, Учасники будуть змушені або взагалі не приймати участь у закупівлі, або надавати велику кількість додаткових угод на моменті підписання договору. Просимо внести зміни до закупівлі з метою приведення ціни на електричну енергію до економічно обгрунтованого рівня.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше запитання та інтерес до нашої закупівлі. Повідомляємо, що тендерна документація на проведення закупівлі товару ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія), складена у відповідності до вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних Закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178”.
При публікації тендеру ціна була визначена як середньозважена ціна на РДН ОЕС України доступний на день оголошення закупівлі. Слід зазначити, що ціни на ринку «на добу наперед», який визначений індикативним у закупівлях електроенергії (зокрема, п.п. 7 п. 19 Особливостей), встановлюються щогодини за результатом торгів, та є волатильними в залежності від години доби, дня тижня, періоду року тощо, а також від інших зовнішніх факторів. Тому хочемо зазначити дана вимога не є підставою для зміни тендерної документації.
Дата відповіді:
14.05.2024 15:08
Відповідь надана
Розподіл
Номер:
6265a4e811344b28bd28b5d69630f173
Дата опублікування:
13.05.2024 11:54
Опис:
В Додатку 2 вказано, що "послуги з розподілу сплачуються Споживачем через Постачальника". В той же час закупівля здійснюється без розподілу. Просимо вилучити слова "через Постачальника", оскільки вони суперечать ТД.
Відповідь:
Внесени зміни в Додаток 2
Дата відповіді:
13.05.2024 13:04
Відповідь надана
Металопластикові вікна (зі встановленням)
Номер:
fec69e7c82d045eba18e3a522d81f4d0
Дата опублікування:
10.05.2024 08:26
Опис:
Добрий ранок! У Розділі 1 п.4.1 ви вказуєте що назва предмету закупівлі: Металопластикові вікна (зі встановленням). Виправіть і внесіть зміни.
Відповідь:
Зміни внесени 10.05.24 р.
Дата відповіді:
10.05.2024 15:04
Відповідь надана
Проєкт договору
Номер:
1e5e73bc9fd24145bad8ae3acc1f932a
Дата опублікування:
10.05.2024 08:20
Опис:
Добрий ранок! Замовнику приведіть у порядок ваш проєкт договору.
Відповідь:
Внесени зміни в Додаток 3 до тендерній документації та Додаток 3.2 (Додаток 2 до договору) до тендерній документації
Дата відповіді:
13.05.2024 10:38
Відповідь надана
Розподіл
Номер:
ff00b728023142d9a48db89429a18294
Дата опублікування:
10.05.2024 08:17
Опис:
Доброго дня! Шановний замовнику у Додатку 3 ви вказуєте що у вас закупівля з розподілом а у Додатку 4 ви наголошуєте що закупівля без розподілу. Вирішіть будь ласка з розподілом чи без все ж таки ваша закупівля!. Чекаєм змін у вашій тендерній документації.
Відповідь:
Внесени зміни в Додаток 3 до тендерній документації та Додаток 3.2 (Додаток 2 до договору) до тендерній документації.
Дата відповіді:
13.05.2024 10:38